Domácnosť a bývanie

utorok 28. apríla 2015

Gosh Forever Lip Shine

Ahoj

Značka GOSH je každej z nás určite dobre známa, je to stálica na slovenskom trhu.
Ich ponuka zahŕňa naozaj všetko čo k perfektnému make-upu potrebujete, pre každý typ pleti.
Nedávno na ich FB fanpage stránke prebiehala súťaž o ich vysúvací rúž v tyčinke.
Samozrejme, ja ako milovník kozmetiky, hlavne tej dekoratívnej som sa okamžite zapojila.
A čo som nečakala, pretože v súťažiach som doposiaľ veľa šťastia nemala, stala som sa jednou zo šťastných výherkyň.
Vybrala som si odtieň, 008 Spring Fling.

Je to svieža, červená farba i keď priznávam že na obrázku v popise vyzerala trošku odlišne a nepôsobila na mňa až tak červene, som spokojná a tento odtieň mojej bledučkej pleti lichotí a perfektne upúta pozornosť na pery.

Už len to že je to vysúvateľný rúž v TYČINKE ma zaujalo.
Predsa len je to niečo iné, nové a do ruky praktickejšie ako klasické rúže.
Vôňa tohto rúžu je doslova na zjedenie, sladká ale nie príliš, možno by som ju prirovnala k vôni vanilky.
Je to síce rúž, no má skvelé hydratačné a vyživujúce schopnosti, nemusíte sa báť naniesť si ho ani na trošku suchšie pery, on ich dokonale po nanesení skrášli.
Samotný rúž je trošku mäkší a naozaj hodvábne hladkej textúry.
Z čoho som najviac prekvapená, je pigmentácia, tá je pre mňa doposiaľ záhadou.
Naozaj pery stačí prejsť jeden krát a sú dokonale nafarbené.
Gosh spojil naozaj všetko najlepšie do jednej tyčinky, hydratáciu, výživu, trvácnosť, pigmentáciu.
Výdrž je taktiež pre mňa záhadou výroby, nakoľko je celodenná a to nepreháňam, to pri tomto produkte potrebné nie je, produkt svedčí sám za seba už po prvom dotyku Vašich pier.

O výdrži Vám poviem môj osobný príklad.
Naniesla som si ho už ráno, počas dňa som jedla, pila a rúž mi podvečer pri pohľade do zrkadla mával svojim hodvábnym dotykom a vravel mi že ma neopustí až kým to ja sama nebudem chcieť.
Je to naozaj verný spoločník.

Jeho vysúvateľná tyčinka má špeciálny tvar, ktorým si viete pery krásne a ľahko obkresliť bez toho aby ste si s pier nejakým spôsobom vyšli a museli ich obkreslovať ceruzkou na pery, presne tak nepotrebujete ani ceruzku na pery, tento rúž drží celý deň na svojom mieste a nerozpíja sa.
Jeho špička je ideálna na zvýraznenie kontúr pier, akýchkoľvek.


V ponuke nájdete 10 odtieňov z ktorých si vyberie naozaj každá žena, ktorá miluje farby a svoje pery.
Takže ak aj Vy hľadáte rúž, ktorý je ošetrujúci no napriek tomu extra pigmentovaný a hľadáte ten rúž ktorý dokonca odolá i bozkom ( čo mám odskúšané tiež osobne ) už viete kde máte hľadať.


Cena sa pohybuje pri 8 eurách, čo uznajte, nie je veľa.
Odtiene a popis tohto rúžu si môžte prečítať priamo na stránkach Gosh - Klik Sem


Ešte pár fotečiek pre Vás :)



















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára