Domácnosť a bývanie

piatok 31. októbra 2014

Moje prvé Giveaway - BioBeauty

Ahoj 
Ako som už spomínala v jednom z článkov , môj blog konečne presiahol návštevnosť 1 000 ľudí , medzi časom stihol pokoriť aj krásnu číslicu 2 000 , za čom som nesmierne vďačná a inšpiruje ma to robiť blogersto ďalej . 

Za to , Vás milé čitateľky chcem odmeniť niečim veľkým , krásnym a samozrejme prírodným a kvalitným .

Pripravila som pre Vás v spolupráci s BioBeauty , krásny darček .
Levanduľové potešenie , ktoré je v naozaj nádhernom balení . 
Iste Vás poteší , alebo Vašich známych ktorým ho možno darujete .

O čo ide ?
Ide o darčekovú sadu , ktorá obsahuje telový píling alebo teda presnejšie BODY SCRUB od Mineral Beauty System - kozmetika z mŕtveho mora , ďalej tu máme mydlo , ktoré dostalo aj mňa , je to prírodne ručne robené mydlo z kozím mliekom a levanduľovým esenciálnym olejom ( Mydlo z farmy ) a taká ta hubka taktiež z prírodného materiálu :) 
Všetko je to krásne zabalené , dokonca v balení je pravá sušená levanduľa .

 Vidíte tú levanduľu ? Skvelý nápad čo poviete ? :)




 Mydielko s kozím mliekom :) Prírodné zloženie




 V mydle sa dokonca nachádzajú aj kúsky levandule , čo nenájdete v iných mydlách




 Toto je tá " hubka " , priznávam sa neviem ako sa to volá presne , nikdy som túto vec nepoužívala , teda zatiaľ nie :)





 Body Scrub , kozmetika Mineral z mŕtveho mora





 Veľmi pekné , darčekové balenie , chválim




Tak a už čaká na jednu z Vás :)






Ako vyhrať túto krásnu darčekovú , levanduľovú sadu ?
Stačí splniť tri základné pravidlá , a to 

- Byť mojim pravidelným čitateľom , teda aj odoberateľom ( folowerom )
- Dať like na moju fanpage na FB - Klikni tu
- Dať like na stránku BioBeauty na FB - Klikni tu

Toto boli pravidlá , ktoré treba splniť , samozrejme napíšte mi do komentov pod akým menom ma sledujete a pod akým menom ste na FB .
Ďalej tu mám ešte dve pravidlá ktoré splniť síce nemusíš , ale určite zvýšia šansu na výhru 

- napísať do komentu aký je tvoj obľúbený produkt od BioBeauty , prípadne čo by si rada vyskúšala
- zdielať tento článok prostredníctvom Google plus


To je všetko , je to jednoduché a čaká Vás veľká odmena.
Ak a ti toto balenie kozmetiky zapáčilo , iste sa mrkni aj na stránku BioBeauty , kde nájdeš aj iné sady :)

Veľa štastíčka v GA .
Meggi 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára