Domácnosť a bývanie

pondelok 7. decembra 2015

Moja kozmetika značky MOJE

Ahoj

Kozmetika značky MOJE je na mojom blogu novinkou, no veľmi rada Vám prinášam článok o tejto kozmetike, pretože ma strašne zaujala svojim názvom, dizajnom a ponukou za skvelú cenu.
Táto kozmetická značka sa špecializuje na výrobu dekoratívnej a reklamnej kozmetiky, čo sa mne ako vizážistke naozaj páči.

Doma mám zatiaľ štyri produkty tejto kozmetickej značky, no po ich odskúšaní a používaní zvažujem kúpu ďalších kúskov, nakoľko ich ceny sú naozaj lichotivé a kvalita je slušná.
Dnes Vám ukážem všetky štyri produkty, nebudem zbytočne zdržovať, prejdime k hodnoteniu.

Ako prvé tu mám po ruke trio očných tieňov MOJE kde nájdete kombináciu troch očných tieňov, ktoré sa k sebe hodia a môžte ich použiť všetky spolu alebo skombinovať s inou paletkou očných tieňov.
Všetky tri odtiene sú trblietavé, čo im pridáva na honosnom vzhľade.
Pigmentácia je veľmi dobrá a tiene vydržia na viečku dosť dlhú dobu i bez použitia podkladovej bázy.
Sú hodvábne jemné a môžte ich použiť na mokro i na sucho.
Pri nanášaní takmer neopadávajú.
Najlepšie pigmentované sú tmavšie odtiene hnedej a bordovej, trošku viac musíte naniesť z oranžového odtieňu tejto paletky.
Balenie je klasické, nič prehnané, decentne ozdobené pierkom s nápisom MOJE.
Cena 49kč, 1,50 EUR.

Druhý tu mám Mono očný tieň MOJE, ktorý má krásnu, matnú tmavo hnedú farbu.
Odtieň číslo 54 sa mi veľmi páči, kedže medzi môj najpoužívanejší odtieň pri líčení patrí práve hnedá a všetky jej odtiene.
Pigmentácia je tu podľa mňa lepšia ako pri trblietavom trie očných tieňov, výdrž je taktiež veľmi uspokojujúca.
Pri nanášaní tieň nepráši a neopadáva.
Ľahko sa nanáša a taktiež sa s ním ľahko pracuje.
Na balení sa píše že je hodvábne jemný a je to naozaj tak.
S týmto očným tieňom som veľmi spokojná a už prezerám e-shop kozmetiky MOJE a hľadám ďalšie odtiene.
Cena 49kč, čiže okolo 1,50 EUR.


Tretí produkt značky MOJE je lícenka s názvom Hodvábne jemná rúž.
Balenie je jednoduché, s ružičkou a názvom značky, ľahko sa zatáča a odtáča, no v kabelke alebo v kozmetickej taštičke sa len tak neotvorí.
Táto lícenka je vhodná pre všetky typy pleti, hydratuje a dodá líčkam svieži, oddýchnutý vzhľad.
Je úplne jemnučká a dobre pigmentovaná, takže pri nanášaní buďte opatrný.
Na líčkach drží takmer celý deň, záleží to od množstva nanesenej lícenky a od podkladu.
Cena 59kč, takmer 2 EUR.

No a samozrejme nesmie nám tu chýbať aj jeden produkt na pery, ja som si vybrala hydratačný balzamový rúž na pery s obsahom bambuckého masla a vitamínu E.
Kedže moje pery sú naozaj suché a väčšinou popraskané, som fanúšikom týchto typov rúžov na pery, ktoré dokážu okrem farby dodať perám aj potrebnú starostlivosť.
Tento rúž na pery od značky MOJE je naozaj vysoko hydratačný a pery krásne zjemnil.
Na perách sa trošku viac topí ako som zvyknutá no nie je to nič čo by mi malo prekážať natoľko aby som ho prestala používať.
Je v podobe veľkej jumbo ceruzky, ktorá sa ľahko drží a dá sa ňou pery pekne obkresliť a farbu tak precízne naniesť.
Výdrž na perách je individuálna, no mne vydrží tak pár hodín, potom je potrebné si ňou trošku prejsť po perách.
Farba je príjemná, jemná a hodí sa všetkým typom pleti, neviem síce presne odtieň ale je to slabo ružová farba ktorá nepôsobí umelo.
Krémové zloženie na perách vytvorí dokonalý efekt.
Cena len 49kč, 1,50 EUR.

Na kozmetickej značke moje teda vidím ako plus ich cenu, kvalitu a majú krásne balenia.
Iste si prezrite ich ponuku na e-shope TU

Pár fotečiek pre Vás :



















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára