Domácnosť a bývanie

utorok 25. novembra 2014

Himalaya Herbals - Sparkly White

Ahoj

Na mojom blogu ste už videli články o produktoch na vlasy , telo , pleť , dekoratívnu kozmetiku , oblečenie , no ešte ste nevideli článok o hádam úplne bežnej veci pre každého z nás a to o zubnej paste .
Dnes Vám napíšem pár riadkov, konkrétne o zubnej paste značky Himalaya Herbals - Sparkly White.

Produkty Himalaya sú kvalitné , lekárske produkty , ktorých zloženie je čisto prírodné , bylinné a ich produkty niesu testované na zvieratách.
O kvalite výrobkov svedčí aj to , že sú podporované viac ako 300 000 lekármi a spotrebiteľmi v 82 krajinách sveta .

Prejdime ďalej , už ku konkrétnej zubnej paste Sparkly White .
Je to bieliaca zubná pasta , bez chemického bielidla .
Pasta je založená na rastlinnej enzýmovej technológii z papáje a ananásu .
Má jemne odstraňovať povrchové škvrny zo zuboch už do dvoch týždňov pravidelného používania .
Taktiež je odporúčaná aj pri citlivých a krvácajúcich ďasnách , kde zabraňuje aj ich zápalom.
Osviežuje dych , má chladiace a analgetické vlastnosti .
Vďaka výťažku z klinčekov pomáha odstrániť ústne baktérie.


Ako sa pasta používala mne ? 
Ako prvé som spozorovala chuť tejto pasty , nebola to mentolová alebo až taká tá typická zubná štiplavá chuť , bola skôr sladkastá a naozaj je v nej cítiť ananás a papáju .
Chvíľku mi trvalo navyknúť si na túto chuť pasty , ale nebol to žiadny problém .

Zuby boli po prvom použití pasty zhruba rovnaké , naozaj nečakajte expresný výsledok ako to sľubujú iné chemické pasty , až po zhruba prvom týždni som videla rozdiely , zuby boli belšie ale nie zas do očí bijúce a ďasná boli menej citlivé ako to výrobca koniec koncov aj popisuje .

Nejaké chladiace účinky som nespozorovala , no môžem povedať že dych je krásne svieži , čo je po umytí zuboch asi pravidlom , no dych vydrží teda oveľa dlhšie svieži ako po použití iných zubných pást . 

Po dvoch týždňoch je vidieť už spomínané bieliace účinky na zuboch a ďasná sú napravené , nekrvácajú a niesu tak citlivé .


Táto pasta je zaujímavá tým , že neobsahuje fluór , ktorý obsahuje takmer každá zubná pasta ako dobre viete.
Namiesto toho sú tam prírodné bylinné zložky ako papain a bromelain , ktoré sa nachádzajú v ovocí papája a ananás a majú bieliaci účinok , výťažok z mandľovej škrupiny , mentol .
Jednou zo zložiek, ktorá je v poslednej dobe veľmi propagovaná je aj Miswak , ktorý sa stará o Vaše ďasná .

Balenie je klasické v tube , 75ml.

Ak máte problémy s ďasnami a chcete svojim zubom dodať belší odtieň , bez chemického vybielovania siahnite práve po tejto paste , ktorá ručí svojou kvalitou a značkou Himalaya pozitívným , viditeľným výsledkom.

Odkaz kde nájdete zubnú pastu a mnoho ďalších výrobkov Himalaya Herbals nájdete priamo TU


Verím , že som Vám opäť pomohla a článok bude pre Vás prospešný :)



Ak sa Vám môj blog páči a radi čítate moje články , budem rada ak ma podporíte pri mojej tvorbe nových a nových článkov aj prostredníctvom FB na fanpage Meggin svet kozmetiky a vizáže
Každý Váš like ma inšpiruje v tvorbe nových článkov a som zaň nesmierne vďačná .




 Ako môžte vidieť pasta má husté zloženie , sýto bielej farby
Zubná pasta Sparkly White od Himalaya Herbals


Dočítania nabudúce
Meggi






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára