Domácnosť a bývanie

pondelok 1. decembra 2014

Sexi a zvodná pod šatami

Ahoj

Pomaly ale iste sa blížia vianočné sviatky , teda skôr rýchlo ako pomaly :)
Samozrejme , sviatky sú úplne o niečom inom ako darčekoch pod stromčekoch , ale uznajte , nedotvárajú už samotné vianoce práve aj precízne zabalené darčeky v krásnych , žiarivých obaloch ?!
Určite áno .
A čo poteší každú ženu pod stromčekom viac ako napríklad kozmetika alebo rôzne kúsky pre doplnenie šatníka alebo tzv. chrámu ženy .
Ja osobne sa vždy poteším , ak si nájdem pod stromčekom spodnú bielizeň , som proste maniak na rôzne kúsky spodného prádla .
V poslednej dobe som si obľúbila hlavne nohavičky , ktoré majú taký ten brazílsky strih .
Niekedy v minulosti som bola v domnienke , že brazílske nohavičky niesu pohodlné a to z toho dôvodu že ak si dávate na seba obtiahnuté rifle , budú sa Vám rolovať .
Riadna vtákovina , čo ? :)
Zistila som , že stačí zakúpiť správnu veľkosť nohavičiek a riflových nohavíc a nič také sa Vám nestane .
Navyše takto strihané nohavičky dodajú každej ritke krásny tvar a vyzerajú proste neodolateľne .

Dnes sa pochválim mojim novým kúskom tzv.shortkových nohavičiek.
Značka nohavičiek je Gabidar , je to poľská značka a je naozaj kvalitná .
Nohavičky som si vybrala kôli ich nádhernej kvietkovanej čipke , ktorá je kombinovaná s klasickou bielou látkou .
Samotný strih sadne na každý typ postavy .
V hornej časti je pekne zapracovaná tenká gumička , ktorá drží nohavičky na mieste.

Samotná čipka vôbec neškriabe ani nepichá , na tele ju nieje vôbec cítiť , nepára sa a nohavičky držia tvar .
Zvnútra sú podšité a vpredu je rozkošná malá mašlička .
Materiál - 95% čistá bavlna a 5% elastan .
Čipka je po okrajoch motívov prešitá lesklou niťou , čo vytvára na čipke pekný , zaujímavý a dovolím si povedať až luxusný vzhľad nohavičiek .

Detaily na čipke sú precízne vypracované .

Nohavičky sa predávajú v klasickej bielej alebo čiernej farbe .
Určite aj čierna variácia je oku lahodiaca , tak ako biela .

Nohavičky mám z môjho obľúbeného e-shopu so spodným prádlom Kylie.sk
Tu vždy nájdem širokú ponuku spodného prádla , ktoré je sexi , funkčné a oku lahodiace :)
Taktiež aj moje body , na ktoré som už písala článok pochádza práve z tohto e-shopu , článok na Body nájdete priamo TU .

Cena týchto nohavičiek je 7,92 EUR , čo je naozaj dobrá cena vzhľadom k ich kvalite a prevedeniu .

Odkaz na nohavičky TU

Takže , ak ešte stále váhate nad tým , kde nakúpiť krásne , sexi spodné prádlo a chcete sa vyhnúť preplneným nákupným centrám a všetkému tomu zhonu stačí kliknúť na e-shop Kylie.sk a tu si určite vyberiete .




 Tu vidieť naozaj precízne prepracovanú čipku , ktorá skrášľuje tieto nohavičky

 Nohavičky zozadu


 Nohavičky spredu


Podšitie nohavičiek

Verím , že sa Vám článok páčil .
Dočítania čoskoro.
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára