Domácnosť a bývanie

pondelok 30. novembra 2015

Mary Kay City Modern

Ahoj

Ako to je už u značky Mary Kay zvykom, vždy prídu s limitovanou edíciou niečoho, čo Vás nenechá chladnými. Inak tomu nie je ani pri ich hádam najviac sofistikovanej kolekcií dekoratívnej kozmetiky CITY MODERN.
Táto kolekcia je inšpirovaná najkrajšími a najslávnejšími veľkomestami, pod jej línie sa podpísali hladké architektonické línie veľkolepých mrakodrapov moderného veľkomesta.
Keď som si prezerala ich celú kolekciu City Modern hneď ma napadlo mnoho jesenných a zimných možností líčenia, pretože farby tejto kolekcie sú práve trendy odtiene pre túto jeseň a zimu a iste zaujmú každú ženu ktorá je rada stredobodom pozornosti nielen vo víre veľkomesta.

Dnes Vám ukážem a čo to napíšem o ich paletke tieňov na oči, je to jeden z troch produktov ktoré práve z tejto kolekcie doma mám.
Táto paletka tieňov na oči je v ponuke v dvoch farebných kombináciach.
Ja ju mám v odtieni City Sophisticate, kde nájdete kombináciu matného tmavo fialového tieňa s trblietavou ružovkastou, sivastou a zlatou.
Druhá paletka je taktiež kombinácia trblietavých a matných tieňov v zaujímavej sivkastej až hnedej farby, medenej, bledo sivej a chladnej modrej.
Takže v paletke máte spolu až štyri rôzne odtiene očných tieňov, ktoré sa navzájom dopĺňajú a dajú sa spolu ľahko a originálne kombinovať do foriem líčenia pripomínajúcich priam umelecké diela veľkomiest.
Produkty Mary Kay ma zatiaľ nesklamali, aj preto výber mojich "pracovných nástrojov" ako vizážistky padol práve na ne.
U týchto tieňov Vás hádam ich popis, hlavne tie ktoré ich dekoratívku poznáte ani neprekvapí.
Výdrž, ako už je zvykom je celodenná a sýta a to i bez použitia bázy pod očné tiene.
Aplikujú sa ľahko a rovnomerne a príliš neprášia, čo je veľké plus pre ich dôkladné nanášanie a blendenie.
Na viečku vytvárajú luxusný dojem, nakoľko majú v sebe žiarivé maličké trblietky.
Paletka je magnetická, takže si ju viete pekne doplniť do kazetky s ostanými obľúbenými produktmi.
Ak by som mala napísať, ktorý z odtieňov je mi asi najviac sympatický a najradšej ho kombinujem aj s inými očnými produktami, tak by to bola tá krásna bordová, jesenná farba, pretože je matná čo sa mne osobne veľmi páči a mojim zeleným očiam dodá krásnu farbu.

Na stránkach MaryKay.sk si môžte spraviť rýchli a zábavný kvíz, kde sa dozviete i to, aký štýl sa hodí práve Vám, mne vyšiel štýl inšpirovaný mestom Barcelona, ktorý sa mi aj páčil asi najviac.
Kvíz si môžte spraviť priamo TU

Zhrnutie :

očné tiene držia počas celého dňa, pri nanášaní neprášia, dajú sa medzi sebou ľahko a vkusne kombinovať, vytvoria krásny zimný look inšpirovaný trendmi veľkomesta.


Pár fotečiek pre Vás :

























Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára