Domácnosť a bývanie

utorok 16. decembra 2014

Oriflame THE ONE Lip Gloss

Ahoj

Dnes budem opäť článok venovať dekoratívnej kozmetike, ktorú mám veľmi rada a sama s ňou pracujem, takže nasledujúce riadky budú znovu plné objektívnych názorov .

Hádam každá žena vlastní lesk na pery a keby len jeden, však ?!
Leskov na pery nemáme my ženy nikdy dosť a preto Vám prinášam typ na lesk na pery, ktorý vyživuje a perám dodáva šťavnatý, luxusný vzhľad .

Lesk na pery od Oriflame, konkrétne z rady The ONE nesklamal a musím uznať že táto ich nová rada s názvom The ONE sa mi páči čoraz viac, viď článok o špirále The ONE .

Lesk na pery Power Shine Prismatic Lip Gloss The One je výnimočný tým, že obsahuje malé trblietavé dúhové perličky, ktoré sa postarajú o to aby sa lesk trblietal a hádzal naozaj rozmanité odtiene ktoré sa v závislosti od svetla menia. 
Je obohatený o zvláčňujúcu receptúru.

Moja skúsenosť :

Lesk má skvelú vôňu, ktorá mi pripomína červený melón.
Aplikátor je klasický, čo je záruka toho že je naisto dobrý a lesk sa ním pohodlne a ľahko nanáša .
Po otočení sa aplikátor akoby sám povysunie  .
Na perách vytvorí peknú hladkú vrstvu plnú farebných odleskov .
Výdrž, no podľa mňa je trošku kratšia ako u iných leskov od Oriflame, ale môže to byť len môj uhol pohľadu, kedže ja si ho nanášam na zvyčajne naozaj dosť vysušené pery, ktoré mi vďaka svojmu zváčňujúcemu komplexu pekne zhydratuje.
Preto usudzujem, že vydrží kratšie, kedže sa do vysušených pier akoby vpije .
Má 5ml šikovné balenie, ktoré sa zmestí do každej kabelky alebo kozmetickej taštičky a nebude vôbec zavadziať .

S leskom som spokojná a rozmýšľam nad tým, že si ho doprajem aj v inom odtieni, teraz mám odtieň Pink Aurora a "pokukávam" po odtieni Astral Lilac, čo je taká naozaj cukríková bledučko ružová, ktorá však predpokladám na perách nebude až natoľko výrazná, čo mi vyhovuje :)

Tento lesk na pery The ONE si môžte objednať v aktuálnom katalógu za cenu len 3,99 EUR .
Odtiene sú v ponuke celkovo 4 a to silnejšia ružová, ktorú mám ja (Pink Aurora), cukríková bledučko ružová (Astral Lilac), tehľová viacmenej do oranžova orientovaná farba (Coral Lights) a tmavá fialová (Solar Plum).












Dočítania čoskoro 
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára