Domácnosť a bývanie

štvrtok 30. októbra 2014

FYTO Telový krém (mousse) & FYTO sprchový gél Exotický dezert

Ahoj 

Vážené dámy , milé slečny , prichádza k nám zas a znovu tá ukrutná zima , kedy máme sto chutí sa doma zababúšiť do teplej , voňavej deky s čajíkom v ruke a ovládačom pri sebe .
No čo Vám zaručene pomôže a navodí Vám príjemný pocit exotiky a teplých krajín , kde rastie tropické ovocie ako banány a kokos ?! 
Ja som presne takúto kozmetiku našla a už sa zimy nebojím , pretože nechám rozmaznávať svoje zmysli hneď v teplej sprche kde použijem , krémový , telový sprchový gél FYTO - Exotický dezert , sladký kokos a banány . 
Už počas sprchy sa Vaše zmysli uvoľnia a telo bude rozmaznávané ako ešte nebolo , zaručujem že rýchlo zabudnete na ľadové kráľovstvo za oknom :)
Tento výrobok je pre mňa výnimočný , pretože moja pokožka je po jeho použití úplne skvelá , naozaj je hydratovaná , čo je v zime veľmi dôležité , príjemne vonia ( waaaau akurát si k nemu čuchám , aby som vedela použiť správne slová akými vôňu opísať , ale nedá sa , je proste úžasná , top topov )
Ja , ako ste si mohli všimnúť , rada uprednostňujem výrobky ktoré sú viac prírodné , a tento výrobok spĺňa aj túto moju požiadavku .
V tomto sprcháči sa nachádza olivový olej , ktorý je väčšinou obsiahnutý až v telových mliekach a rôznych suchých olejoch na telo po sprche. Počas umývania sa rýchlo vstrebáva , takže si toho možno ani nestihnete všimnúť , len budete bádať " ako je možné že moja pokožka je taká vláčna a hydratovaná už po sprche " ?! 
Navyše , tým že je to voňaví gél , neznamená to že je vhodný len pre mladé ženy , naopak , je veľmi prospešný i pre ženy v pokorčilom veku , nakoľko obsahuje olej z pšničných klíčkov , ktorý má známe regeneračné a vitalizujúce účinky na pokožku , zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky a podporuje jej elasticitu a sviežosť . 
Tento sprcháč som používala pravidelne a aj naďalej používam , neviem sa ho proste vzdať aj keď je kúpelňa plná iných sprcháčov , vždy siahnem po tomto . 
Moja pokožka sa po ňom stala hodvábne hladká a dokonale vyživená už po sprche.
Možno je to pre iných samozrejmosť , no u mňa nebola , kedže máme i veľmi tvrdú vodu plus moja pokožka je stále suchá a v zimnom období ani nehovoriac , po sprchce som mala vždy ťahavý pocit na pokožke celého tela , teraz už nemám , YEEAAA !
Sprcháč má krémovú konzistenciu a mliečnu farbu , ktorá sama o sebe vypovedá o tom že to bude sprcháč nielen na umývanie ale aj na starostlivosť o pokožku .
Objem - 250 ml 
Dermatologicky testovaný :)
Cena a teraz sa podržte :) je len - 1,90 eura.
Myslím že tu naozaj nemáte čo stratiť , kvalita výrobku je na jednotku z veľa hviezdičkami a cena je dostupná naozaj pre každého . 

A vráťme sa k nášmu rozmaznávaniu teľa a zmyslov , po sprche sa cítite skvelo , pokožka má potrebnú starostlivosť , no my sa chceme trošku rozmaznať ešte o čosi viac , preto použíjeme Telový krém ( telovú penu ) z tej istej rady ako bol sprcháč - FYTO ( SWEET BODY ) EXOTICKÝ DEZERT , sladký kokos a banány . 
Vôňa , úplne tá istá ako pri sprcháčiku , na zjedenie . Normálne sa Vám priznávam že po otvorení som ešte aspoň 10 minút rozmýšľala prečo sa to len nedá zjesť , tá vôňa je fakt na zjedenie :)
Znovu , opojný zážitok pre telo a zmysli .
Má príjemnú hodvábnu štruktúru , tu však obsah je trošku odlišný ako pri sprcháči , obsahuje kokosový olej a banánové mlieko , pri kombinácií ktorej je pokožka chránená , upokojená a regenerovaná .
A opäť to nieje len taký nejaký produkt , je to vlastne špeciálne vyšľahaný krém , tzv, mousse .
Vďaka ľahkej , penovej konzistencií sa ľahko nanáša a rozotiera , rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film na pokožke . 
Po jeho nanesení som mala pocit úplneho pohodlia , dodal mi energiu a hlavne dobrú náladu , vďaka tej , už spomínanej vôni banánov a kokosu .


Tak , toto je moje must have na zimu , pre mňa a moju pokožku , kde starostlivosť začína už v teplej sprche a pokračuje aj ďalej telovým mliekom ( mousse ) . 

Telové mlieko nájdete už za cenu okolo 3 eur , čo je tiež prijateľné , vzhľadom k obsahu 225 ml priam vynikajúce . 

Ak chcete aj vy zimu prežiť v úplnej harmónií a dopriať svojej pokožke tú najlepšiu starostlivosť za najlepšiu cenu , iste navštívte e-shop Herba Drug , iba tu nájdete tieto a mnoho ďalších produktov za skvelé ceny .




Verím že článok Vám spríjemnil deň a taktiež objavíte pozitívne účinky produktov FYTO , Sweet Body .



 SADA FYTO SWEET BODY :)



 TAKTO VYZERÁ KRÉMOVÝ SPRCHOVÝ GÉL , AKO VIDÍTE , JE NAOZAJ KRÉMOVÝ



 DOKONCA AJ PEKNÝ , OVOCÍM OBOHATENÝ OBAL :)




 TAKTO VYZERÁ NAŠĽAHANÉ TELOVÝ KRÉM :)



FYTO EXOTICKÝ DEZERT 


Takže milé čitateľky ,  iste sa mrknite na stránku HERBADRUG.sk .
Ja , síce väčšinou nemám rada veci , ktoré príliš voňajú , no tu mi to nejakým zázrakom absolútne neprekáža , možno aj pre to lebo to nieje taká tá chemická vôňa ovocia , ale naozaj pravá , nefalšovaná vôňa zrelých banánov a kokosu :)


Dočítania už čoskoro.
Meggi 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára