Domácnosť a bývanie

streda 10. decembra 2014

KORFF Skin Performer

Ahoj

Vítam Vás na mojom blogu a verím že aj dnešné čítanie bude pre Vás zaujímavé a opäť sa niečo nové dozviete či už o produkte ako takom alebo možno objavíte produkt, ktorý hľadáte no zatiaľ ste nenašli .
Tak či tak, pusťme sa do toho.

Dnes Vám priblížim moje skúsenosti s vyhladzujúcim, zdokonaľujúcim základom pod make up - KORFF SKINPERFORMER.

Na trhu sa nachádza nespočetné množstvo podkladových báz pod make up, sama som ich už vyskúšala niekoľko, no zatiaľ som až tak nadšená nebola, kým mi pod ruky neprišiel zázrak menom KORFF.
Všeobecne táto kozmetika je naozaj kvalitná a kozmetické značky po ktorých bežne siahame v drogériách sa jej nikdy nemôžu vyrovnať a to môžem s kludným svedomím napísať aj v tomto článku.

Podkladová báza KORFF SKIN PERFORMER obsahuje ako všetky produkty značky Korff dvojicu pozoruhodných látok, ktoré potrebuje každá žena pre svoj dokonalý vzhľad a to kyselinu hyalurónovú pre hydratáciu a retinol pre výživu pleti .
Podkladovú bázu aplikujeme na očistenú pleť po obvyklej dennej starostlivosti, na pleti nám vyčaruje perfektný základ pod make up.
Má až neuveriteľne hladkú textúru ktorá je obohatená o množstvo účinných látok a tak našu pleť aj ošetruje a dodáva jej starostlivosť akú potrebuje .
Pokožku vyhladzuje, znižuje mikro vrásky, prekrýva nedokonalosti pleti a to tým, že na pleti vytvorí nepriehľadný film.
Navyše jeho hebká konzistencia uľahčuje nanášanie samotného make-upu na Vašu pleť a predlžuje jeho výdrž .


Moja skúsenosť :
Po nanesení som si pomyslela - môže byť niečo naozaj tak jemné a hodvábne ?
A veru môže ! Korff podkladová báza .
Podkladovú bázu som si naniesla na očistenú a ošetrenú pleť a až som neverila vlastným prstom, v tomto prípade. Moja pleť bola neskutočne jemná a aj na pohľad krajšia. 
Malé vrásky boli úplne fuč a pleť nadobudla krajšiu, zdravšiu farbu.
Moje malé nedokonalosti boli akoby mávnutím čarovného prútika potlačené a to aj napriek tomu že báza nieje s prídavkom nejakých farieb a nieje to BB krém ani make up, je to "len" báza .
Pleť už po použití bázy vyzerá jednotne a celistvo .
Nanášanie make-upu išlo o poznanie ľahšie a make-up vydržal oveľa dlhšie ako bez tejto podkladovej bázy.
Ja som veľmi spokojná a myslím že žena ktorá túto podkladovú bázu vyskúša bude taktiež nadmieru spokojná.
Báza má skôr gélovú textúru a do pleti sa rýchlo vstrebe, takže make-up môžte naniesť takmer okamžite.
Bez parfumácie !

Na pleť som použila aj make-up tejto značky, na ktorý si môžte recenziu prečítať priamo TU

Kde si môžte zakúpiť tutú bázu, alebo iné produkty značky KORFF ?
Na českom e-shope, ktorý však dodáva výrobky aj na Slovensko www.dibipraha.cz



Odtieň 01-Nude, jemná ružová ktorá vašu pleť rozjasní a omladí Vás









Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára