Domácnosť a bývanie

utorok 11. novembra 2014

Sexi svetrík z eshopu FashionMia

Ahoj

Vonku to už vyzerá na kabátíky , čižmičky a samozrejme svetríky , pulovríky a roláčiky :)

Ja som si do môjho šatníku zaobstarala jeden krásny , čierny pulovrík s rafinovaným výstrihom a rolákom , ktorý sa dá naskladať . 

Je z príjemného materiálu , nepichá , neškriabe a dobre sa nosí .
Je dosť elastický takže sa Vám dokáže prispôsobiť a zároveň  v ňom vyniknú Vaše krivky .
Keď si ho oblečiete určite vzbudíte pozornosť , vďaka jeho rafinovanému výstrihu , ktorý však nepôsobí nejakým lacným dojmom .
Jedinečnosť tohto kúsku je v tom , že môžte ohurovať výstrihom , no zároveň Vás zahreje a Váš krk ostane v teple kedže je to rolák , áno presne ako čítate rolák s výstrihom.


Mám ho z e-shopu FashionMia , kde nájdete aj veľa ďalších pekných kúskov , ktoré potešia Vás a Váš šatník a pritom neminiete veľa peňazí. Ak poznáte veľkosti vašich známych , iste tu nájdete aj skvelé vianočné darčeky .
Môj typ je z kategórie Body , kedže bodyčka sú v zimnom období naozaj veľmi praktické , kryjú všetko čo majú aby sme nenachladli a zároveň stačí na vrch prehodiť nejaký šmrncovný svetrík a kabát a môžte vyraziť, alebo nechať vrch len tak :)

Moje typy na naozaj nádherné body nájdete na týchto linkoch -


a posledný typ , je naozaj krásne body , ktoré sama túžim vlastniť , pretože je také nezvyčajné a to tým že je blúzkové a zapína sa na gombíky , navyše má krásnu farbu .






Naozaj jeden z obľúbených kúskov môjho šatníka , isteže ho nekombinujem s tepláčikmy , nosím k nemu riflové nohavice alebo čierne elegantné ,legínové nohavicé kombinované s kožou 

Materiál a dizajn , to je to čo u tohto svetríka iste oceníte

Rafinovaný výstrih , aký som nevidela u iného svetríku 

Môžte vidieť , že rolák je naozaj taký väčší , takže ja si ho naskladám na dva krát a vyzerá to super :)





Na spomínamom e-shope som ho už žiaľ nenašla , je momentálne vypredaný , ale napíšte majiteľke obchodu na FB alebo prostredníctvom kontaktu na webe eshopu a iste sa bude dať doobjednať :)

Web stránka e-shopu - FashionMia eshop


Verím že sa Vám svetrík zapáčil a článok taktiež.
Určite omrknite aj spomínaný eshop.
Ak vlastníte nejaké kúsky z tohto eshopu , napíšte do komentu , ktoré sú to :)



Dočítania nabudúce
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára