Domácnosť a bývanie

pondelok 8. decembra 2014

ARTISTRY - SIGNATURE COLOR LIPSTICK

Ahoj

Zima je obdobie kedy nosíme všetci tak nejak podvedome tmavšie farby, neplatí to len pri oblečení ale aj v kozmetike. 
Veď ktorá žena nemá momentálne vo svoje kozmetickej taštičke aspoň jeden tmavý, bordový, sýto ružový alebo oranžový rúž, asi každá správna beauty maniačka aspoň jeden tmavý rúž vlastní .
A čo by som to bola ja za beauty bloggerku keby som nepatrila medzi ne !

Môj favorit na túto zimu sa stal rúž od ARTISTRY - Signature Color Lipstick
Odtieň 3, ktorý je mierne do oranžova, no ja túto farbu volám po svojom "mrkvičková" 
Hodí sa každej žene a obľubujú ju hlavne bleduľky ako som ja, pretože vytvorí krásny kontrast medzi svetlou pletou a sýtou červeno-oranžovou farbou na perách .

Rúž má zvláštne zloženie, ktoré iné rúže obvykle nemajú.
Obsahuje pigmenty SIGNATURE COLOR, ktoré dodávajú potrebné množstvo krytia a farebnosti, zloženie je dokonca založené na priezračnej báze aby presvital skutočný odtieň pier, preto je tento rúž na každej jednej z nás unikátny a iný . Je to naozaj Váš rúž !

Ďalšou zvláštnosťou je jeho obal.
Nieje to klasický rúž ani svojim obsahom, tak prečo by to malo byť obalom inak, no nie ?!
Má neobvyklí, prepracovaný uzáver tzv. twist and click ( potočiť a zakliknúť ) .
Ako to však v praxi funguje ?
Rúž normálne chytíte do ruky a kým spodnú časť držíte, vrchnou časťou potočíte doprava v tom momente sa Vám vysunie samotný rúž ktorý potom už len stačí vytiahnuť von .
Uzatváranie je potom už naozaj "malina" stačí na rúž položiť zlatý obal a zatlačiť smerom dnu do vrchnáčiku, začujete kliknutie, vtedy je rúž uzatvorený.

Je to veľká výhoda, pretože veľa krát sa mi stalo, že v kabelke som našla vrchnáčik z rúžu a teda rúž bol otvorený a rôzne predmety, ktoré my ženy nosíme v kabelke mi rúž zničili, tým ako nebol uzavretý, čo je večná škoda ak máte ten daný rúž jeden z Vašich obľúbených .
Tu sa Vám to nestane vďaka precízne vyrobenému dizajnu skladajúceho sa zo 17 časti, ktoré zaručia, že rúž ostane zatvorený a tyčinka drží vždy na mieste .
Toto originálne, nevšedné balenie Crescendo získalo aj ocenenie, preto patrí k rozlišujúcim znamením rúžov.

Rúž ponúka ny výber 16 farebných tónov, ktoré boli navrhnuté pod dohľadom globálneho vizážistu ARTISTRY - Ricka DiCecca .
Nájdete v ňom spektrum odtieňov od jemných a subtílnych tónov až po očarujúce sýte a červené farby .

Rúž je krémovej konzistencie, vďaka čomu pery perfektne hydratuje a ľahko sa na pery nanáša.

Ako som s ním spokojná ja ?

Som spokojná veľmi a môžem ho odporučiť každej žene, ktorá hľadá rúž s dlhou výdržou, dobrou pigmentáciou a bez parfumácie ( rúž nemá vôbec žiadnu vôňu ) .

Moje pery sú po jeho nanesení mäkké,hladké a nielen krásne zfarbené ale aj ošetrené a hydratované .
Rúž sa na perách nerozteká a drží po celý deň bez rozmazania alebo zníženia farebnej pigmentácie .

Rekapitulácia, alebo rúž v skratke -
Dômyselný a novodobý obal, nevšedné zloženie, pigmentácia a výdrž na perách za jedna.
Cena o čosi vyššia no rovná sa kvalite ( okolo 23 EUR )
Dostupnosť až v 16 odtieňoch, pre každý typ ženy a na každú príležitosť .
Odporúčam !

Kde ho nájdete ?
Bežne v drogériach ako je DM alebo 101 Drogerie som zastúpenie tejto značky nenašla, teda aspoň nie v mojom okolí.
No dá sa objednať v rôznych internetových obchodoch, napríklad na  WWW.CASPRESEBA.SK  kde nájdete aj iné produkty značky ARTISTRY .

K otváraniu rúžu som mala pripravené aj video, no nejak som ho potom nebola odhodlaná hodiť na blog, avšak ak to niektorým nieje dobre predstavitelné z popisu ( z ktorého by som to možno ani ja hneď nepochopila ) rada ho pridám, stačí zanechať koment :)




Rúž je krémovej konzistencii a má maličké trblietky zlatej farby


Honosné balenie je prvým dôkazom kvality tohto rúžu, druhý dôkaz je viditeľný po nanesení na pery :)






Snažila som sa čo najviditeľnejšie odfotiť hlavne pery, no kedže je stále zamračené a tma je už dosť skoro svetlo na fotky nieje práve najlepšie, tak aspoň takto :)


Môžte si tiež všimnúť, že rúž nepôsobí na perách nejak vulgárne a umelo, je to krásna prirodzená farba, ktorá krásne rozžiari farbu Vašich pier 


Takže ak by ste chceli vidieť aj video a trošku sa na mojej produkcii tak zabaviť, iste dajte vedieť, prípadne ak vlastníte tento rúž doma ako ste s ním spokojné ?
O všetkom ma informujte :)


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára