Domácnosť a bývanie

streda 1. októbra 2014

Oriflame , Očný krém Seeing is Believing Optimals

Ahoj

Konečne Vám ponúkam aj recenziu ktorá nezahŕňa dekoratívku alebo vlasovú starostlivosť.
Dnes Vám totiž opíšem moje skúsenosti s mojim prvým očným krémom vôbec.
Budeme si hovoriť o očnom krémiku značky Oriflame , konkrétne z rady Optimals Seeing is Believing
Najskôr si povieme čo má s Vašim očným okolím spraviť.
Výrobca sľubuje zmiernenie opuchu očných partií a ich rozjasnenie .

Ja som som tento krém objednala popravde kôli tomu, že doteraz som žiadny krém na oči nepoužívala a povedala som si že by som možno aj mohla začať . 
Hneď som ho s nadšením vyskúšala , večer na očistenú pleť samozrejme :)
Má bledučko modrú farbu a vôňa je veľmi jemná takmer žiadna , čo je pre mňa plus pretože si myslím že krémy tohto typu nemajú v prvom rade voniať  ale účinkovať .
Po prvom nanesení som pociťovala príjemný pocit na pokožke v okolí očí .
Neštípal , je naozaj vhodný aj pre citlivé oči .
No po prvých naneseniach som nebadala zmenu ktorú krém sľubuje , čo ale nieje žiadna chyba pretože výsledky sľubuje aj výroba až po pravidelnom minimálne 4 týždňovom používaní.
Po tejto dobe som už videla prvé výsledky .
Moja pokožka v okolí očí bola rozžiarenejšia , pevnejšia a kruhy pod očami síce nezmizli úplne ale boli menej viditeľné a pokožka bola hydratovaná . 
Môžte ho nosiť počas bežného dňa , priamo pod make up pretože sa nezačnú tvoriť rôzne "šulky " a podobne. Alebo ho môžte naniesť aj v kombinácií denného krému bez make upu,kedže obsahuje zložku odrážajúcu svetlo a tak rozjasňuje očné okolie.. No ja ho predovšetkým používam len večer na naozaj očistenú pleť .
Rýchlo sa vstrebáva a nezanechá mastný film takže sa nemusíte báť toho že sa Vaša posteľná bielizeň zašpiní . A ráno sa prebúdzate krásne , bez opuchnutých očí a so sviežo a zdravo vyzerajúcou pleťou.
Obsahuje antioxidačný komplex Lingon 50:50 a zložku Oxygen active , vďaka čomu tieto zložky spolu pomáhajú stimulovať okysličenie pleťových buniek.
Taktiež obsahuje komplex D-circle , ktorú obsahuje naozaj máloktorý očný krém.
U mňa je tento očný krém odstatočne vyhovujúci a skvele funguje ako prevencia pred tvorbou jemných vrások pod očami.
No myslím že pre starostlivosť o očné okolie v pokročilejšom veku by nemusel byť postačujúci.

Balnie je roztomilé , malinký sklenný obal je praktický a keď Vám náhodou pri upratovaní spadne z poličky iste sa mu nič nestane . 
Je balení po 15 ml .
Jeho cena sa pohybuje okolo 10,00 eur ale momentálne je v akcií za pekných 4,99 eur .





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára