Domácnosť a bývanie

streda 9. decembra 2015

Bio dekoratívna kozmetika PHB

Ahoj

Ako dobre viete, líčenie je niečo čo ma baví, napĺňa a spôsob ako sa môžem prejaviť.
Dekoratívna kozmetika je pre mňa teda niečo, čo potrebujem aby bolo kvalitné, k mojej pokožke šetrené a nebolo hrozbou ani pre moje zdravie.
Preto som rada vyskúšala pre niektorých možno doposiaľ neznámu kozmetiku značky PHB Ethical Beauty.
Jej výnimočnosť spočíva v tom, že je úplne bez obsahu škodlivých chemických prísad.
Táto značka produkuje preukázateľne bezpečné a účinné produkty s použitím prírodných a organických zložiek, je vždy bez obsahu alkoholu, živočíšnych zložiek, parabénov, SLS, syntetických vonných látok, syntetických farbív, ftalátov, petrochémie a produkty tejto značky nie sú testované na zvieratách.
Práve preto sú ich produkty vhodné i pre tú najcitlivejšiu pokožku a naozaj všetky typy pleti.
Ich balenie je vyrobené tak aby bolo šetrné k životnému prostrediu a samotné výrobky sú prezentované v ekologicky šetrných a recyklovateľných obaloch.
Okrem dekoratívnej kozmetiky majú v ponuke i produkty starostlivosti o pleť, telo a vlasy.
Kozmetika tejto značky nie je bežne dostupná v predajniach a na internete si môžte aj jej širokú ponuku prezrieť na stránkach e-shopu biokozmetikaorganicare.sk.
E-shop ponúka i produkty bio značiek ako Eco beauty EVOLVE, TREVARNO.

Prejdime ale späť k hlavným hviezdam tohto článku.
Najviac ma od značky PHB zaujala dekoratívna kozmetika a konkrétne prírodné minerálne očné tiene a prírodná tekutá očná linka.

Začneme teda prírodnými očnými tieňmi PHB, ktoré mám v odtieni Café au Lait.
Tieto minerálne očné tiene sú vyrobené z extra jemných minerálnych látok, šetrných pre oči.
Sú vhodné o pre tie najcitlivejšie oči a očné okolie.
Moja skúsenosť s nimi bola pozitívna a používam ich veľmi rada a často.
Vďaka ich jemnému zloženiu sa s nimi pracuje veľmi ľahko a dá sa s nimi kúzliť naozaj ako len chcete.
Po otvorení balenia, ktoré je pre očné tiene trošku netypické, si poklepkáte množstvo očného tieňa aké potrebujete, funguje to podobne ako pri obaloch na sypkých púdroch, vlastne je to presne ten istý princíp.
Očné tiene môžte nanášať štetcom alebo prstami, ako to robím väčšinou aj ja, navyše sa dajú použiť na mokro i na sucho. Ja som ich používala zatiaľ vždy len na sucho a bez použitia podkladovej bázy pod očné tiene.
Výdrž je takmer by som napísala nekonečná, naozaj mi na očiach vydržali rovnako nanesené a sýte ako po ich nanesení až pokým som sa neodlíčila.
Dokonca sú aj vodeodolné, čo som teda neskúšala, ale môžem s istotou napísať že toto tvrdenie nemám prečo vyvrátiť súdiac z mojej skúsenosti s nimi.
Odtieň Café au Lait je zaujímavý hnedkastý odtieň, ktorý rozžiari snáď každý typ a farbu očí, dá sa jednoducho kombinovať a môžte ho naniesť i samotný na celé horné očné viečko, kde ho trošku navrstvíte do oblúka oka a vytvoríte tak jemné denné líčenie ktoré vydrží až do odlíčenia.
Líčenie uvidíte na fotkách.
Cena tejto organickej chuťovky pre Vaše oči je približne 15 EUR.

No a ak sa Vám bude zdať líčenie len s použitím jedného očného tieňu nudné, môžte pridať stále modernú a vždy pozornosť žiadajúcu očnú linku.
K hnedému odtieňu sa mi perfektne hodí klasická čierna očná linka, ktorá nemusí byť ani nijak zvláštne pretiahnutá, stačí si ňou spraviť jednoduchú líniu popri mihalniciach.
I tu mám vhodného kandidáta ktorý je taktiež organický a vodeodolný, no proste super.
V ponuke dekoratívnej kozmetiky značky PHB je i tekutá linka na oči, ktorá má kužeľovitý hrot pre rýchle a ľahké nanášanie, obsahuje rastlinné oleje ktoré zabezpečujú dlhotrvácny efekt odolný voči vode.
Moja skúsenosť s týmto produktom je príjemná a taktiež som s ním veľmi spokojná.
Po otvorený som sa nachvíľku zľakla, že je linka vysušená, no moje obavy po jej odskúšaní pominuli.
Po otvorení sa zdá akoby bola naozaj vyschnutá, pretože nie je tak tekutá a akoby mokrá ako sme zvyknuté pri mnoho iných linkách, toto podpisujem hlavne jej prírodnému zloženiu.
No počas nanášania nevynecháva a linka ktorú s ňou nakreslíte zaschne takmer okamžite čiže sa mi nestalo aby sa odtlačila a pokazila tak celkové líčenie očí. Vytvorí matnú, krásne čiernu sýtu linku, ktorá po čase i napriek suchšiemu zloženiu produktu neopadáva a nedrolí sa.
Odličuje sa jedným ťahom a vôbec nedráždi oči, čo je veľmi dôležité.
Jej výdrž je, budem sa opakovať ako pri očných tieňoch, večná, naozaj mi pekne držala bez rozmazania a nejakeho iného poškodenia až do odlíčenia.
Nemá žiadnu chemickú vôňu, čo sa mi pri linkách zatiaľ nestalo.
Dokonca som si všimla, že po nanesení inej linky na oči mi pri odličovaní vypadlo dosť mihalníc, no po nanesení a odličovaní tejto linky sa to nestáva.
Za mňa absolútna spokojnosť, dokonca už teraz viem, že s linkou na oči už nebudem vymýšlať a siahnem znovu práve po tejto značky PHB.
Cena tohto pomocníka, pre vytvorenie dokonalého pohľadu je približne 19 EUR.

Uznávam že pre veľa žien budú tieto produkty trošku drahšie v porovnaný s kozmetikou ktorá je bežne k zakúpeniu v drogériách, ale keď si uvedomíte čo všetko obsahujú lacnejšie produkty, koľko chémie a látok ktoré môže poškodiť nielen pokožku ale i zdravie, je táto cena prijateľná a vždy si uvedomte, že investovať do seba znamená tú najlepšiu investíciu.
Pre viac informácií o bio alebo organickej kozmetike mrknite na stránku e-shopu, kde je všetko pekne rozpísané, alebo kliknite priamo TU



Pár fotečiek pre Vás :
















Dočítania čoskoro
Meggi




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára