Domácnosť a bývanie

štvrtok 23. apríla 2015

Suchý šampón Oriflame Volume Boost

Ahoj

V dnešnej uponáhľanej dobe sa ženy bez suchého šampónu hádam ani nezaobídu.
Na trhu je suchých šampónov už neskutočné množstvo, ako všetkých kozmetických produktov.
Každá z nás ma iný typ vlasu, každej sadne iná starostlivosť ale každej sadne suchý šampón, dosť zaujímavé čo poviete.

Ak si už vyberáte suchý šampón riaďte sa však tým čo od neho okrem "umytých" vlasov očakávate.
Ak si vystačíte s efektom čistých vlasov je vhodná voľba klasický suchý šampón.
Ak však chcete aby Vaše vlasy získali navyše aj extra objem siahnite po prípravkoch na to špecializovanými.
Mnoho tmavovlasých žien sa obáva toho, že po použití suchého šampónu v ich vlasoch zostanú stopy po jeho použití, aj pre ne je tu však riešenie a to suchý šampón pre tmavovlásky.

Ako môžte vidieť suchý šampón je užitočná vec, skvelá vec no treba si dať aj pri jeho výbere naozaj záležať.

Ja mám prirodzené hnedé, nefarbené vlasy, ktoré už na druhý deň po ich umytí majú spľasnutý vzhľad a žiadali by si už umyť.
Lenže aj časté umývanie a používanie šampónov im škodí, nielen im ale aj samotnej vlasovej pokožke.
Preto rada a musím sa priznať, i dosť často siaham po použití suchého šampónu na vlasy.
Neberte si však zo mňa príklad, časté používanie ( u mňa takmer každý druhý deň ) suchého šampónu pre vlasy nie je výhra. Pokožka na hlave sa môže časom natoľko vysušiť že sa Vám začnú tvoriť lupiny.
Občasné používanie suchého šampónu je však naprosto bezpečné a nijak si ním neublížite iba pomôžete.

Tie z Vás ktoré teraz rozmýšľajú nad tým ako to vlastne ten prášok dokáže obohatím odpoveďou.
Suché šampóny obsahujú ryžový škrob, ktorý zachytáva mastnotu z Vašich vlasov a preto pôsobia vlasy umyto.
Tak vidíte, žiadna extra škodlivá chémia za tým nie je :)

Dnes Vám predstavím môj najnovší prírastok v sekcií moje vlasy.
Je to suchý šampón značky Oriflame, áno túto kozmetiku zbožňujem a nedám na ňu dopustiť a každá ich novinka je pre mňa nevyhnutnosťou.
Inak tomu nebolo ani pri ich novinke v katalógu a to pri dvoch nových produktoch na vlasy, suchých šampónoch.
Rada HairX predstavila jeden suchý šampón určený pre mastiace sa vlasy, ktorý pomáha redukovať mastenie vlasov a druhý suchý šampón pre rovné, jemné vlasy bez objemu.

Ja som si zaobstarala ten druhý, ktorý je určený presne pre moje vlasy, ktoré sú rovné, jemné a bez extra objemu aký by som občas prijala mať.

Tento suchý šampón je v skratke úžasný.
Veľmi ľahko sa nanáša a neostávajú po ňom žiadne stopy ani v mojich tmavších vlasoch.
Vlasy sú okamžite osviežené, nadvihnuté a poddajné takže si viete vytvoriť jednoducho rôzne účesy.
Má krásnu vôňu, ktorú cítiť počas celého dňa a tak pôsobia Vaše vlasy naozaj čisto a sviežo akoby boli práve umyté.
Objem je viditeľný a stále drží.

Tieto suché šampóny sú obohatené o zložku 6-gingerol ktorý zaručí aby sa Vaša pokožka hlavy nadmerne nevysúšala po ich použití.
Obsah 150 ml a cena len 4,49 EUR ( v akcií, pôvodná cena 7,50 eur ).

Za mňa jeden z tých lepších suchých šampónov.


Extra typ:
Ak chcete získať extra mega objem a nechcete riskovať ani tie najmenšie stopy po použití suchých šampónov, vlasy si vyfúkajte po ich nanesení fénom v predklone.
Potom vlasy prehodte dozadu a prípadne použite fixačný sprej alebo lak na vlasy a máte hotovo za pár minút.


Pre porovnanie som si vlasy neumyla tri dni aby ste videli rozdiel pred a po použití tohto suchého šampónu od Oriflame.


Pred použitím suchého šampónu




Po použití suchého šampónu Oriflame HairX


Taktiež po použití suchého šampónu Oriflame HairX Volume Boost







Blíži sa leto, čas chatovačiek, stanovačiek, festivalov a tu priestor pre umývanie vlasov často krát nie je, preto si so sebou zabalte aj Vy svojho suchého pomocníka a vyzerajte skvele kedykoľvek a kdekoľvek za každých podmienok.


Dočítania čoskoro
Meggi



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára