Domácnosť a bývanie

nedeľa 7. decembra 2014

Hit mesiaca Oriflame špirála 5 in 1 - THE ONE

Ahoj

V nápise svieti pomenovanie Hit mesiaca .
Nuž áno, nieje tam len tak pre nič za nič.
Tento mesiac som venovala peniažky na rôzne akcie v drogériách, kde už v plnom prúde fičia rôzne predvianočné akcie a novinky na zimu .
Všimla som si, že každá značka priniesla ku koncu roka niečo nové, či už samotný produkt alebo rôzne limitované edície u ktorých je však škoda, že ak si ich zamilujete, nebudete si ich môcť kúpiť aj neskôr, kedže sú limitované a často krát sa práve v nich nachádza produkt, ktorý by ste radi používali možno už nastálo .

Kedže som milovníčka kozmetiky všeobecne, nielen tej z drogérie, musela som vlastniť aj nejaký ten produkt z katalógu Oriflame.
S ich špirálami mám zatiaľ len dobré skúsenosti, no táto ich novinka z ich relatívne novej kolekcie THE ONE ma úplne dostala do kolien a to nielen svojou cenou, ale hlavne obsahom a funkčnosťou .
Niektoré ženy majú radi výlučne klasické kefky, tie asi teraz dosť sklamem, no donedávna som patrila medzi ne aj ja .
Mala som v obľube a preferovala som len tie "mega, maxi" kartáčiky, ktoré nemajú nejak zvláštne uložené štetinky alebo niesu nejak zahnuté a podobne, veď to poznáte, špirály na oči sú už v dnešnej dobe naozaj v mnohých podobách .
No raz prišiel zlom, mama si objednala práve z katalógu Oriflame špirálu, bola to špirála z ich rady Giordani Gold, ktorá je podľa mňa naozaj luxusná a patrí medzi moje obľúbené rady z ich ponuky, no mama je viacmenej klasička a taktiež preferuje klasické kefky, no a ďalší dôvod je ten, že mama nieje práve najzručnejšia vizážistka a teda nevedela z touto špirálou a jej kefkou pracovať .
Posunula ju teda mne .
Najskôr sa mi kefka zdala prečudesná, priznávam.
No keď som prišla na to aké finty sa ňou dajú robiť tak som ju už nepustila z ruky .
Recenziu na túto špirálu si však môžte prečítať TU

Špirála o ktorej je už dnešný článok nesie názov 5-in-1 WONDER LASH MASCARA THE ONE
Kedže už nepatrím medzi ženy ktoré sú zástankyne výlučne klasických kefiek názov kefky 3D pre mňa sľuboval niečo, no 3D :) čiže veľké .
Kefka je tvarovaná tak aby riasy krásne počas nanášania prečesala a dostala sa tak aj naozaj medzi všetky riasy .
Táto kefka má z jednej strany dlhšie a z druhej strany kratšie štetinky, ktoré sú myslím umelé .
Čo je super na takto rozložených štetinkách ?
Dlhšie sú na horné riasy a kratšie na spodné riasy, takže sa nestane že sa Vám kefka pri nanášaní na spodné, malé riasy otlačí pod okom.
Dômyselné, pravda ? :)
Navyše táto špirála vôbec riasy nezlepuje, krásne ich oddelí a nadvihuje .
Po jej nanesení máte prirodzené vytočené, husté a "čisté " riasy bez nejakých nepekných žmolkov a podobne.
A čo ešte ?
Špirála obsahuje ošetrujúce zloženie, ktoré riasam dodáva neustálu výživu .
Moje riasy sú po nanesení akoby pružné a vôbec niesu tak hnusne stvrdnuté ako pri bežných drogérkových špirálach, z čoho usudzujem že to ošetrujúce zloženie výrobca neudáva len pre efekt skvalitnenia produktu.

Špirála má jednoduchý obal a uzatváranie sa mi taktiež veľmi páči, pretože po potočení začujete také kliknutie a vtedy máte istotu že špirála je naozaj dobre zatvorená .
Obsah 8ml.
Z farieb máte na výber klasickú čiernu alebo Black Brown.
Táto špirála Vás v aktuálnom katalógu bude stáť len 3,99 EUR, čo je naozaj super cena za tak dobrú špirálu.


Hľadáte ešte stále tú naj špirálu za dostupnú cenu ?
Už nemusíte, je tu nová 5-in-1 The One.










Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára