Domácnosť a bývanie

pondelok 13. októbra 2014

100% výživné levanduľové mydlo . ručné vyrábaná kozmetika od Eriky :)

Ahoj

Vážené slečny , milé dámy dnes s dočítate o krásnom , ručne vyrábanom , prírodnom mydielku.

Najskôr Vás chcem informovať o tom že toto mydlo je vyrobené z čisto prírodných materiálov , bez pridania konzervačných látok a umelých farbív , tým sa stáva vhodné i na tú najcitlivejšiu pokožku aj našich najmenších :)
Toto sa týka vlastne všetkých výrobkov od Eriky , ktorá pracuje na čisto prírodnej báze pri výrobe svojich produktov .
Ponuka výrobkov ktoré ponúka je naozaj široká a pestrá , nájdete tu kozmetiku ktorá sa dotykom prírody postará o Vaše vlasy , pleť , telo , ústnu hygienu . Taktiež v ponuke nájdete aj sekciu pre tehuľky a dojčiace ženy , tinktúry , kozmetiku pre najmenších a veľa , veľa ďalšieho .
Určite sa oplatí ísť sa na stránku pozrieť , pretože Vám ručím za to , že TU nájdete kozmetické prípravky ktoré sadnú každému členovi Vašej rodiny a to bez všetkých " umelých vecí " ktorým sa radi vyhneme a ulahodíme tým nielen našej pokožke a telu celkovo , ale aj a HLAVNE nášmu zdraviu .
Na konci článku Vám hodím link , kde si budete môcť ponuku produktov prezrieť a kde môžte pani Eriku kontaktovať .

Prejdime ale už na sľubovanú recenziu :)

Mydielko mi došlo takto zabalené v priesvitnom obale , po jeho otvorení som zacítila neskutočne krásnu vôňu , ktorá už na prvý  "ňuch" nepôsobila vôbec chemicky a umelo , ale krásne levanduľovo ! 



Možno by som na obale trošku popracovala , aby to vyzeralo viac zaujímavo , ale to vôbec nič nemení na kvalite mydla. 



Používala som ho denne , po jeho nanesení na ruky v spojení s vodou mierne pení .
Na rukách naozaj cítite že sú čisté , no zároveň je to čistenie veľmi jemné k Vašej pokožke a nemáte po použití pocit vysušenej pokožky . 
Pokožka mi ostala jemne prevoňaná , vláčna a jemnučká , čo sa mi strašne páči .
Mám dokonca pocit že sa zlepšil jej stav , oproti používaniu iných mydiel :)

Mydielko obsahuje transparentnú mydlovú hmotu na glycerínovej báze ktorá je vylepšená rôznymi druhmi olejov  (mandľový, kokosový ,avokádový,makadamový,olivový) , čo pomáha nielen pokožke samotnej ale aj našim nechtom . 
Do mydiel sa ďalej pridávajú bylinky , aloe vera , PRÍRODNÉ kozmetické farbivá a tiež prírodné vonné silice . 

Kozmetiku od Eriky budem používať naďalej , pretože viem že nieje vôbec škodlivá a mojej pokožke zloženie na prírodnej báze prospieva . Určite by som tentokrát rada vyskúšala z ponuky produkty na vlasy . V takom prípade Vám o nich určite napíšem článok .

Kozmetiku pani Eriky nájdete na stránke -

http://erikab.infoblog.sk

Kontaktovať môžte pani Eriku cez mail - 

erikai1981@gmail.com

Verím že som Vám pomohla nájsť tú správnu ručne vyrábanú prírodnú kozmetiku a čítanie sa Vám páčilo .

Dočítania čoskoro 


Estetický bonus , mydlo bude krásne vyzerať vo Vašej kúpeľni :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára