Domácnosť a bývanie

štvrtok 22. januára 2015

Alcina

Ahoj

Väčšinou mám to šťastie a produkty ktoré sa mi dostanú pod ruku môžem len chváliť a žiadne veľké mínusy pre ktoré by som si dané produkty už nezakúpila nenájdem.
Ďalšia vec je tá, že ak sa mi z danej kozmetickej značky páči ich napríklad dekoratívna kozmetika a sadne mi tak mi sadne poväčšine všetko z tejto kategórie.
No nemusí to tak s pravidla byť stále, o tom sa presvedčila sama pri dekoratívnej kozmetike značky ALCINA.
Ale aby som nezačala tak negatívne, musím najskôr povedať, že značka ALCINA je inak veľmi kvalitná, nemecká kozmetika, ktorá sa predáva a používa obvykle iba vo vybraných salónoch a okrem dekoratívnej kozmetiky ponúka aj tú vlasovú a pleťovú.
A aby ste ma nechápali zle, mala som možnosť otestovať dva ich produkty a to špirálu a lesk na pery.
Z jedného produktu som totálne nadšená no a z toho druhého nie som nijak sklamaná ani nič podobné, len mi proste nesadol natoľko aby som ho mohla vychváliť, kedže Vás nechcem zavádzať.

Stačilo kecov a vrhnime sa na to.
Ako prvý Vám predstavím produkt, ktorý mne osobne až tak nesadol, no napriek tomu ho iste nevyhodím a používam ho dosť často aj naďalej a dalo by sa povedať že už som si aj na jeho ( pre mňa ) mínus zvykla.
Ide o špirálu, konkrétne Amazing Lash Mascaru ALCINA.
Táto špirála má zvláštny kartáčik, ktorý  má pre mňa dosť malé štetinky, takže sa mi trošku horšie nanáša a to je vlastne aj jeho ( pre mňa mínus ), tu však platí to, že čo nevyhovuje mne môže vyhovovať iným a viem že niektoré ženy tento typ kartáčiku pri špirále priam vyhľadávajú.
A musím sa priznať, pomaly si zvykám aj ja :)
Štetinky sú umelé (plastové) a strieda sa rad väčších a menších štetiniek.
Riasy sú vo finále vyzdvihnuté a vytočené a pekne oddelené.
Má typickú "riasenkovú" vôňu a vydrží počas celého dňa bez drobenia, možno čo som si tak všimla je to, že po čase mám akoby otlačené takmer neviditeľné čierne šmuhy po obočím, vlastne tam kde sa Vám mihalnice dotknú po otvorení oka na viečku.
Vtedy ich len pretriem zľahka prstom a ide sa ďalej, takže žiadnu vedu okolo toho nerobím, avšak aj toto sa mi stáva iba ak nepoužívam očné tiene, ak sú na oku nanesené očné tiene tak sa maskara neotlačí, je to možno tým že moje viečka sú po celom dni trošku mastnejšie.
Balenie sa mi páči, nemám žiadne výhrady je jednoduché a pekné, čierna klasika s bielym nápisom.
Balenie 8ml.

Druhým produktom, ktorý chválim veľmi a nedám naň dopustiť je Lesk na pery ALCINA - Soft Colour Lip Gloss.
Od momentu kedy som si ho prvá krát naniesla na pery je mojim najobľúbenejším leskom aký vlastním a to ich vlastním naozaj dosť.
Dlho som hľadala lesk na pery, ktorý by farbil sýto ako rúž a zároveň zjemňoval pery a dodával im glamour lesk.
No našla som a našla som ho práve u tejto značky.
Jeho konzistencia mi taktiež sadla, nie je príliš riedky ani hustý, je skôr krémový a aj jeho farba je veľmi lichotivá, krémová malina.
Nazvala by som ho skôr tekutým, lesklým rúžom, pigmentácia je top.
Na perách nelepí a drží dlhú dobu, mne osobne stačí od rána ním pretrieť pery možno dva krát.
Navyše jeho štetček ktorým sa nanáša je neuveriteľne jemný a precízny, pery si viete ľahko presne vyfarbiť.
Balenie 5ml.
Balenie je decentné a ničím prepackané, čierny vrchnáčik, ktorý sa dobre uzatvára, takže sa Vám nestane že by sa Vám v kabelke nejak otvoril.
Pre mňa top.


Extra typ :
ak máte rúž podobnej farby, môžte ho naniesť na pery a pretrieť pery ešte aj ALCINA leskom na pery, tým Vaše pery dostanú úplne iný rozmer, budú vyzerať plnšie a šťavnato.
A tá výdrž!

Viac výrobkov nájdete na www.alcina.cz, výhradný dodávateľ www.medac.cz















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára