Domácnosť a bývanie

streda 19. novembra 2014

Čo na pery

Ahoj

Tento článok bude o tom , čo používam momentálne na pery , ktoré sú v spojitosti s týmto chladnejším obdobím popraskané a dosť suché . 
Nejde o nejaké porovnávanie jednotlivých balzamov na pery , skôr Vám popíšem to, ako každý s týchto balzamov sedí mne a ako pomáha mne osobne , samozrejme čo vyhovuje mojim perám nemusí aj tým Vašim a opačne .


Ako prvý si vezmem na mušku organický balzam na pery od slovenského výrobcu prírodnej kozmetiky SOAPHORIA , ktorého základným obsahom sú vyživujúce maslá a rastlinné oleje .

Sú to konkrétne tieto zázraky -
- kakaové maslo
- bambucké maslo
- ricínový olej
- kokosový olej
- hroznový olej
- olej z marhuľových jadier

Balzam perám dodáva všetky potrebné  výživné látky , ktoré sú pre hydratáciu pier potrebné .
Včelí a mandľový vosk , vitamín E , toto všetko sú zložky , ktoré podporujú regeneráciu pier a chránia ich pre vysúšaním.

Moja skúsenosť s balzamom je pozitívna , má skvelú vôňu , ktorá však nieje zásluhou chemických prvkov ale obsahom prírodných zložiek v balzame.
Konkrétne môj balzam je s medovkou .
Vôňa mi prípomína skôr citrusové plody , ale cítiť tam aj medovku .
Pery naozaj zvláčni a hydratuje , ale zdá sa mi akoby nie až tak do hĺbky .
No každopádne pery sú jemné a to okamžite po jeho nanesení .
Je taký akoby , menej hustý a na perách sa roztopí .
Jeho konzistencia sa rovná jeho zloženiu , nieje nejako chemicky vyrobený a preto sa tak na perách prirodzene roztopí , teda aspoň ja to pripisujem tomu :)
Používam ho kedykoľvek počas dňa , pretože ho mám položený stále na mojom stolíku a keď mám potrebu naniesť na pery niečo čo mi ich vyživý , nanesiem si tento balzam. 

Mali by ste cítiť tú vôňu , je naozaj "ňuchavá"
Balenie je estetické , také organické ako to má byť :)

Tento balzam nájdete v ponuke eshopu BioBeauty , kde nájdete ešte aj jeho súrodencov LEVANDULA a LIPOVÝ KVET , mimochodom levandulu by som iste rada vyskúšala najbližšie .



Ako druhý Vám predstavím balzam na pery , ktorý mám od Eriky .
Ako dobre viete s jej produktami som vždy spokojná a viem že je to naozaj poctivo ručne robená , prírodná kozmetika , ktorá je taktiež bez chemických prísad.

Tu mám balzam s príchuťou čokolády.
Neobsahuje farbivá  ani konzervačné prísady , je to čisto prírodný produkt.
Tento balzam je vhodný aj pre deti.
Jeho konzistencia je veľmi ľahká a je dosť mäkký , rýchlo sa na perách roztopí , to znovu prisudzujem tomu že neobsahuje chemické prísady a konzervanty .
Vôňu čokolády som tu žiaľ nejak nezacítila , skôr je čokoláda cítiť ak si pery následne olížem .
Hydratuje a pery vyzerajú po jeho nanesení oveľa lepšie , len sa mi nepáči trošku to, ako sa na perách roztopí , je to akoby som mala pery potreté olejom .
Preto ho väčšinou používam tak , že pred líčením pier ho nanesiem na pery , nechám ho chvíľku pôsobiť a následne zbytky ktoré sa nevsiakli a nevstrebali otriem do vreckovky . Po tomto úkone sú moje predtým suché pery zrazu na počkanie vláčne a môžem naniesť aj tmavý rúž , ktorý by inak na popraskaných perách nevyzeral dobre . 
Efekt vyliečených a hydratovaných pier drží naozaj dlhú dobu .
Balenie je klasické biele s vysúvateľnou tyčinkou .
Na stránke Prírodnej kozmetiky od Eriky , nájdete aj veľa , veľa ďalších príchutí balzamov za super ceny , 1,40 eura.
Taktiež Eriku môžte kontaktovať aj na FB - TU

Takže tento balzam na pery , radím medzi moje SOS produkty , ak potrebujem svoje pery dostať okamžite do správnej kondície pred nanesením rúžu .




A ako posledný, tretí balzam tu mám balzam na pery Himalaya Herbals .
Tento balzam má dosť netradičné zloženie , pretože obsahuje napríklad okrem iného aj výťažky z mrkvy , kokosu , pšenice , sweet indraja a kakaového masla .
Základom je olej z pšeničných klíčkov , ktorý dodáva vitamín E a ten vyživuje a zjemňuje pery.
Účinné zložky z mrkvy pôsobia ako prirodzený UV filter a príjemne sladko voňajú .
Ako všetky produkty HIMALAYA HERBALS , aj tento produkt obsahuje vzácne byliny , starostlivo vyberané z podhoria Himalájí .
Balzam chráni pery pred bolestivým popraskaním a vysušením .

Mne osobne u tohto balzamu najviac vyhovuje jeho konzistencia na perách , pretože sa natoľko netopí a vytvára jemnú, ochrannú bariéru .
Nosím ho neustále v mojej kozmetickej taštičke .
Má pekný , priesvitný obal , klasicky formou vysúvatelnej tyčinky .
Vôňa je veľmi jemná a skôr sladká .
Pery samozrejme ako aj predošlé dva balzamy zhydratuje a dodá im zdravý vzhľad.

Ja osobne ho používam hlavne keď už sú pery vysušené a mám na nich nanesení rúž , vtedy ich pretriem týmto balzamom , nakoľko sa hneď nezačne topiť rúž nerozmaže :)
Ale používam ho aj bežne počas dna a mám so sebou len malú kozmetickú taštičku .

Ďalšie produkty Himalaya Herbals nájdete na stránke - SunPharma
Himalaya Herbals je lekárenská kozmetika , ktorú nájdete aj vo Vašich lekárňach.







Verím že sa Vám článok páčil a budem rada ak mi v komentári zanecháte info o tom aké balzamy používate Vy , prípadne či vlastníte aj jeden z týchto mojich balzamov.
Ďakujem :)



Silná trojica balzamov :)


Dočítania nabudúce 
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára