Domácnosť a bývanie

štvrtok 15. januára 2015

Ardell - tvarujúci gel na obočie

Ahoj

O téme obočie som sa už raz na mojom blogu zmieňovala, článok si môžte prečítať priamo TU
V dnešnom článku Vám chcem ukázať moje tipy a triky ( produkty ) ktorými si upravujem moje obočie ja.
Používam len dva hlavné a pre mňa základné produkty a to klasicky ceruzku a novinku v mojej kozmetickej taštičke - tvarujúci gél na obočie značky ARDELL.
Značka Ardell je známa hlavne ich umelými riasami, ktoré sú kvalitné a dajú sa použiť aj viac krát po sebe bez akýchkoľvek poškodení, ak viete ako sa o ne starať.

Článok spojím s mojou každodennou rutinou v líčení.
Takže deň začínam očistením pleti gélom, následne nanášam na pleť tonikum a hydratačný krém.
Na bežný deň, kde moje líčenie nemusí byť dokonalé a nepotrebujem moju pleť zaťažovať hustým, krycím make-upom používam môj milovaný CC Krém od Mary Kay na ktorý nedám dopustiť.
Pleť dokonale zjednotí a zvláčni, malé červené nedokonalosti sú potlačené a pleť vyzerá za pár sekúnd skvele.
Na oči používam, keď sa mi naozaj nechce líčiť len špirálu, no ak mám trošku času a chuť tak si spravím jednoduché hnedé líčenie, na vrchné viečko nanesiem bledo hnedý tieň, na spodné viečko zvyčajne ten istý tieň alebo zaujímavejšiu kombináciu zo zlatým tieňom na spodnom viečku, skúšala som aj kombináciu hnedého očného tieňu s fialovým a tiež to nevyzeralo najhoršie, oči to krásne zvýrazní no nebude to pôsobiť nejak premachlene, zostanete stále len jemne skrášlené.
Ja osobne nepoužívam čiernu ceruzku, ktorú mnohé majú tak radi a nanášajú si ju do vnútorného kútiku, mám pocit že mi to oči zmenšuje a to nechcem :)
Tvári nakoniec dodám svieži vzhľad nanesením ružových líčok.

A áno, krok úpravy obočia som vynechala schválne, pretože tomu sa dnes práve venujem.
Takže obočie si najskôr prečešem a zvýrazním hnedou ceruzkou na obočie L´oréal Paris v odtieni 303 DEEP BROWN, táto ceruzka má z jednej strany skvelý kartáčik takže to mám dva v jednom, super :)
Hlavným produktom, pri úprave obočia je tvarujúci, fixačný gél ARDELL.
Tento gél moje obočie zároveň akoby zhustí a dodá mu plný a hlavne prirodzený vzhľad.
Obočie ním zároveň po úprave ceruzkou pekne rozčešem a zafixujem, môžte si byť istá že po nanesení tohto gélu na obočie Vám Váš tvar obočia vydrží počas celého dňa i noci, dovolím si povedať.
Navyše má krásnu vôňu, mierne sladkastú a takú tú "mňam", musíte vyskúšať a zacítite.
Používam ho aj samostatne keď len potrebujem aby chĺpky netrčali kade tade, vtedy je to tiež pomocník bez ktorého už nemôžem ukončiť svoj day make-up.
Jeho cena je viac ako lichotivá, 4,70 EUR je podľa mňa za tak skvelého, univerzálneho pomocníka veľmi priaznivá, s peňaženky akoby neubudlo no zato v kozmetickej taštičke pribudne veľa.
Tento gél na obočie môžu používať ženy ako s bledučkým tak aj s tmavším obočím, nakoľko je priehľadný.
Na stránke www.ardell.cz , som našla aj hnedý a čierny gél, ktorý zároveň Vaše farby zafixuje aj mierne zafarbí. Po hnedom pokukávam a myslím, že mu neodolám.

Ak sa Vám produkt Ardell Brow Sculpting Gel zapáčil a chceme mať krásne obočie pod kontrolou iste sa po ňom pozrite priamo na stránke ardell - príslušenstvo k riasám





Ceruzka na obočie dva v jednom, L´oréal


Gél nezanecháva hrudky a nie je neprirodzený na obočí



Je škoda, že nemôžte ucítiť jeho vôňu je naozaj omamná 




Na ľavo je obočie už upravené :)




Verím že článok sa Vám páčil a budete môj blog navštevovať aj naďalej.
Budem rada ak mi dole v komentoch zanecháte typy o čom by ste si chceli na mojom blogu nabližšie prečítať a ako si upravujete obočie Vy.


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára