Domácnosť a bývanie

piatok 24. apríla 2015

tianDe Krémový prášok City Chic

Ahoj

Kozmetiku tianDe už moje pravidelné čitateľky určite dobre poznajú.
Zatiaľ bol každý ich produkt vyhovujúci a ja som bola spokojná.

Dnes nahliadneme do sveta dekoratívnej kozmetiky tianDe.
Počuli ste už o krémovom prášku?
Ja som sa s týmto pojmom stretla po prvý krát, práve pri produkte, ktorý Vám dnes predstavím.
Krémový prášok vlastne znamená spojenie púdru a tonálneho hydratačného krému.

Tento krémový prášok má klasickú tekutú, (make up) konzistenciu.
Po nanesení na pleť sa prebytočná vlhkosť vyparí a na pleti ostáva len jemná, matná púdrová vrstva.
Väčšina make-upov alebo krycích krémov s púdrovou konzistenciou má tendenciu pleť vysúšať, to však nie je prípad tohto produktu, moja pleť ostala po jeho použití hydratovaná vďaka obsahu hydratačného krému.
Krytie nedostatkov je pri tomto krémovom prášku povedala by som skôr priemerné, nie je to hustá zmes ktorá prekryje úplne všetko, ale perfektne sa prispôsobí tónu pleti a dokáže ju zjednotiť takže Vaša pleť bude pôsobiť prirodzene a zdravo.
Jeho použitie je vhodné hlavne v lete, kedy má pleť väčšiu tendenciu mastiť sa. 
Tu Vám jeho púdrový a zmatňujúci efekt pomôže a Vy sa nebudete musieť počas dňa neustále prepudrovávať.


Po jeho nanesení bola moja pleť zmatnená, počas dňa nepotrebovala vôbec prepudrovať, tón pleti bol zjednotení, farba pokožky bola vyrovnaná a čo je skvelé nebolo vidieť žiadne prechody nakoľko je naozaj veľmi prispôsobivý.

Iste viete že ja som typ totálnej bleduľky, no odtieň 01 mi perfektne sadol a je krásny bledučko porcelánový.
V ponuke sú spolu 3 odtiene, pričom 01 je najbledší a 02 stredne tmavý, odtieň 03 sa na Slovensku nepredáva.
Je vhodný pre všetky typy pleti, nakoľko v tomto produkte niesu použité tukové komponenty.

Okrem hydratačného krému obsahuje aj včelí vosk, farebné pigmenty, prírodný vitamín E ( tokoferol) a ochranu pred nepriaznivým UV žiarením.

Ja hovorím tomuto produktu jednoznačné áno :)

Obsah balenia 38 ml a cena približne 10 EUR.

Navyše, vďaka svojmu púdrovému, ľahkému zloženiu pleť nezaťažuje a neupcháva póry.


Link na krémový prášok - TU
Viac produktov značky tianDe nájdete priamo - PO KLIKNUTÍ SEM












Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára