Domácnosť a bývanie

štvrtok 16. apríla 2015

Oriflame The ONE Colour Stylist Cream

Ahoj

My ženy dobre vieme že nie je rúž ako rúž.
Vždy sa mi páčili lesky a rúže, ktoré sa v poslednom čase dostávajú stále viac do popredia i na módnych prehliadkach a síce produkty ktoré dodajú perám matný alebo polomatný vzhľad.
Ak už sa rozhodneme skúsiť si matný vzhľad pier musíme dávať veľký pozor na zloženie daného produktu.
Matné rúže totiž dosť často pery vysúšajú a pery potom nevyzerajú veľmi dobre.

Oriflame predstavil novinku v podobe polomatného/matného rúžu z kolekcie The ONE Colour Stylist Cream.
Tento matný rúž Vaše pery zaručene nevysuší, vďaka jeho zloženiu obohatenému o hydratačné oleje z jojoby a avokáda, Vaše pery dokonca vyživuje.
V tomto polomatnom/matnom rúži sa ukrýva naraz niekoľko výhod.
Pery sú vyživené, perfektne farebne kryté a navyše ten krásny, trendy matný vzhľad :)

Tento rúž som si vybrala vo farbe Rose Parfait.
Je to krásna, staroružová ktorá sa perfektne hodí k svetlej ale aj opálenej pokožke, zakaždým perfektne vynikne.
Prekvapila ma jeho krémová konzistencia, po nanesení rúž naozaj nevysušoval moje už aj tak suché pery, naozaj ich vyživil a tak mohla vyniknúť jeho matná výnimočnosť.
Rúž The ONE má skvelé krycie schopnosti, stačí prejsť pery jeden krát a sýta farba ich zahalí do matnej jedinečnosti.
Je dlhotrvácny, počas dňa nebolo potrebné ho prekrývať ďalšími vrstvami.

Tento rúž mi prirástol k srdcu mojich pier a stal sa neoddeliteľnou súčasťou mojej kozmetickej taštičky v kabelke.


Tento rúž si môžte zakúpiť u svojej Oriflame poradkyne za akciovú cenu 3,99 EUR ( pôvodná cena 6,90 eur).


Pre úplne dokonalý vzhľad pier a naozaj precízne nalíčenie odporúčam použiť aj ceruzku na pery, ktorá je zladená presne k odtieňom rúžov The ONE s matným efektom.
V katalógu si tak jednoducho viete vybrať k svojmu rúžu aj ceruzku na pery bez toho, aby ste sa obávali či Vám ceruzka z rúžom dokonale sadne.
Ja som si vybrala ceruzku v odtieni Perfect Pink ktorá bola v katalógu priradená k môjmu odtieňu matného rúžu.
Táto ceruzka je mäkká a v krémových odtieňoch, takže k rúžu naozaj dokonale splynie.
Čo sa mi páči, okrem samotného obsahu ceruzky je aj jej obal, je vysúvateľná a nie je potrebné ju zastruhávať.
Ceruzku na pery nájdete tak ako aj matné rúže v 8 farebných variantoch, od nude farby až po naozaj silno červené odtiene.

Ceruzka sa nanáša veľmi ľahko na pery, rúž drží tak ako má a nerozpíja sa.
Má taktiež unikátne krytie takže si ňou viete opticky ľahko a rýchlo zväčšiť pery.
V kombinácií s matným rúžom je to nepochybne silná dvojka pre krásu a vzhľad Vašich pier.

Ceruzka je k objednaniu za cenu 2,99 EUR.





















Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára