Domácnosť a bývanie

štvrtok 29. januára 2015

Oriflame - The ONE High Impact

Ahoj

Dnes sa zameriame trošku viac na dekoratívnu kozmetiku a líčenie očí.
V hlavnej úlohe Vám predstavujem ceruzku na oči Oriflame The ONE High Impact v klasickom čiernom odtieni - Onyx Black.
Táto ceruzka ma milo, prudko prekvapila, pretože väčšina týchto mäkších ceruziek, ktoré sa vysúvajú sú ľahko zotierateľné a vydržia dosť krátku dobu bez nejakého výrazného poškodenia.
Preto ma udivuje aká je táto ceruzka trvácna a odolná voči oteru.
Navyše ak Vám nejdú od ruky klasické linky s touto ceruzkou sa robia o čosi ľahšie a budú neuveriteľne výrazné a sýte.
Najskôr som sa bála že linka spravená touto ceruzkou sa mi po čase odtlačí na hornom viečku, no nestalo sa.
Dokonca sa Vám ani tak ľahko nerozmaže, povedala by som že aj odličovanie Vám možno bude trvať dlhšie ako obvykle, nakoľko ceruzka je naozaj veľmi odolná voči všetkému, čo je pri líčení ktoré si ráno pracne vykúzlime na očiach na nezaplatenie, pretože vydrží celý celučičký deň.
Nie je potrebné ju zastrúhavať a je vysúvateľná.
Je oveľa viac pigmentovaná a výraznejšia ako klasické čierne ceruzky, ale aj ceruzky všeobecne.
V ponuke sú 4 tmavé odtiene a to :

- deep plum (tmavá fialová, farba slivky)
- amazon green (tmavá zelená, farba ktorá žiadnym očiam neuškodí)
- midnight blue (tmavá modrá, kráľovská modrá)
- onyx black (čierno čierna, výrazná)

Môžte ju použiť na orámovanie celého oka, ako linku, do vnútorného kútiku oka a všade bude nápadná a výrazná, ak Vám presne o tento efekt ide, určite sa oplatí vyskúšať ju a ešte za cenu 2,99 EUR v ktorej sa nachádza v aktuálnom katalógu by bol hriech nespraviť tak.


A ako som už na začiatku článku avizovala, dnes Vám čo to máličko poviem ak o líčení očí, hlavne kedy ceruzku je vhodné použiť a podobne, predsa len aby to nebola opäť a znovu len obyčajná recenzia na produkt, ktorý doma mám :)


Takže, začnem tým, ako som sa maľovala kedysi ja.
Nikdy nechýbala čierna ceruzka vo vnútornom kútiku oka hlavne v spodnej linií, ale tým si asi prešla každá baba v puberte, proste čierna ceruzka, špirála a ideš kočka.
No dnes som prišla na fakt, ktorý myslím objaví postupne každá z nás a síce že žiaľ, čierna ceruzka vnútri oka naše očká zmenšuje.
Takže som čiernu ceruzku z môjho denného rituálu úplne vylúčila a začala som sa líčiť úplne inak, jemné očné tiene, väčšinou v zemitých, hnedých odtieňoch, úprava obočia a špirála. 
To je moje líčenie očí, ktoré preferujem dodnes a musím uznať, že toto líčenie sa mi nielen viac hodí, ale je tu aj viac možností, kombinácií a všetkého čo ma tak pri líčení baví.
Tiene môžte naozaj skombinovať na najrôznejšie spôsoby a mnoho krát tak viete dodať Vášmu pohľadu úplne iný rozmer.

Ja osobne používam čiernu ceruzku hlavne ak ide o nejaké dramatickejšie, veľakrát večerné líčenie, kedy chcem mať oči naozaj výrazné.
Samozrejme ak máte krásne veľké očká, čierna ceruzka pre Vás nemusí byť ani počas dňa tabu, pretože Vám oči opticky až tak nezmenší.
Ak ste Však majiteľkou malých alebo úzkych očičiek ceruzku by som hlavne na bežné denné líčenie vynechala, aby Vaše oči nepôsobili ako akési malé hviezdičky na nebi, síce je toto prirovnanie - máš očká ako hviezdy krásne a pre nás lichotivé, nemusíme sa ním riadiť pri líčení.

To by bol taký malý základ, ktorý mnoho žien možno ešte nevie, ak však ste milovníčkou ceruzky, ktorú proste musíte mať nanesenú na spodnom, vnútronom kútiku oka tak siahnite po takej ktorá sa Vám nerozpije a nerozmaže aj mimo vnútornej línie, pretože vtedy líčenie pôsobí unavene a akoby zanedbane.
Tu Vám odporúčam práve ceruzku, o ktorej som sa zmienila vyššie.

Ceruzka sa však dá použiť aj ako linka na horné viečko, tento trend je momentálne veľmi aktuálny a svetový vizážisti linku nikdy nevynechajú, iba ak sa jedná o naozaj "natural look" kde je základ krásna pleť, upravené obočie a hydratované, vláčne pery prekryté len priesvitným balzamom alebo leskom na pery.
Linky v dnešnej dobe nemajú podobu len "nudnej" rovnej čiary vedenej pri korienkoch mihalníc ale majú rôzne ocásky, hrúbky, farby.
Tu sa fantazií medze nekladú.
No taká čierna linka zakončená jemným, malým ocáskom do hora je niečo ako "malé čierne" od Coco Chanel, elegantná, šmrncovná, príťažlivá.
Ak k nej skombinujete sýty bordový alebo červený rúž, máte ohurujúce večerné líčenie hodné "vysokej" vrstvy.



Sýtosť ceruzky si môžte korigovať podľa toho ako silno pri líčení pritlačíte


Ceruzka je odolná voči oteru, na ruke som naozaj tlačila a snažila sa ju rozotrieť čo najviac a ako vidíte nešlo to až tak dobre, čiže na očiach vydrži bez poškodenia, kedže predpokladám oči si po nalíčení silou mocou nebudete trieť.




Ceruzka je mäkšia a preto sa nanáša veľmi ľahko a presne


Taktiež chválim aj dizajn balenia ktorý je ako máte možnosť vidieť v peknej bordovej farbe



Linka je nanesená v jednej vrstve a drží počas celého dňa 


Na ukážku som zvolila len veľmi jednoduché líčenie, na hornom viečku mám nanesení bledo fialový očný tieň a linku spravenú ceruzkou na oči THE ONE, na spodné viečko som naniesla jemnú linku v tmavšej fialovej farbe a použila som špirálu, taktiež Oriflame The One o ktorej som sa už na blogu zmieňovala





Verím že tento trošku aj náuční článok sa Vám páčil a zavítate na môj blog aj nabudúce.
Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára