Domácnosť a bývanie

streda 17. decembra 2014

tianDe - Master Herb

Ahoj

Dnes Vám predstavím kozmetiku značky tianDe, možno ste už o nej počuli no je to relatívne nová záležitosť na slovenskom trhu kozmetiky.
TianDe je prírodná kozmetika, ktoré obsahuje z veľkej časti prírodné zložky, čo mi milovníci kozmetiky máme veľmi radi.
Ponúka množstvo účinných produktov sa primerané ceny, pre väčšinu z nás.

Ja so mala možnosť v rámci spolupráce s touto kozmetikou vyskúšať dva produkty, konkrétne z rady Master Herb, produkty určené pre mastnú pleť so sklonom k akné.
A čo som teda testovala ?

Ako prvú som vyskúšala masku na tvár, akné a jazvy.
Maska má na prvý pohľad vkusné balenie s nápisom Master Herb a tmavo zelenými bylinkami. 
Balenie sa mi naozaj páči, pôsobí na mňa luxusným dojmom.
Obsahuje jeden kus masky, ktorá je umiestnená v roztoku, ktorým je zároveň navsiaknutá.
Po otvorení Vás privíta svieža bylinná vôňa, ktorá si podmaní Vaše zmysli.
Je to vôňa prírody a čistoty, čo sa mi veľmi lichotí.
Maska je podobného materiálu ako sú napríklad vlhčené odličovacie obrúsky.
Použitie je jednoduché, masku si priložíme na tvár, necháme pôsobiť po dobu 15-20 minút.
Zvyšky umyjeme vodou a masku môžme uskladniť v chladničke pre viacnásobné použitie.

Čo má maska vlastne robiť s našou pleťou ?
Maska na tvár Master Herb od TianDe účinne čistí povrch pokožky, normalizuje nadbytočný kožný maz a nadbytočnú činnosť mazových žliaz, zužuje póry a predchádza vzniku akné.
Vyrovnáva mikroreliéf epiderma, reguluje úroveň pH a odstraňuje následky pôsobenia voľných radikálov na pleti. Zloženie masky ostraňuje zápaly a začervenanie, urýchľuje zacelenie mikrothlín.
Zlepšuje vzhľad fľakov a jaziev po akné a uhroch.

Toto o maske píše sám výrobca.
Moja skúsenosť s maskou je taká neutrálna by som povedala, ani neuškodila ani nenadchla.
Moja pleť nieje úplne mastná, možno preto bola po použití tejto masky na môj vkus až príliš vysušená a žiadala si poriadne hydratovať.
Netvrdím že neurobila vôbec nič dobrého, po pravidelnom používaní sú rôzne farebné rozdiely na pleti menej viditeľné a akné sa vyskytuje v menšom množstve.
Určite masku budem používať aj naďalej a výsledky budú ešte viac viditeľné, nakoľko ju používam zatiaľ len dva týždne a to 3x týždenne .
Masku môžem odporučiť hlavne ženám a slečnám ktoré majú naozaj problém s mastnou pokožkou a akné, na zmiešanú alebo menej mastnú pleť bude trošku "silná" ale zas sa tu riadime tým, čo je dobré pre nás nemusí byť dobré pre iných a opačne.

Masku si môžte objednať za 2,60 EUR na stránkach tianDe, ktoré budú uvedené na konci tohto článku.


Ako druhý produkt som vyskúšala čistiace náplaste na nos s bambusovým uhlím.
Táto náplasť by mala odstrániť čierne bodky na nose a s jeho okolí.
Funguje na princípe absorbácie nečistôť pomocou bambusového uhlia, ktorý pôsobí ako magnet na nečistoty v pokožke.
Použitie v skratke :
- napeniť, priložiť, nechať pôsobiť, odstrániť a kochať sa čistým noštekom bez nečistôt.

Tu je moja skúsenosť opäť neutrálna, ono môj nos bol po použití náplasti čistý, bez čiernych bodiek, no len na chvíľku, keď som sa naň pozrela večer tie čierne bodky tam znovu boli, nie až v takom množstve ako predtým, ale boli.

Veľa záleží od toho, ako rýchlo Vaša pleť pracuje, všeobecne pokožka sa rýchlo vie regenerovať, čiže sa v nej dokážu rýchlo tvoriť aj nečistoty, čo je asi môj prípad.
Takže náplasť na nos Master Herb s bambusovým uhlím nijak nezhadzujem ale zas, asi by som si ju znovu neobjednala.
Ale opäť sa budem opakovať, mne možno nesadla tak ako mala, to neznamená že pochybujem o jej účinnosti a kvalite, len proste nie je stvorená na môj typ pleti a pre mňa konkrétne.
Iným ženám môže pomôcť.
Jej cena je 14,00 EUR a jedno balenie obsahuje 10 kusov náplastí na nos.


Kde kozmetiku môžte zakúpiť ?
Na e-shope kozmetiky TianDe www.kozmetika-tiande.sk


Čistiaca maska na tvár, akné a jazvy Master Herb TianDe



Náplasť na nos s bambusovým uhlím








Verím, že  aj možno vďaka tomuto článku som Vám pomohla nájsť nové kozmetické produkty, ktoré Vám môžu naozaj pomôcť.

Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára