Domácnosť a bývanie

piatok 17. októbra 2014

Oriflame - Milk&Honey Gold , krém na ruky

Ahoj


Prichádzam k Vám s ďalšou recenziu výrobku od Oriflame .

Tentokrát to bude krém na ruky , mojej obľúbenej rady Milk&Honey Gold .

Krém má ruky zvláčňovať a hydratovať počas celého dňa .

Ja som vôbec nebola prekvapená tým , že to naozaj spĺňa , pretože táto rada obsahuje produkty ktoré sú naozaj skvelé a úplne mi vyhovujú , nemenila by som :)

Na rukách nepôsobí ťažko , príliš mastne a nezanecháva taký ten čudný ,nepríjemný pocit po nanesení .
Moje ruky krásne a naozaj do hĺbky hydratuje , pokožku príjemne ľahko prevonia vôňou medu typickou pre túto radu .
Ruky sú po ňom jemné , hodvábne hladké a vyzerajú úplne vláčne a nežne .
Konzistencia je taká by som povedala normálna , rozotiera sa ľahko .

Výdrž je síce nie 24hodinová ako sľubuje výrobca , no je dostatočná a ruky sú aj po zotretí vyhíčkané :)

Môžem ho nazvať luxusným krémom na ruky v jeho cenovej kategórií .

A vďaka čomu má také blahodarné účinky na pokožku rúk ?!

Obsahuje totiž bio mliečne proteíny a výťažok z medu , čo je tá naj kombinácia , ktorá je zároveň nepreplnená chémiou :)

Balenie je vypracované v zlato žltom prevedení .
Obsahuje 75 ml a zoženie ho už od tých zhruba 3,00 eur , čo je báječná cena za tak skvelý krém .


Verím že sa Vám čítanie páčilo a dočítania čoskoro
Meggi 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára