Domácnosť a bývanie

pondelok 5. januára 2015

Himalaya - krém proti vypadávaniu vlasov

Ahoj


O kozmetike Himalaya Herbals som už na mojom blogu písala, v článku o zubnej paste Himalaya.
Tentokrát to bude trošku, pre niektorých možno zaujímavejší produkt a to Krém na vlasy proti vypadávaniu.

Isteže o vlasoch a kozmetike na vlasy sa už na mojom blogu popísalo, ale nešlo o tak špecifický produkt ako je tento.
Krém na vlasy proti vypadávaniu rieši problémy v štádiu rastovej fázy vlasu, nielen na povrchu ale hlavne do hĺbky a pekne od korienkov, kde sa nachádza hlavná časť rastovej a vývojovej fázy vlasov.

O tomto špecifickom produkte výrobca píše v skratke toto :

Pôsobí v štádiu rastovej fázy vlasov, vyvoláva rýchlejšie delenie buniek vlasového vlákna a folikulu, zvyšuje pevnosť vlasov a ich hustotu.
Pri difúznej strate vlasov klinické štúdie zaznamenali o 20% zníženie vypadávania vlasov, pri dlhodobom a pravidelnom používaní v priebehu dvoch týždňov až o 70% .
Svrbenie, suchosť vlasovej pokožky, začervenanie boli znížené o 75% v priebehu dvoch týždňov pravidelného používania.
Krém však nie je určený na riešenie mužskej plešatosti, prípravok je akoby pomocník pre zlepšenie kvality a hustoty vlasov.

Použitie je veľmi jednoduché a nezaberie Vám príliš veľa času, stačí ho večer vmasírovať do vlasov a túto procedúru opakovať každý večer, prípravok tak pokojne pôsobí počas celej noci.


Moja skúsenosť po pravidelnom a dlhodobom používaní ( približne mesiac poctivého používania ) je pozitívna.
Vlasy mi dá sa povedať vypadávali v hojnom množstve, samozrejme nie vždy sa treba spoľahnúť len na krémy či iné produkty, je potrebné zistiť dôvod, hlavne pri nadmernom vypadávaní vlasov.
No ja som si myslela že toľko vlasov čo vypadáva mne, to zas nie je až tak neobvyklé a zistila som že veľmi veľa žien má takéto problémy, dokonca aj väčšie, môžu za to aj úplne banálne veci ako zmena stravy, zmena životného štýlu, stres, klimatické podmienky a podobne.
Preto som dala šancu produktu, ktorý je však na čisto prírodnom zložení, takže nemôže nijak uškodiť.

A spravila som dobre.
Po približne dvoch týždňoch som spozorovala že vlasy mi vypadávaju o niečo menej, nebudem klamať, vypadávali stále ale už v menšom počte, čo iste každú ženu dokáže potešiť, veď predsa každý vlas sa ráta :)
Po pravidelnom približne mesačnom používaní som badala aj isté zmeny na pokožke hlavy, nebola vôbec vysušená.
Mnohokrát som po umytí vlasov mala pokožku hlavy natoľko vysušenú že ma svrbela a akoby ťahala, poznáte ten pocit i keď máte suchú pokožku na tvári.
V tomto smere sa mi tento krém na vlasy veľmi osvedčil a moja pokožka hlavy je už taká ako má byť.
Celkovo sú moje vlasy pevnejšie a zdajú sa mi byť aj o niečo hustejšie, samozrejme nemám dva krát tak husté vlasy ako som mala predtým, no sú hustejšie a hlavná úloha VYPADÁVANIE je už zredukovaná.
Vlasy mi vypadávajú už oveľa menej, dalo by sa povedať že vypadávajú tak ako majú, tak zdravo.
Ak Vás zaujíma kde si môžte zakúpiť aj Vy "hustejšie vlasy" tak je to na e-shope www.zdraviehimalaya.sk 

Čo sa týka balenia, má 100 ml, takže Vám vydrží dosť dlho na to aby ste ho mohli používať pravidelne a vlasom pomôcť, je to klasické "krémové" balenie v tube.
Konzistencia je ľahko použiteľná pri vmasírovaní do vlasovej pokožky, krém má bledučkú hnedú farbu, čo pripisujem výťažkom z bylín, ktoré sú v ňom obsiahnuté.
Vôňa je jemná, viacmenej bylinková, nič čo by vadilo, práve naopak.


Ako zhrnúť teda môj názor a moju skúsenosť s týmto produktom, do krátkeho a výstižného textu ?!
Prírodný, bylinný produkt, ktorý má naozaj viditeľné účinky, s ktorých budete šťastná ako Vy tak aj Vaše vlasy.


Tento a mnoho ďalších produktov HIMALAYA HERBALS nájdete v e-shope - www.zdraviehimalaya.sk
Navyše aktuálne prebieha na v e-shope akcia, kde dostanete k zubnej paste aj balzam na pery, čo si myslím v tomto zimnom období poteší :)







Verím že som Vám opäť aspoň trošku pomohla.
Dočítania čoskoro
Meggi


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára