Domácnosť a bývanie

štvrtok 6. novembra 2014

Natura House - Almond Tree Flower šampón

Ahoj

V zime sa treba starať viac nielen o našu pokožku a pleť , ale aj o naše vlasy , našu korunu krásy :)
Striedanie teplého , presušeného vzduchu v bytoch a domoch s chladným vonkajším , je neraz jedným z dôvodov prečo sú naše vlasy suché, bez života , lámu sa viac ako inokedy .
Preto im treba dopriať to najlepšie čo si môžme dovoliť a ak Vám to finančná situácia dovoľuje , iste sa neoplatí šetriť na kozmetických prípravkoch pre naše vlasy . 
Samozrejme ja ako mladý človek tých peňazí až taký prebytok nemám aby som si mohla dovoliť šampóny ktoré siahajú možno aj do výšky 30 alebo 50 eur . I keď verím že musia byť naozaj zázračné .

Ja som vyskúšala šampón , ktorý cenovo je naozaj dostupný pre každého a zloženým môže konkurovať aj jeho predraženým kolegom , dokonca by som povedala že má veľkú šancu vyhrať v tejto konkurencií . 
Prečo to tak je ? 
Už len z dôvodu že sa nachádza v ponuke E-shopu NATURA HOUSE , čo Vám hneď napovie že produkty sú z väčšej časti prírodného zloženia , bez obsahu chémie , parabénov , sulfátov a podobne. 

Ja so používala konkrétne šampón ALMOND TREE FLOWER .
Vybrala som si ho kôli jeho naozaj pozoruhodnému zloženiu .
Jeho hlavná zložka , mandľové mlieko , vlasom dodá potrebnú výživu už od korienkov a taktiež sa jemne postará aj o pokožku hlavy . Je to veľmi vzácna a využívaná zložka v kozmetickom priemysle a starostlivosti o suché vlasy a pokožku hlavy . 
Ďalšou zložkou ktorá je v šampóne obsiahnutá je , pšeničný proteín .
Ten nenarušuje prirodzený hydrolipidický film pokožky , takže po umytí nemáte pocit suchej , narušenej pokožky hlavy . Dokonca ju pekne vyživý a akoby hydratuje .

Moja skúsenosť s týmto šampónom je veľmi pozitívna , vlasy naozaj perfektne umyl , veď viete ono to na tých vlasoch už počas umývania cítite že sú naozaj dobre umyté . 
Pekne pení , dobre sa nanáša . 
Po viacnásobnom použití som badala aj to že moje vlasy boli pevnejšie , vyživené , menej lámavé .
V info o produkte sa píše aj že stimuluje rast vlasov , tento účinkom som nejak nestihla spozorovať .
Ešte šampón nemám úplne dopoužívaný a tento účinok sa zrejme môže prejaviť až po dopoužívaní celého balenia , takže netvrdím že to nespĺňa . 

Balenie
Balenie ma milo prekvapilo , je v peknej jednoduchej krabičke v ktorej sa nachádza taktiež jednoduchá fľaštička , kedže sa vraví v jednoduchosti je krása , ja pri tomto šampóne tvrdím , v jednoduchosti je sila :)

Samotný šampón má takú žltkastú alebo až medovú farbu :)
Čo sa mi fakt že páči, je to že sa nanáša z veľmi prepracovaného otvoru.
Takto si ho môžte nanášať aj priamo na pokožku hlavy ,ako keď si nanášate nejaké sérum na pokožku hlavy.
Vôňa šampónu nieje príliš silná , čo je veľké plus ,že to nieje nejaký preparfemovaný produkt , ktorého účinok je viac voňať ako pomáhať vlasom , ako je to u mnohých šampónoch z drogérky .
Vôňa je teda jemná a vonia mi po mandliach .

Balenie 200ml nájdete na e-shope Natura-House za cenu 4,90 eura .


Ešte váhate ? 
Už viac neváhajte , pretože tento šampón splní čo sľubuje .
Myslím si že je to tým , že jeho zloženie je 98,5 %  z prírodných zložiek.
Je to prírodná talianska kozmetika , ktorá je známa svojou vysokou kvalitou . 
Tovar e-shop Natura House expeduje do 24 hodín a pri objednávke nad 45 eur je donáška zdarma.
A to mi verte , že za tú cenu budeme mať radosť z veľa kvalitnej ,prírodnej kozmetiky :)


FOTO ŠAMPÓNU -

Takto vyzerá šampón zvnútra , vidíte jeho medovú farbu 

Na šampóne si môžte jeho zloženie , účinky a návod na použitie prečítať.

Takto vyzerá , už samotná fľaštička šampónu

Šampón je zabalený v krabičke , ktorá ma jednoduchý no pritom pútavý dizajn 

Toto je asi najlepší  otvor s akým som sa pri šampóne stretla

Určite ho odporúčam , pri vážne poškodených vlasoch , či už od tepla , zanedbanej starostlivosti alebo farbenia , vďaka zložkám ako sú pšeničné proteíny , mandľové mlieko a tekvicový olej Vaše vlasy dokáže opäť dostať do dobrej kondície

Pre vstup priamo do e-shopu klikni tu .


Toto bol dnešný článok , verím že sa páčil a čítanie bolo pre Vás záživné :)
Nechajte mi prosím koment , aký šampón používate Vy :)
Budem veľmi rada , ak sa rozbehne aj na mojom blogu debata pod článkami :)
Pretože rada komunikujem a zároveň tým aj spoznávam Vás milé čitateľky , blogerky :)

Dočítania čoskoro
Meggi





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára