Domácnosť a bývanie

sobota 11. apríla 2015

Krásna a voňavá

Ahoj

Názov článku presne vystihuje počasie v posledných dňoch a jarné obdobie s ním súvisiace, no vystihuje aj produkt ktorý dnes budem jedine ospevovať.
Bude to možno trošku netypický produkt, na ktorom až tak veľa opisovania nie je ale dozviete sa všetko čo Vám postačí k tomu aby ste aj Vy mohli byť túto jar krásne, zvodné a hlavne VOŇAVÉ.


Parfémy sú večná téma, každej z nás vonia niečo iné, niektoré z nás nedajú dopustiť na sladké vône, niektoré na ťažšie korenisté, iné si možno delia vône na tie zimné a letné.
Jedno však máme spoločné určite, parfém nám musí ulahodiť na prvý "ňuch".


Z vlastnej skúsenosti viem že do parfému sa investovať vo väčšine prípadov oplatí.
Kvalitná vôňa pre mňa musí spĺňať tieto kritériá :

- výdrž, tá je asi najdôležitejšia
- vôňa, tiež veľmi dôležitý aspekt 
- zloženie
- dizajn
- cena

Parfém ktorý dnes uvidíte na fotkách, no žiaľ neprivoniate si, mám z e-shopu, ktorý má neuveriteľné množstvo rôznych kozmetických produktov, dovolím si povedať vysokej a dobrej kvality za prijateľné, oku a peňaženke lichotiace ceny.
Ak ešte e-shop WWW.KRASNADOMA.SK  nepoznáte rada Vás možno aj týmto článkom zoznámim.

Mne ako žene sa veľmi páčia mužské vône, najradšej by som ich bežne používala, ale túto česť prenechám tým, ktorým sú určené.
Mám rada silnejšie, korenisté vône, ktoré ale zároveň nespôsobujú bolehlav ale sú svieže a čisté.
Áno, možno som divná, náročná a sama som nedúfala v to že niekedy objavím presne vôňu pre mňa.
No na tomto e-shope sa môj problém vyriešil.
Jasné, cez internet vôňu nevyskúšate na vlastný čuch, ale podľa popisu zloženia a celkového opisu vône si viete jednoducho vybrať, pokiaľ viete čo hľadáte.
Ja som si podľa opisu na e-shope vybrala vôňu s názvom, ktorý je sám o sebe energetický, zvodný, intímny a to MUMBAI.

Vôňa je unisex, práve preto ma dostala,je v nej trošku z tých super mužských tónov vôní ale zachováva si na ženskej pokožke hlavne ženské omamné tóny.
Jej vrchné esencie sú :

- bergamot
- yuzu
- mandarínka

Srdce a teda najdôležitejšiu súčasť tejto parfumovej vody tvoria :

- tóny zeleného čaju
- korenia, bieleho korenia

No a základ nám dotvárajú :

- esencie santalového dreva
- ambry
- cédru
- bieleho mošusu

Táto vôňa ma vždy dokáže nakopnúť, dodať mi potrebnú dávku energie, osviežiť ma.
Je to asi vôňa ktorú už vždy budem mať na svojej poličke pretože je základom môjho kozmetického sveta.


Cena je neuveriteľná, veď 12,50 eur za parfém, ktorý skvele vonia, dlho vydrží a má balenie obsahu 125ml je ako zadarmo.


Priamy odkaz kde si môžte Mumbai objednať - TU

Výrobca - De Ruy Perfumes, španielsko








Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára