Domácnosť a bývanie

pondelok 26. januára 2015

Oriflame - strieborný Valentín

Ahoj

Pred malou chvíľkou tu boli Vianoce a s nimi spojená výzdoba všetkých obchodov a supermarketov, no už obchodníci šikovne túto vianočnú výzdobu zamenili za tú ružovo-červenú valentínsku.
Valentín, sviatok kedy sa každý párik má ešte radšej ako obvykle, čo si väčšinou dokazujú materiálnymi darmi.
Môj postoj k Valentínu je neutrálny, nie som z tohto dňa nejak uchvátená, ale nemám nič proti.
Je to deň, kedy je príjemné si spraviť pekný večer vo dvojici, zájsť na večeru, prípadne niečo malé si podarovať.

Lenže je tu jedna dilema a síce čo podarovať?
Dnes sa budem venovať daru, ktorý je vhodný pre dámy, ženy, slečny, takže milé moje čitateľky, ak sa Vám môj typ páči a radi by ste sa stali ním obdarované, nechajte si tento článok a hlavne fotky otvorené veľmi nenápadne na Vašom alebo aj jeho booku, iste sa to Váš miláčik dovtípi.

Ruža, iste poteší, je krásna, no po čase ju tak či tak vyhodíme, čo tak radšej niečo, čo nám už zostane navždy?
Áno, tušíte správne, šperk.
Uznajte samé, ktorá z nás by nebola potešená pri pohľade na nejaký šperk a ešte tým viac ak je na ňom napísané slovíčko LOVE ( to je také sladké ).

V katalógu Oriflame som narazila na tento krásny šperk, ktorý mi ihneď padol do očka, nie je to síce pravé striebro je to bižu, no krásne spracovaná a zhotovená.
Náramok má dĺžku 16cm + 3cm na predlženie.
Jeho dizajn sa mi páči, pretože má také tie pevné ramienka, no dá sa ohýbať takže sa Vám nijak nenalomí, ja som dokonca už niekoľko krát zaspala s týmto náramkom na ruke a vydržal to.
Materiál je zinková zliatina, mosadz, imitácia poródiovania, testovaný na nikel.
Náramok sa pekne leskne a neošúpava sa.
Je ľahký a na ruke ho takmer nie je cítiť.
Zapínanie na karabínku.
Môžte ho nosiť ako jemný,nežný náramok k letným, ľahkým a romantickým outfitom ale aj v tomto zimnom období k svetru, prípadne ak chcete aby bol naozaj stredobodom pozornosti môžte ho navliecť na rukách pulóvru kde naozaj vynikne.


Jeho cena je srdiečku a peňaženke lichotivá, 7,99 EUR
Či už si tento náramok doprajete ako darček "od seba sebe " alebo ním budete obdarovaná, určite budete spokojné.
Pre objednávanie tohto náramku kontaktujte svoju Oriflame kozmetickú poradkyňu, náramok je v ponuke aktuálneho katalógu číslo 02.








Určite sa bude páčiť nie len Vám, ale aj Vašim priateľkám, mne ho zatiaľ každý len chváli, takže vravím (píšem) z vlastnej skúsenosti :)




To bolo o náramku všetko, dúfam že sa Vám páči a rovnako ako aj tento článok.
Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára