Domácnosť a bývanie

sobota 11. apríla 2015

Optimals Body

Ahoj

Teplé dni nás nútia sa obliekať čoraz do menších a kratších kúskov oblečenia.
No a preto by sme hlavne my ženy mali aj mať čo ukázať.
Či je už Vaša postava chudučká, plnšia je to jedno, základom pri odhalenej pokožke je stav a kondícia v akej sa pokožka nachádza.
Pokožka o nás dokáže veľa napovedať, možno viac ako ste si mysleli.
Jemná, pružná a zdravo vyzerajúca pokožka ulichotí každému oku viac ako pokožka ktorá je suchá, začervenaná a pôsobí dojmom nestarania sa o seba.

Moja pokožka je suchá hlavne po sprche, čiže dennodenne musím používať telové mliečko.
Vyskúšala som ich už naozaj veľa.
Preto ma novinka v katalógu mojej obľúbenej kozmetickej značky Oriflame hneď zaujala.
V ponuke sa im objavili tri kúsky nových telových mliečok.
Každý z nich rieši problémy iného typu pokožky.
V ponuke sú tieto tri variácie :

- hydratačné telové mlieko s výťažkom z lekna
- spevňujúce telové mlieko s rastlinným peptidom
- zvláčňujúce telové mlieko s avokádovým olejom

Všetky tri mliečka majú spoločnú, účinnú a hlavnú zložku a to komplex DeepMoist ktorý zaručuje 24H hydratáciu pokožky.

Môj výber spadol na hydratačné telové mlieko s výťažkom z lekna.
Toto telové mlieko ma prekvapilo jeho ultra ľahkou konzistenciou, ktorá je pre nadchádzajúce letné dni ako stvorená.
Rýchlo sa vstrebáva a Vy sa môžte hneď obliecť a užívať si pocit jemnej, vláčnej a zdravej pokožky počas celého dňa.
Ľahko sa rozotiera a ľahko vstrebáva, to je to čo od kvalitného mlieka počas teplých dní ocením najviac.
Pokožka po ňom jemne vonia sviežou vôňou kvetín lekna.
Jeho hydratačné schopnosti ma vzhľadom k jeho ľahkej konzistencie doslova ohúrili, nakoľko som zvyknutá na to že čím je telové mlieko hustejšie tým je aj viac hydratačné.
Produkty z radu Optimals sú vo veľkej časti prírodného, rastlinného zloženia a neobsahujú žiadne chemikálie, takže o Vašu pokožku akoby sa starala sama príroda.

Počas pravidelného používania je pokožka neustále jemná, vláčna, má dostatok hydratácie a textúra pokožky je o poznanie zlepšená.
Takže novinka od Oriflame ma opäť raz potešila, nesklamala a zrejme som si našla môjho nového favorita spomedzi množstva telových mliek na trhu.
Určite rada vyskúšam aj zvyšné dve telové mlieka, verím že ich účinnosť a kvalita bude rovnako priaznivá ako je to u tohto hydratačného miláčika.

Bežná cena 8,90 eur, no kedže je to novinka môžte mať ktorýkoľvek len za 4,49 eur.
Balenie má obsah 250ml a je veľmi estetické, jednoduché a svedčí o tom že v jednoduchosti je sila.

Samotné telové mlieko je bez pridaných farbív, takže je bielej farby.







Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára