Domácnosť a bývanie

piatok 30. januára 2015

Sprchovacia pena z domu prírody

Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku, dnes Vám popíšem moju skúsenosť s mojou vôbec prvou penou na sprchovanie, ktorá plne nahrádza bežné sprchové gély a navyše je multifunkčná.
Idu o sprchovaciu penu Natura House - Almond Tree Flower.
Táto sprchovacie pena je prvom rade určená na umývanie celého nášho tela, čiže má nahrádzať klasické sprcháče, no dá sa využiť aj ako pena do kúpeľa, kedy bude celé Vaše telo ponorené do jej blahodarných účinkov a dokonca aj ako šampón na vlasy, po ktorom vlasy budú jemné a ľahko rozčesatelné.

Je vhodná aj pre ľudí s citlivou, jemnou či podráždenou pokožkou.
Pokožka má byť to jeho použití čistá, rehydrovaná a elastická.
Základnými zložkami tohto prípravku sú pšeničné proteíny a sladké mandľové mlieko.


Ja túto sprchovaciu penu používam hlavne na umývanie celého tela namiesto sprcháču.
Ako penu do kúpeľa ju nevyužívam a ani nevyužijem, kedže väčšinou nemám čas na síce skvelý, ukľudňujúci relaxačný kúpeľ a hodím si len rýchlu, teplú sprchu :)
Na vlasy som ju použila raz či dva krát, vlasy boli jemné akoby som použila detský šampón a naozaj sa ľahko rozčesávali.
Moja pokožka je menej vysušená ako po umytí bežným sprchovým gélom, no stále ju je potrebné po sprche hydratovať mliečkom, čoho príčinou je to že moja pokožka je naozaj extra suchá, hlavne v zime a z dôvodu že voda u nás je tvrdá, čo pokožku vysušuje.
Takže hydratuje pekne, tu môžem potvrdiť to čo sľubuje.
Pri dlhodobejšom a pravidelnom používaní je pokožka stále jemnejšia a nepresušuje sa natoľko ako predtým, jej elasticita je znovu navrátené.
Má jemnú sladkastú, mandľovú vôňu, ktorá sa počas sprchovania rozplýva po celej kúpeľni.
Vôňa je naozaj veľmi prírodná a prípomína mi klasické "lekárenské" výrobky.


Z rady Fior di Mandorlo/Almond Tree Flower som už dávnejšie vyskúšala aj šampón na vlasy o ktorom si môžte prečítať v článku TU


Zhrnutie -

penu do sprchy od NATURA HOUSE môžem odporúčať, hlavne pri citlivej, jemnej pokožke, ktorá neznáša príliš preparfumované produkty s umelými, chemickými prísadami.
Ak vás trápi suchá pokožka a zdá sa Vám že Vaša pokožka tela stráca na elasticite siahnite po nej.
A ak si chcete urobiť extra výživný, mliečny kúpeľ nemôžte si vybrať lepšie.


Pena sa ľahko nanáša, má jemne žltú takmer priehľadnú farbu a je gélovej konzistencie.
Po spojení s vodou sa vytvorí jemná pena, ktorá pokožku očistí a dopraje jej potrebnú dávku vitamínov a proteínov.


Cena tohto produktu je 4,90 EUR a objednať si ju môžte sa stránkach e-shopu www.natura-house.sk



vrchnáčik stačí potočiť







Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára