Domácnosť a bývanie

utorok 8. decembra 2015

Mary Kay City Modern lak na nechty a rúž na pery

Ahoj

O úžasnej kolekcií značky Mary Kay, City Modern ste si už prečítali v článku o očných tieňoch z tejto kolekcie.
Doma však mám ďalšie dva produkty, ktoré stoja za povšimnutie.
Jeden z nich je krásny rúž na pery, ktorý je v ponuke v troch odtieňoch, všetky sú tmavšie no na perách nie sú až tak tmavé aby ste sa ich mali báť.

Ja mám hodvábny rúž v odtieni Naturally Chic, je to zaujímavá a nevšedná farba ktorá má hnedkastý podtón v kombinácií s jemne bordovou alebo staro ružovou farbou.
Má veľmi šikovný tvar ktorým sa na pery dobre nanáša a prispôsobí sa ich línií.
Na perách zanecháva jemný zamatový vzhľad a nerozmazáva sa ani nerozpíja, tento kúsok sa značke Mary Kay opäť podaril.
Nie je úplne matný, má v sebe maličké trblietky ktoré však pôsobia jemne.
Balenie je jednoduché s vkusným nápisom Mary Kay ktorý vidíte po otvorení rúžu.
Moje pery boli po jeho nanesení vláčne a zahalené do zaujímavej farby, ktorá bleduľkám iste sadne.
Nie je potrebné sa každú chvíľku prerúžovávať, má dosť dobrú výdrž na perách.
Tento rúž môžte mať za 14,00 EUR čo nie je tak veľa.

No a druhý je krásny silno bordový lak na nechty, ktorý je samozrejmosťou pre túto zimu.
Lak je v ponuke v štyroch odtieňoch a tiež sú to zväčša tmavšie farby .
Môj odtieň je Berry Stylish a ako som už spomínala je to sýta, bordová farba, ktorá už pri prvom pohľade evokuje vo mne pocit mestskej sily a táto farba sa mi úplne hodí pre zimné obdobie.
Je úplne bez trblietok takže tie z Vás, ktoré majú radi jednoduchú eleganciu na nechtoch si prídu na svoje.
Štetec je klasický, oválny a nanášanie s ním nie je problémom.
Lak ma hodvábnu nie príliš hustú ani riedku konzistenciu.
Po uschnutí na nechtoch zanechá sýtu, lesklú farbu a nechty pôsobia akoby ste práve vyšli z nechtového štúdia.
Veľmi oceňujem že počas nanášania nevytvára pruhy, ako mnoho iných takto sýtych lakov na nechty.
Na nechtoch pri bežných domácich prácach drží bez väčších poškodení zhruba týždeň, takže aj jeho výdrž je veľmi uspokojujúca.
Lak si môžte zakúpiť u svojej poradkyni za 10 EUR.

Takže moje celkové pocity a skúsenosti z kolekciou City Modern sú veľmi pozitívne a usudzujem že táto kolekcia je iste veľmi vydarená a cenovo dostupná pre každého.


Pár fotečiek pre Vás :















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára