Domácnosť a bývanie

sobota 27. decembra 2014

Maani.sk a mini kocka lakov na nechty

Ahoj

Tento článok začnem tým, že chcem poďakovať e-shopu WWW.MAANI.SK za možnosť spolupráce a možnosť objavenia skvelých lakov na nechty z ich e-shopu značky ESSIE.

Na zrecenzovanie mi prišiel balíček, v ktorom sa na mňa, rovnako ako ja na ňu tešila, Mini kocka 4 lakov na nechty ESSIE Professional.
Snáď každá žena má rada upravené nechty a ja osobne si myslím že vzhľad nechtov o danej osobe povie veľa.
Aj preto som bola nadšená z toho že môžem vyskúšať rovno štyri farby lakov, ktoré sú rozkošne zabalené v malej a praktickej krabičke.
Táto sada lakov na nechty je svojimi farbami skôr vhodná na leto, pretože obsahuje naozaj "letné" farby a je to vlastne napísané aj na krabičke - ESSIE Collection SUMMER, no myslím si že ženy, ktoré majú radi modrú, sýto ružovú, krásnu oranžovú a hnedú nepohrdnú touto sadou ani v tomto zimnom období, kedy ňou budú viac zručné ženy v nechtovom dizajne ako som ja vedieť vykúzliť aj zaujímavé "nechtové kreácie".
Nebudem opisovať každú farbu laku zvlášť, pretože ich budeme môcť vidieť na fotografiách nižšie, no opíšem Vám kvalitu lakov celkovo.
O značke lakov na nechty ESSIE som veľa nepočula, možno to je tým že až taký maniak do lakov na nechty nie som, alebo som skôr nebola kým som ich nevyskúšala.
Preto som mala trošku pochyby o tom aká kvalita laku ma čaká v týchto farebných fľaštičkách, no nesklamali ma.
Laky na nechty krásne držia, sú naozaj extrémne odolné voči oteru a vlastne voči všetkému.
Majú krásny lesk a čo je u mňa veľké plus, naozaj rýchlo schnú aj napriek ich sýtej farbe.
Mne osobne stačila jedna vrstva laku a mala som "vymaľované".
Farby sú natoľko sýte, že krásne prekryjú už s prvou vrstvou ale samozrejme v dvoch vrstvách vyniknú ešte viac ich bláznivé letné farby.

Čo sa týka ceny, myslím si že je primeraná, táto sada štyroch lakov na nechty Vás bude stáť len 10 EUR.
Navyše každý lak osobitne stojí na e-shope po 4 EURA, čiže keď si to spočítate dokonca ušetrite pri kúpe celej sady Mini kocky ESSIE.
Laky na nechty sú na e-shope momentálne v akcii, takže iste to omrknite a budete iste spokojné.

Link na konkrétnu sadu lakov - TU


ORANŽOVÝ LAK





RUŽOVÝ LAK




MODRÝ LAK




navyše modrý sa mi skvele hodí k mojej zimnej čiapočke :)
so special :)

HNEDÝ LAK



LAKY SADA








Na všetkých fotkách mám lak nanesený len v jednej vrstve.
Verím, že článok sa Vám páčil, budem rada za každý komentár a nových stálych čitateľov.


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára