Domácnosť a bývanie

piatok 10. októbra 2014

SORAYA Body Lotion Pink Pepper

Ahoj

Dnes Vám napíšem o mojej skúsenosti s kozmetikou SORAYA - Body Lotion ( slimming and anti-cellulite , pink pepper ) . 

Toto telové mlieko som našla už dávnejšie v predajni Lidl , bolo za super cenu , myslím okolo tých dvoch eur ale bolo to už dávnejšie takže sa môžem mýliť . No z určitosťou viem že cena bola naozaj lákavá :)

Mlieko sľubuje Slim Effect , no toto som ja žiaľ nejak extra nebadala ani po jeho celom dopoužívaní . 
Tento efekt " zoštíhlenia " by mal byť podmienený obsahom ružového korenia ( pink pepper ) .

Ďalej sa na ňom píše o redukcií celulitídy , proti ktorej v tomto mlieku má bojovať výtažok z guarany . Žiaľ , ani tu nenapíšem nejaké super , viditeľné skúsenosti . Ja mám miernu celulitídu v oblasti stehien a po používaní tohto mliečka som nevidela jej viditeľné zmiernenie a už vôbec nie odstránenie . Ale ako prevencia môže byť , no nezabúdajte k tomu pripojiť hlavne vyváženú zdravú stravu a POHYB ! To je jediné čo naozaj pomáha a je to úlne zadarmo . Mlieko môže byť ako doplnok k tomuto základu a ako prípadna prevencia , kde by som kľudne mohla odporúčiť aj toto telové mlieko .

Posledná vec ktorú mlieko sľubuje je hydratácia . Vďaka obsahu kyseliny hyaluronovej , ktorá je známa svojimi zvlhčujúcimi účinkami .
A tu môžem povedať ÁNO JE TO TAK !
Pokožka bola naozaj hydratovaná po dlhú dobu .


O tomto mlieku by som ešte rada napísala že i keď dve veci z troch ktoré sľubuje niesu tak úplne splnené , nieje na zahodenie a možno na iný typ pokožky by zabral tak ako má . 
Predsa len každá máme iné potreby čo sa týka starostlivosti o telo .

A čo môžem napísať ako jeho plus je že krásne sladučko vonia , pripomína mi niečo z rady Playboy sprejov, no konkrétne Vám  nepoviem ktorý . Pri jeho vôni si predstavíte proste ružovú sladku vôňu cukríkov . Je to veľmi príjemné , aspoň pre mňa . 
Konzistencia sa mi tiež páčila , nebol príliš hustý a roztieral sa veľmi ľahko .
Obal , tiež hodnotím pozitívne . Krásna bledučko ružová farba s obrázkom silno ružového korzetu , naozaj milé a páči sa mi to .
Takže , nemyslím zas že to boli úplne zbytočne vyhodené peniaze , pokožka po ňom pôsobila vláčne a bola na dotyk jemná a príjemne prevonaná . 

Balenie 200 ml .

Verím že sa Vám článok páčil a dočítania už onedlho . 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára