Domácnosť a bývanie

sobota 13. decembra 2014

Idunnashop.sk a moje nové očné tiene

Ahoj

Ako bloggerka som mala možnosť na spoluprácu s e-shopom Idunnashop.sk, ktorému touto formou chcem ešte raz poďakovať za ich prejavenú dôveru a možnosť uskutočnenia spolupráce .

Prejdime ale k samotným produktom, ktoré som si mohla na vlastnej koži vyskúšať.
Na začiatok prezradím len toľko že jeden z nich používam takmer pravidelne pri líčení a som z neho nadšená, ten druhý, no nemôžem povedať že je zlý to vôbec nie, len proste budem preferovať asi stále viac prvú formu tohto typu produktu .

Prvý, u mňa obľúbenejší produkt je OČNÝ TIEŇ GLAMOUR MATNÝ 
Vybrala som si odtieň M01, ktorý je najbledší z ponúkaných odtieňov, nieje úplne biely, má skôr bledo- krémovú  farbu, ktorá sa dá použiť na rozžiarenie do kútiku oka ale aj pod obočie na zvýraznenie celkového líčenia .
A dokonca poslúži aj samotný na celé viečko na bežné, denné naozaj jemné líčenie, kedy stačí použiť naozaj len tento tieň na celé očné viečko a zakončiť líčenie očí špirálou, vytvoríte tak efekt väčších očí a Váš pohľad bude vyzerať sviežo .
V ponuke je 7 odtieňov tohto tieňu na oči, kde nájdete aj svetloružovú, hnedú, modrú, fialovú a zelenkastú, naozaj sa treba pozrieť a vybrať si svoj odtieň :)
Tieň ako taký ma dostal tým, že má krásny dizajn.
Je v ňom vytlačený tvar včelích plátov  (neviem presne ako to nazvať,sorry) a v tom akoby vetvičky s lístkami . Naozaj krásne, škoda používať a poškodiť tak tento krásny tvar :)
Čo sa týka už samotnej kvality tieňu, nemám žiadne výhrady. 
Je dobre pigmentovaný a už po prvej vrstve je ho vidieť .
Neopadáva, ani pri nanášaní .
Je ľahko kombinovateľný aj s inými tieňmi na oči inej konzistencie .
Na očiach vytvára zamatový efekt .
Cena 5,70 EUR


Do tieňu som si len raz "škrabla" a môžte vidieť je je naozaj sýto pigmentovaný 


Ako druhý tu mám KRÉMOVÝ OČNÝ TIEŇ LAMBRE 
Ja som nikdy nejak nebola nadšencom krémových očných tieňov, pretože sa mi zdali menej praktické a vždy mi každý zaliezal do ohybov očných viečok.
Tento krémový očný tieň má zloženie, vďaka ktorému by sa však tieň nemal už v ohyboch hromadiť .
Nuž tak som ho teda vyskúšala, či to naozaj môže byť pravda, že krémový očný tieň sa nebude takto zlievať.
Dá sa povedať, že túto skúšku zvládol, teda aspoň pár hodín po jeho nanesení, večer už vyzeral všelijak a bol trošku nahromadený v ohyboch .
Jeho výhodu vidím v tom, že sa dá krásne bruškami prstov roztieňovať a tak viete veľmi jednoducho vytvoriť aj známe dymové líčenie, v kombinácii s inými odtieňmi tohto očného tieňu .
Výdrž celková je dlhá, tieň bol rovnako sýti večer ako po jeho nanesení ráno .
Dá sa dokonca použiť aj ako očná linka, pretože po chvíľke trošku zaschne .
V ponuke je celkovo 9 odtieňov 
Balenie má 3,5 ml, čiže je taký menší a o to šikovnejší pre držanie v ruke počas nanášania .
Cena 5,30 EUR.
Ak ho mám veľmi jednoducho zhodnotiť tak nieje zlý, ak už nejaký krémový očný tieň tak iste tento .


Obsahuje malé trblietky 


Ak Vás zaujal prvý, matný, púdrový očný tieň a radi by ste si prezreli celú ponuku odtieňov kliknite TU
A naopak ak Vás zaujal krémový očný tieň kliknite TU

Pre celú ponuku e-shopu Idunnashop.sk kliknite SEM
V ponuke majú aj telovú, vlasovú, pleťovú, bio, detskú kozmetiku a samozrejme aj dekoratívnu kozmetiku.



Dočítania čoskoro.
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára