Domácnosť a bývanie

streda 12. novembra 2014

Môj prvý negatívny zážitok z Oriflame

Ahoj

Dnes to opäť nebude recenzia ani žiadny tutoriál , ale moja negatívna skúsenosť s Oriflame , ktorú mám vôbec po prvý krát a dosť ma nahnevala a nielen mňa ale hlavne moje zákazníčky .

Doposiaľ som bola vždy s prebratím balíčkom spokojná , tovar nebol poškodený a prišiel tak ako mal .
No dnes , som sa tešila na balíček špeciálne pretože v ňom mali byť aj balzamy na pery , ktoré boli v katalógu uvedené ako novinky , boli to balzamy Essentials , na ktoré som sa chystala pre Vás pripraviť aj recenziu spolu s maskou tejto rady .
No žiaľ neboli dodané , mala som objednané tri kusy , kedže o ne bol záujem aj u mojich známych .
Ďalej , som jednej zákazníčke objednávala aj sadu Paradise , ktorá mala obsahovať parfum , sprej a telový krém .
Ako iste pochopíte zákazníčka sa najviac tešila na parfum , ktorý nebýva vždy v ponuke a už vôbec nie za tú cenu ako bol teraz. No a čo sa nestalo ? Prišiel telový krém a sprej , no hlavná vec a to parfum v škatuli nebol.
A aby toho nebolo málo , že mi chýbajú štyri kusy , ešte sa stal aj omyl , kde mi namiesto sprchového krému došiel krém na ruky .
Takže zákazníčka dostala len zbytné veci ktoré chcela a krém na ruky ostal mne a teda ja ho vôbec nevyužijem a kedže sme malá obec nemám ho tu ani komu predať a zákazníčka nedostala to na čo sa tešila.

Ono by mi to až tak nevadilo , keby mi šek neprišiel v plnej sume a produkty ktoré nemám, neboli , v ňom zarátané .
Tak som teda šla naspäť k pani od ktorej balíčky preberám a spísali sme papier kde uviedla chýbajúce produkty , teraz čakám či mi ich zašlú o dva týždne alebo zašlú len nejaký ten dodatok , v ktorom by mi mali čiastku za nedodané produkty stiahnuť .
Lenže , pani vie odoslať tento papier o týždeň a až o týždeň na to príde rozhodnutie .
Splatnosť faktúry je 14 dní a mňe zákazníčky nedajú predsa peniaze za niečo čo im nebolo dodané . 
Takže je jasné že faktúra zaplatená nebude pokým nepríde rozhodnutie .
Je to proste dosť zložité a naozaj zbytočne mám teraz okolo toho vybavovačky a zákazníčky tiež niesu nadšené , čo ma mrzí najviac .

Plus , volala som aj na reklamačné oddelenie , kde pani nebola práve najochotnejšia a povedala len toľko že veď chodte tam odkial ste balík prebrali a spíšte reklamáciu , pýtala som sa jej čo teda s tým šekom ktorý nebudem mať ako vyplatiť , tu som nedostala žiadnu jasnú odpoveď , kedže jej zvonil ďalší telefón a komunikovala tak raz somnou a raz s niekym iným. Mala som viac otázok , čo teraz s touto situáciu , kedy mi prídu produkty ak prídu a že či je im jasné že šek vyplatiť nebudem môcť . 
Tu ma rýchlo zrušila tým , že uvidíte aké príde rozhodnutie. No mne to teda naozaj pomohlo , fakt vďaka .
A mala som pocit , akoby proste chcela rýchlo hovor ukončiť a zbaviť sa otázok z mojej strany .

Proste som naozaj naštvaná , pretože zákazníčkam to musím vysvetlovať ja , nie oni .
A kedže dokopy produkty siahajú na hranicu aj 30 eur , nemienim platiť za niečo čo nedošlo , kedže zákazníčky nezaplatia lebo nemajú vlastne začo .

Verím že o tie dva týždne produkty dôjdu a v takom prípade šek vyplatený bude ako má :)
Alebo mi produkty nedôjdu , čo by bola škoda a vystavia mi nový šek kde sú produkty odrátané .
Ale uznajte , je to zbytočné naťahovanie.


Navyše , objednávala som hneď v prvý deň ako katalóg začal platiť , čiže produkty na sklade určite boli.
Len ich tam niekto šikovný zabudol pribaliť , no zarátať ich nezbudli .


Takže toto bola moja prvá nepekná skúsenosť s Oriflame , verím že sa to už nebude opakovať a balíčky mi najbližšie dôjdu tak ako majú so všetkým čím majú ako to bolo doteraz.
Týmto nechcem spoločnosť Oriflame nejak očierňovať , ich kozmetiku mám rada , písala som už pár článkov o ich produktoch , ktoré si chválim .
Len táto skúsenosť ma trošku rozhorčila .


Ak aj Vy máte nejaké takéto skúsenosti s objednávkami , iste mi napíšte v komentoch ako sa to riešilo a podobne.
Budem rada a budem mať aspoň prehľad čo môžem v tejto situácii očakávať .

Dočítania
Meggi






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára