Domácnosť a bývanie

piatok 28. novembra 2014

Kallos , lan na nechty

Ahoj

Prinášam Vám takú , trošku viac negatívnu recenziu na produkt Kallos a to lak na nechty KALLOS HIGH GLOSS NAIL COLOUR .

Lak je z rady Gloss .
Na prvý pohľad je lak veľmi pekný , jemný , trblietavý , tube hádže krásne odlesky do ružovej farby ( mojej obľúbenej ) .

No už počas aplikácie tu doslova zacítim prvé negatíva .
Lak smrdí po takej akoby nafte , ako netvrdím že iné laky na nechty nejak voňajú ale toto je fakt trošku viac nepríjemné . 
Lak je dosť riedky , štetček na nanášanie je úplne klasický .
Prvá vrstva laku nenarobí nejaké zázraky a preto som prvú vrstvu nechala zaschnúť a pretrela som nechty znovu.
Po nanesení druhej vrstvy som si všimla , že na nechtoch sa začínajú vytvárať akési malé bublinky , lak schol neuveriteľne dlho , po troch hodinách bol lak ešte stále mäkký a nebol úplne zaschnutý .

Na nechtoch sa mi tento konkrétny lak nepáči natoľko ako v sklennom obale , pôsobí na mňa tak lacno a akoby umelo , je na môj vkus až príliš trblietavý .

Lak stále na nechtoch pôsobí aj po úplnom zachnutí tak , akoby sa šiel každú chvíľu odlupnúť a dokonca ani druhý deň po nanesení nieje úplne stvrdnutý a stále si nejakým ostrím predmetom alebo niečím iným môžte doňho zaďobnúť a ostáva tam viditeľná stopa a tie bublinky , to ma hnevá esteticky najviac.

Možno sú bublinky spôsobené tým že druhá vrstva u tohto laku bola už príliš , no pre mňa jedna vrstva nebola postačujúca , bežne si dávam dve vrstvy laku , pre krajší efekt a zatiaľ tieto bublinky ani jeden neurobil.

Takže za mňa , tento lak určite nie .
Smrdí ( až moc ) , dlho schne a neuschne úplne na pevno , ľahko sa lúpe , nepôsobí na nechtoch luxusne , po dvoch vrstvách tvorí na nechtoch bublinky .

Cena laku je 1,50 eura . Tu cena žiaľ zodpovedá kvalite laku.
Poznám a sama doma mám niekoľko lakov , ktoré nesiahajú do nejak enormných cien , no sú kvalitovo niekde oveľa vyššie .

Neviem , aké sú iné laky na nechty od Kallos , možno len táto rada GLOSS je taká menej vydarená , teda aspoň pre mňa nepostačujúca .
Kallos ponúka ešte rady lakov ako :
LOVE , NEON , MIAMI , LIMITED EDITION a starostlivosť o nechty , tieto ostatné laky nebudem súdiť podla mojej skúsenosti s jedným lakom .
Iste vyskúšam lak z inej rady a uvidím , či som dala šancu správnemu laku na nechty .
V ponuke majú aj dekoratívnu kozmetiku , tu by som iste vyskúšala nejaké výrobky aby som ich vedela zhodnotiť a možno sa aj milo prekvapiť .

Kallos má však úžasné produkty vlasovej kozmetiky , na ktorú sa aj hlavne zameriava.
Doma mám niekoľko produktov , tejto vlasovej kozmetiky a som s nimi nadmieru spokojná , určite na blog uvediem recenziu na každý osobitne .
Tu je cena a kvalita veľmi dobrá , účinnosť vysoká .

Takže sa tešte na ďalšie recenzie a články o kozmetike Kallos .

Ak máte aj Vy doma lak na nechty od Kallos , nechajte mi v komente názov laku , z ktorej rady pochádza a ako ste s ním spokojná . Som zvedavá , či som len ja tak nespokojná s týmto lakom a či aj ostatné ich laky sú rovnaké . 


Za každý komentík som vďačná a budem rada za Váš názor .

 Lak po nanesení jednej vrstvy 

 Jedna vrstva , takto je lak ešte celkom pohľadný 

 Tu už sú nanesené dve vrstvy , foto trošku skresľuje lak naživo vyzerá o trošku horšie na nechtoch


Kallos lak na nechty , odtieň 160 Gloss


To bolo o laku na nechty Gloss všetko , ak sa Vám články páčia podporte ma svojim like na FB blogu Meggin svet kozmetiky a vizáže .

Ak by ste sa chceli pozrieť po lakoch na nechty Kallos , alebo iných produktoch kliknite na ich stránku Kallos.sk



Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára