Domácnosť a bývanie

utorok 9. decembra 2014

Sleek paletka 4 rúžov

Ahoj

Poznáte to, v kozmetickej taštičke plno rúžov a leskov, pretože my ženy sme druh nerozhodný, hlavne ak ide o kozmetiku a nikdy nám nestačí len jeden alebo dva odtiene mať neustále pri sebe .
Tento problém som však ja už úspešne vyriešila .
A že ako ?
Nosím pri sebe paletku štyroch rúžov na pery od Sleek .
Čo to v praxi znamená sa dočítate nižšie :)

Sleek make up je značka o ktorej som sa a mojom blogu už raz zmieňovala, článok na krásnu paletku očných tieňov nájdete priamo TU .
Ani po druhý krát ma nesklamala .

Táto praktická paletka, ktorá je mimochodom naozaj vysoko pigmentovaná a dlhotrvácna, Vám učaruje už pri prvom ťahu štetca .
Jej praktickosť spočíva v tom že máte pri sebe hneď minimálne štyri odtiene rúžov na pery a to minimálne zdôrazňujem, pretože ako každá Sleek paletka aj táto je farebne usporiadaná tak aby sa každý odtieň dopĺňal a tak môžte vyčarovať mnoho jedinečných farieb a skombinovať rúže medzi sebou .
Takto budete naozaj jedinečná .
Paletka rúžov má aj veľké zrkadlo, takže tu opäť platí moje obľúbené "kedykoľvek a kdekoľvek" .
Obsahuje aj malý štetec, ktorým rýchlo, ľahko a precízne rúž na pery nanesiete .

Na výber máte štyri kazetky a to :

- Showgirl (ružové odtiene )
- Siren (korálové odtiene)
- Tease (červené odtiene)
- Ballet (nude odtiene)

Ja som si vybrala kazetku Ballet, pretože NUDE odtiene sa hodia naozaj úplne ku všetkému a každé jedno líčenie tieto odtiene znesie a rozžiari ho .
Najviac sa mi páči v paletke asi ružovkastý odtieň, ktorý mne ako bleduľke veľmi sadol a používam ho najčastejšie.
No všetky odtiene sú krásne, super pigmentované a na perách držia a držia .

Jednotlivé rúže v kazetke majú rôznu konzistenciu od matnej cez lesklú až po nádherne saténovú.
Takže nuda Vám pri tejto kazetke iste nehrozí :)

Zhrnutie :

Túto kazetku s Vašimi obľúbenými odtieňmi proste musíte mať za každú cenu a tá cena teda nieje vôbec vysoká, len 10,99 EUR .
Nikdy nenudiace farebné kombinácie, skvelá pigmentácia, farby ktoré Vás chytia za srdce a to všetko v jednom balení .

Paletka môže byť aj skvelým darčekom k Vianociam, kedže má nielen pekný obsah ale aj obal, takže je to lahôdka ako pre oko tak aj pre Vaše pery a iste poteší každú ženu .

Zakúpiť si ju môžte v e-shope, ktorý ako jediný na Slovensku má v ponuke originál Sleek kozmetiku a to je www.stayunique.sk
Ak Vás zaujala už priamo kazetka rúžov na pery, kliknite SEM .


Jednotlivé odtiene v sebe nemajú žiadne trblietky, potešenie pre tie z nás ktoré až tak neholdujú všetkému čo sa trblieta :)


Odtiene sú skôr krémové, čo sa mne veľmi páči


Na perách môžte vidieť zmiešanie posledných dvoch najtmavších odtieňov


Paletka NUDE je inšpirovaná balerínami a povedzme si úrpimne, ktorá z nás ako malá neobdivovala baleríny, s touto paletkou na pery budete tak obdivovaná aj Vy





I love my Sleek 
Kiss :)


Áno, tu je môj favorit medzi týmito štyrmi odtieňmi, jemná ružová, v paletke dolu vpravo 


Verím že článok sa Vám bude páčiť aspoň tak ako ten na paletku očných tieňov Sleek a necháte sa inšpirovať pri výbere svojich nových rúžov.
PS : mne sa teda páči veľmi


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára