Domácnosť a bývanie

nedeľa 23. novembra 2014

MG Fashion - doplnky

Ahoj
Dnes Vám predstavím e-shop , ktorý ponúka šperky , doplnky a aj handmade výrobu šperkov .
E-shop založil mladý vysokoškolský pár , za účelom privyrobiť si , kedže študentom sa zíde naozaj každá koruna v dnešnej dobe , veľmi to oceňujem že sa pustili do niečoho sami a nečakajú na to , čo bude a podobne.
Sú šikovný , tovar ktorý ponúkajú v e-shope je vhodný ako pre mladé slečny , tak aj pre staršie dámy :)
Výroba handmade šperkov vznikla na základe záľuby mladej slečny , ktorá si najskôr sama prerábala svoje náušničky , keď sa jej už nepáčili alebo im proste chcela dodať iný , nový vzhľad prerobila ich.
Neskôr sa naučila aj techniku drôtikovania , vyrába aj nevšedné šperky z hliny , ktoré ručne maľuje .
E-shop ponákal najskôr šperky ktoré vyrobila táto mladá slečna , no neskôr začali nakupovať aj náušničky a iné šperky v skladoch a teraz sa im e-shop už pekne rozrástol a získal si mnoho priaznivcov a pravidelných zákazníkov.

Mne v rámci spolupráce došla naozaj plná obálka šperkov , ktoré ma nesmierne potešili , výber som nechala na nich a musím uznať že sa trafili do môjho vkusu :)

Ako prvé tu máte tieto nádherné , biele , korálikové náušničky , ktoré tvarom pripomínajú strapec hrozienka.
Sú kombinované so zlatou , takže biela naozaj vynikne.
Mne osobne , prídu skôr také elegantnejšie ale ak ste šikovná iste ich budete vedieť skombinovať aj s bežným outfitom , kde môžu byť stredobod pozornosti.
 Náušničky nesú názov TARA a na e-shope ich nájdete už za 4,90 eur





Ako druhé tu mám pre Vás pripravené ďalšie krásne náušničky , ktoré mi prídu akoby boli v takom gréckom štýle a tieto sa mi naozaj veľmi páčia , tiež sú vhodné na oslavy a rôzne zvláštne príležitosti ako aj na bežný deň.
Sú to napichovacie náušničky .
Nesú názov BLUE DOROTHY , majú naozaj krásny modrý kamienok , ktorý je základ tohto šperku .
Ich cena je len 2,50 eura.

 Táto modrá pôsobí veľmi luxusne a vznešene :)



Tretie náušničky nesú meno WILMA a sú to naozaj spoločenské , krásne náušničky , kombinácia čiernej a zlatej s malými diamantmi je fascinujúca .
Sú taktiež napichujúce ako druhé náušničky .
Ich cena je 4,50 eura.
Tieto náušničky myslím , budú lichotiť viac zrelým ženám , ktoré si ich môžu skvele skombinovať k elegantným večerným šatám .




Ako posledné , sú už náušničky ktoré sú handmade výroby .
Je to vidieť kombinácia háčiku , drôtikovania a korálok .
Ich hlavnou súčasťou je kvietok silno ružovej farby .
Tieto náušničky vo mne evokujú jar alebo leto.
Preto ich budem asi nosiť skôr v tomto období kde vyniknú s jednoduchým bielym tielkovým tričkom a jemnou , voľnou sukničkou .




A prechádzame k prstienkom , ako prvý tu mám dvojitý prsteň LOVE .
Je veľmi praktický a zvýrazní Vašu ruku tak ako jeden prsteň nie :)
Je nastaviteľný , čiže si ho nastavíte na veľkosť akú potrebujete Vy a môžte si ho požičiavať .
Na e-shope ho nájdete aj v striebornom prevedení , ktorý sa mne osobne páčia o čosi viac .

 Cena prstienku je 3,99 eura



Druhý prstienok došiel v krásnej , červenej škatuľke :)
Už len toto ma hneď potešilo .
Prsteň je trošku extravagantnejší a na ruke okamžite vynikne.
Odporúčam ho kombinovať už len s jednoduchým outfitom.
Taktiež ho nájdete aj v striebornom prevedení , ktoré sa mne opäť páči trošku viac.
Je nastaviteľný :)
Cena je 4,25 eura .




V balíčku mi prišli aj dva náramky .
Obe sú pekné a iste ich využijem :)
Prvý Vám ukážem náramok , ktorý je takej zastaralej , povedala by som do zlata orientovanej farbe.
Má na sebe tri prívesky , krídielko , srdiečko a znak peace .
Taktiež má vzadu očká a môžte si ho zapnúť ako potrebujete .


Druhý náramok je opäť niečo čo ja preferujem skôr v jarnom a letnom období .
Je to takýto ružový štvornáramok .
Tri jeho časti sú na gumičke takže sa prispôsobia a jedna má nastaviteľnú dĺžku.
Na ruke vyzerá veľmi jemne a nežne.
Ak máte radi náramky , ktoré už netreba kombinovať a chcete si niečo len rýchlo navliecť na ruku , aby to vyzeralo šik , tento náramok je to prvé . 

 Cena 6,99 eur

Úplne poslednou vecou je spona do vlasov , ktorá je posiata zelenými korálkami v kombinácii zlatej gumičky.
Spona oživý každý účes a je neprehliadnuteľný doplnok .
Zdá sa mi že je to opäť handmade výroba , ale nie som si úplne istá . 
Na e-shope som žiaľ tento kúsok už nenašla v ponuke .



To bolo z mojej nádielky od MG Fashion všetko.
Ďakujem , že mi spoluprácu umožnili a dodali mi toľko nádherných vecí .
Želám , aby sa Vás e-shop aj naďalej rozvíjal a získaval veľa nových spokojných zákazníkov.

Priamy odkaz na e-shop nájdete TU


Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára