Domácnosť a bývanie

štvrtok 9. októbra 2014

Predstavujem Vám novinku od Oriflame - True Perfection

Ahoj

Pripravila som pre Vás milé slečny, dámy sľubovanú recenziu na dva úplne nové produkty od spoločnosti Oriflame
Konkrétne to bude denný hydratačný krém True Perfection a obnovujúci nočný krém True Perfection .
No nebude to tak úplne recenzia v pravom slova zmysle , skôr to bude predstavenie produktu a moje prvé pocity z neho, kedže som ho nepoužívala dlhodobo , požila som ho vlastne len dva krát ,  zo vzorky ktorá mi došla k objednávke (1,5 ml ) . 

Najskôr Vám popíšem pre koho je táto nová rada určená .
Je určena pre mladú pleť a je vhodná pre všetky typi pleti , čo je super .
Kedže v tom veku 20-30 rokov sme mnohé vystavené hektickému spôsobu života , či už kôli skúškam v škole , práci alebo žúrkam naša pleť môže pôsobiť unavene a mdle , môže taktiež dôjsť k poklesu žiarivosti pleti či nejednotnému tónu a textúre našej pleti a toto uznajme , žiadna nás určite nechce . Chceme aby naša pleť vyzerala i bez make upu krásne, sviežo a mala dokonalý tón a celkovú kondíciu a šturkúru na výbornú . 
A kedže dnešní život v znečistenom prostredí spolu s nedostatkom spánku a nevyváženej strave vedie k tomu že v našej pleti narastá znečistenie buniek , Oriflame vyvinulo túto novú radu True Perfection . 

Jeho účinná látka , ktorú firma dáva do pozornosti je výťažok z perzského hodvábneho stromu , tzv. albícia . Tento výťažok je bohatý na aminokyseliny a minerálne látky . Dôležité pri tejto látke je že neutralizuje škodlivé účinky znečistenia na úrovni buniek pleti . Taktiež zdokonaluje pleť a zabraňuje jej ďalšiemu poškodeniu.

Výsledky ktoré sľubuje spoločnosť sú :
- Rovnomernejší tón pleti
- Žiarivejšia pleť
- Jednotnejšia textúra pleti 

A teraz sa presunieme k tomu ako som vnímala tieto krémy na pleti ja :

Denný krém True Perfection som si naniesla ráno na očistenú pleť , konzistencia mi vyhovuje je ľahký , takže myslím že nebude zaťažovať pleť a upchávať póry . Pleť som mala po celý deň hydratovanú a bez nežiaduceho lesku .  Možno jediné mínus bolo že je pre mňa trošku viac parfumovaný , aj keď jeho vôna je príjemná a svieža , som za krémy ktoré majú minimálnu alebo takmer žiadnu vôňu . Je možné že to je jeho zložkami . A verím že niektoré dámy táto vôňa práveže poteší a budú ju brať ako plus . Tón pleti bol po prvom použití rovnomernejší .
No účinky ako vyhľadenie prvých mimických vrások alebo zabraňovanie starnutiu pleti nemôžem posúdiť z dvoch nanesení na pleť. Tento krém dosahuje lepšie a viditelnejšie výsledky ak pred jeho nanesením použijete revitalizačné sérum True Perfection Miracle .


Nočný krém True Perfection som nanášala večer tiež na očistenú pleť , jeho konzistencia sa mi zdala o čosi ťažšia ako pri dennom krémiku , vôňa bola tiež výrazná , no nie tá istá ako pri dennom kréme , avšak bola tiež príjemná a poviem Vám keby bol na trhu parfem s touto vôňou neodolám mu . 
No musím zas uznať že konzistencia nieje nijak tažká, práveže je to jeden z krémov z tou ľahšou konzistenciou . Pleť bola naozaj hĺbkovo hydratovaná a ráno vyzerala pekne vyživená a pôsobila oddychnutím dojmom ako to Oriflame sľubuje . Jeho účinky proti mimickým vráskam podobne ako pri dennom kréme nebudem posudzovať po dvoch použitiach .


Tieto krémy sa odporúčajú pre lepší efekt a účinok doplniť aj ostatnými produktmi z rady True Perfection , ktorá ešte obsahuje Revitalizačné sérum a osviežujúci krém na rozjasnenie očných partií . 

Ja by som tejto rade dala dosť veľkú šancu , už len kôli tomu že aj po dvoch použitiach som zistila že to čo môže krém splniť hneď bolo splnené . Hydratovaná , hebká a rozžiarená pleť na počkanie , to Vám môžem zaručiť . A jeho ďalšie účinky ktoré sľubuje, myslím že tiež budú po pravidelnom používaní splnené . 

Už len objednať a vyskúšať .

Uvádzacia cena výrobkov je 
12,99 eur za denný krém
12,99 eur za nočný krém
14,99 eur za revitalizačné sérum 


Verím že sa Vám tieto informácie zišli a pomohli pri rozhodovaní zakúpenia si týchto výrobkov.


Ak sa Vám moje články páčia , podporte ma aj na FB a dajte like na oficiálnu fanpage Meggin svet kozmetiky a vizáže , kde sa dozviete čo Vás na blogu čaká , rôzne tipy a triky a mnoho zaujímavého.

Dočítania čoskoro pri novej kompletnej recenzií .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára