Domácnosť a bývanie

nedeľa 2. novembra 2014

Womanology - moje doplnky

Ahoj
Dnes to bude článok o nekozmetickom produkte , no myslím si že každá žena vlastní podobný , možno aj rovnaký kúsok :)
Dva náramky a prsteň .
To je to, čo mi prišlo v balíčku od Womanology .

Najviac ma potešil modrý náramok na ruku s retiazkou , ktorá je v ňom vpletená .



Je naozaj krásny a pekne ukáže na ruke :)

Využijete ho už či pri elegantnom outfite ale aj len tak k bežnému oblečeniu .
Mne veľmi pekne sadol k mojej novej modrej kabelke a krásne spolu ladia .
Medzi jeho plus iste patrí aj to že je vzadu taká tá posúvateľná šnúrka , takže sa prispôsobí akejkoľvek veľkosti zápästia . 

Ďalej tu mán ružový náramok s guľôčkami , tu sa mi až tak nepáči zapínanie , alebo teda uvezovanie .
Vzadu sú šnúrky , ktoré je potrebné prevliecť cez dierku a zdá sa mi to dosť nepraktické , pretože mne osobne to strašne trvá kým si ho uviažem tak aby to aj vyzeralo .
V tomto smere sa mi oveľa viac páči prvý , modrý náramok.




Tento náramok sa nazýva aj náramkom priateľstva :)
Na stránke som videla ešte jeho žlté a červené prevedenie .
Tento výrobok je handmade , čiže prácu musím pochváliť, je naozaj pekne poprepletaný 


A posledným kúskom , ktorému som sa prekvapila bol rozkošný prsteň , sovička :)
Je doslova zlatý ( samozrejme nieje to pravé zlato , ale má zlatú farbu a je zlatý )
Pre niekoho môže byť tento prsteň úplna gýčovosť , pretože je posiaty kamienkami .
No mne sa celkom zapáčil a kombinujem ho hlavne k jednoduchým kúskom oblečenia , kde už nieje priestor pre iné prstene alebo výrazné náramky . Veľmi sa mi zapáčila jeho kombinácia z červeným lakom na nechtoch . 
A aby som nezabudla , dôležitá vec o prstienku , má nastaviteľnú veľkosť , čo je super .
Nemusíte sa báť že si ho objednáte a nesadne Vám , bude naisto sedieť . 



 Áno , toto je moja sovička :)


 Vzadu nastaviteľný 


Niektorým možno príde ako strašne prehnaný a vyčačkaný , no podľa mňa je rozkošný a treba ho vedieť nosiť proste , skombinovať tak aby naozaj vynikol len on a bude to paráda

Takže , toto bol článok kde som Vám ukázala čo mi poslal e-shop Womanology.sk v rámci mojej spolupráce s nimi .
Na ich stránke nájdete aj veľmi veľa dalších krásnych doplnkov pre Vás , za rozumné , neprehnané ceny .
Možno konkrétne tieto doplnky Vás nezaujali , no zaručujem Vám to , že na stránke si iste každá vyberiete .


Na to aby ste to zistili , kliknite na túto stránku -


Pripájam ešte fotečku kde som náramok a prstienok dala dokopy , je to kôli tomu aby ste videli k čomu sa mi jednotlivé kúsky podľa mňa celkom hodia . 



A ako tak na to pozerám , celkom k sebe tieto doplnky aj idú , aj keď som vyššie spomínala že prstienok nosím len sám o sebe . Samozrejme strieborné náramky dávam dolu , to by už bolo to naozaj veľa :)




Dámy, baby  ak aj Vy máte doma nejaký z produktov od Womanology , iste mi napíšte do komentu o aký presne ide a ako ho nosíte a ste s ním spokojné Vy.



Vopred ďakujem za komenty , na ktoré sa teším a verím že si kliknete na môj blog aj nabudúce.


Dočítania čoskoro




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára