Domácnosť a bývanie

štvrtok 13. novembra 2014

Niečo o ďalších krokoch blogu

Ahoj

Dnes som pre Vás pripravila článok o tom na čo sa môžte tešiť v blízkej dobe.

Budú články o dekoratívnej kozmetike , ktoré mám strašne rada , paletky Sleek na pery a tiene na oči .
Vlasová kozmetika Kallos , ale aj prírodná kozmetika ako to býva zvykom na mojom blogu.


Ďalej , chcela by som na blogu rozvinúť nejaké debaty , o tom čo by ste uvítali , na čo by ste chceli čítať recenziu v mojom podaní a podobne .

Ešte stále prebieha aj GA , do ktorej sa zatiaľ zapojila málo ľudí, čiže šanca vyhrať je stále véééééľká :)

A ešte jedna vec , posledná , iste ste čítali aj článok , ktorý nebol žiadna recenzia ani opis nejakého produktu ale téma obočie . Chystám sa robiť aj ďalšie témy , napíšte , ktoré by ste chceli na blogu uvidieť najskôr .



Takže , toto bol taký informačný článok , na ktorý dúfam komentáre nebudú chýbať :)

Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára