Domácnosť a bývanie

piatok 11. decembra 2015

Kozmetický svet

Ahoj

Dnes by som Vám rada ukázala novinky z môjho sveta kozmetiky, ktorý sa rozrástol vďaka spolupráci s e-shopom kozmetickysvet.sk o pár nových produktov.
Začnem produktom, ktorý ma potešil v balíčku najviac a to je suchý šampón Batiste, veľa som už o ňom čítala a počula, takmer vždy to boli pozitívne reakcie čiže som bola samozrejme zvedavá na to, ako sadne mne.
Vyskúšala som už mnoho suchých šampónov, ktoré využívam nielen pri lenivosti alebo nestíhaní umyť si vlasy ale aj na ich styling, pretože po nanesení suchého šampónu sú vlasy viac flexibilné a lepšie sa s nimi pracuje.
Musím napísať, že ma vôbec nesklamal, svoju prácu si odvedie ako má, možno by som nabudúce siahla po jeho prevedení ktoré je špeciálne určené na tmavé vlasy aby ho bolo menej vidieť, lebo povedzme mi úprimne, po každom klasickom bielom suchom šampóne nejaké tie stopy i po vyčesaný ostávajú hlavne ak máte tmavšie vlasy ako momentálne i ja.
Krásne jemne vonia, nedráždi pokožku hlavy a vlasy naozaj akoby "umyje" a dodá im sviežosť počas celého dňa.
Ja som mala konkrétne variantu suchého šampónu Batiste Cool Crisp Fresh.
Moje unavené vlasy boli prebudené a krásne voňali.
Cena 5,50 EUR, obsah balenia 200ml.
V ponuke nájdete i ostatné typy suchých šampónov od Batiste, takže si môžte vybrať ten ktorý sadne presne pre typ Vašich vlasov.
Čo sa mne ešte veľmi páči na suchých šampónoch tejto značky, je ich dizajn.

Ďalej na mňa z balenia vykúkala, mnohými z Vás obľúbená bomba do kúpeľa, šumivá guľa.
Tá moja bola ešte z letnej edície a voňala skvele.
Síce nie som práve typ človeka ktorý je z týchto šumivých gúľ nadšený, potešila som sa jej.
Vyzerá krásne a môžte si ju v kúpeľni len tak niekde položiť ako dekoráciu.
Ja osobne vždy volím rýchlu sprchu a poležávanie vo vani je u mňa naozaj zriedkavé, takže som ju vlastne ešte ani nevyužila, no ako vravím, je krásna a teda skrášľuje moju kúpeľnu.
Ak však nájdem chvíľku času na relax vo vani, iste si ju tam vhodím a vyskúšam jej relaxačné a okrášľujúce účinky na moju pokožku.
Cena je 2,70 EUR a guľa je dosť veľká, na e-shope nájdete rôzne druhy, s rôznymi vzormi, vôňami.
Použitie je jednoduché, stačí guľu vložiť do teplého kúpeľa a sledovať ako šumí, pričom uvoľňuje esenciálne oleje a uhličitan sodný, ktorý vodu zmäkčuje.

Tretím produktom je balzam na pery W7, ktorý ma zaujal svojim balením v takej plechovej krabičke.
Tento balzam na pery má krásnu jablkovú vôňu a aj chuť, čo pre mňa nie je práve rozhodujúcim kritériom pri kúpe balzamu na pery, no niekto má práve chuť a vôňu balzamu na prvom mieste, to je naozaj individuálne. Ja ako dobre viete mám naozaj dosť suché pery ktoré praskajú, preto pre mňa tento balzam nebol žiadnym zázrakom a pery ktoré sú extrémne vysušené do poriadku tak úplne nedá.
Preto usudzujem že je skôr vhodnejší pre tie z Vás, ktoré nemajú až extrémne vysušené pery, len by chceli mierne zvláčniť pery a dodať im šťavu. Plus bonus vôňa a chuť balzamu.
Najviac ma teda zaujalo balenie.
Cena produktu 3,49 EUR, čo je naozaj prijateľná cena.

Ďalej som v balíčku našla poslednú vec a to lícenku na tvár značky W7.
Odtieň bol dosť výrazný, Tokyo.
Krémové lícenky mám rada, pretože sa nimi dá rýchlo zvýrazniť líčka a dodať im šťavu.
I keď preferujem tie klasické, nájdu sa svetlé výnimky ako to bolo i pri tejto krémovej lícenke.
Má jmnú sladkastú vôňu, čo ja až tak pri dekoratívnej a pleťovej kozmetike neschvaľujem, pretože obsah parfému pleť zbytočne vysušuje.
Nemôžem ale povedať, že by táto lícenka nejak vysušovala miesta kde som ju naniesla.
Odtieň bol pre mňa ako bleduľku dosť sýty a výrazný, takže stačí naniesť jej naozaj minimum a prezradím Vám jeden trik, používam ju na pery, pretože táto farba sa mi perfektne hodí na zvýraznenie pier.
Cena 4,49 EUR, v ponuke je viacero odtieňov.

Takže toto bol obsah môjho balíčka z e-shopu kozmetickysvet.sk ktorému zároveň ďakujem za umožnenie spolupráce. Iste si tento e-shop prezrite pretože ponúka mnoho ďalších produktov do Vašej kabelky či kúpelne.


Pár fotečiek pre Vás :







Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára