Domácnosť a bývanie

piatok 7. novembra 2014

FYTO Visage , alebo moja starostlivosť o pleť

Ahoj

Prinášam Vám článok o tom  , čo používam v poslednej dobe hlavne večer na odstránenie make upu a dočistenie pleti .
Jedná sa o výrobky FYTO Visage z rady, ktorá obsahuje čajovníkový olej .
Túto radu som si hneď zamilovala , má naozaj krásnu čistú vôňu čajovníka , ktorá nepôsobí umelo a chemicky .
Je to tým , že v produktoch sa nachádza olej z austrálskeho čajovníka . 
Tento olej má vynikajúce protizápalové a dezinfekčné účinky , takže celá rada s jeho obsahom je vhodná na aknóznu pleť alebo aj na pleť zmiešanú až mastnú . 
Ďalej rada obsahuje výťažok z hamamelu , ktorý zmierňuje zápalové procesy a sťahuje póry .
Navyše celá rada s čajovníkovým olejom je obohatená aj o vitamín E , ktorý podporuje obnovu buniek , prekrvenie pleti a zvyšuje elasticitu pleti .

A teraz prejdeme už ku konkrétnym produktom .
Ako prvé použijem večer čistiace pleťové mlieko s čajovníkovým olejom FYTO Visage .
Nanášam ho na vatové tampóny a používam na celú tvár , krk a dekolt .
Veľmi jemne a naozaj účinne odstraňuje make up , no nakoľko mám veľmi citlivé oči trošku ma pri odličovaní očí štípali :) Hlavne keď napríklad , ťažko ide dolu špirála a musíte oči viac trieť .
Čo je výhodou tohto produktu ?
Nemusíte použiť po vyčistení pleti vodu .
Stačí ak následne použijete..... a to už prechádzam k druhému produktu z tejto rady , ktorý rada používam,
pleťová voda s čajovníkovým olejom FYTO Visage   .
Jej zloženie je úplne identické zo zložením čiastiaceho pleťového mlieka .
Póry , naozaj stiahne , takže sa do nich nemôžu znovu dostať nečistoty .
Ja túto pleťovú vodu používam aj ako dočistenie pleti , po odmaľovaní .
Po nanesení mám pocit akoby bola moja pokožka za prvé pružnejšia , za druhé vláčna a hlavne je naozaj vyčistená . 
Po tomto kroku už len použijem správny krém na tvár .
Pleťovú vodu používam aj ráno na osvieženie pokožky a na odstránenie nečistôt , ktoré sa na pleti v noci vytvorili a nahromadili .


Čím tieto dva produkty nanášam ?
Kozmetickými odličovacími tampónmy Fyto Visage.
V balení je 80 kusov vatových tampónov a su vyrobené zo 100 % bavlny .
V čom sú naozaj špecifické a odlišné .
Pri týchto tampónoch sa mi ešte nestalo , že by sa začali počas používania nejak trhať alebo žmolčiť .
Sú naozaj jemné k pleti , mäkké a ich absorbčná schopnosť je skvelá . 
A čo je super , neuvolňujú žiadne vlákna a majú stabilný tvar.
Iste s nimi budú spokojný aj tý najnáročnejší :)

Takže toto bola moja večerná starostlivosť o pleť , ktorú nemôžem vynechať , nakoľko mám mierne problémy s akné , musím sa o pleť starať o čosi viac .
Najviac som som z týchto prouktov obľúbila pleťovú vodu , bez ktorej nezačnem deň a neukončím večer.
Ak sa náhodou nejaké to akné za deň objaví , večer vyčistím pleť touto vodou a ráno je už pupáčik vysušený a nepokračuje v ňom zápalový proces. No zároveň , nieje vysušená pleť, iba to čo treba :)
Iste neostanem pri tomto jednom balení , a taktiež sa to týka aj odličovacích tampónov . 
Mlieko je tiež skvelé , no ja sa priznám že skôr používam micelárku , odličovaciu vodu ako mliečka :)


Tieto a ďalšie výrobky FYTO , nájdete za bezkonkurenčné ceny iba na stránkoach E-shopu 
Klikni tu  , HERBADRUG.




Sada , bez ktorej sa nezaobíde moja pleť

Čistiace mlieko Fyto 

Pleťová voda Fyto

Vatové tampóny Fyto , majú takú šnúrku na uviazanie aby Vám náhodou v kabelke nepovypadávali 

Sú obojstranné a z jednej strany majú takéto väčšie medzierky

Z druhej strany , takéto maličké


To je pre dnešok všetko , verím že článok sa páčil .
Napíšte mi do komentu , ako sa o pleť večer staráte Vy , prípadne či používate aj niektorý z týchto produktov.

Dočítania nabudúce
Meggi






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára