Domácnosť a bývanie

piatok 17. októbra 2014

Winnis Naturel - Sgrassatore

Ahoj

Dnes Vám prinášam recenziu trošku z iného súdka.
Nebude sa týkať kozmetiky pre nás ale kozmetiky pre našu domácnosť , ktorá si taktiež zaslúži to aby sme sa o ňu starali . Veď predsa keď sme krásne my chceme aby bolo aj všetko naokolo. 

Prinášam Vám moju skúsenosť s prostriedkom na odstraňovanie mastnoty , ktorý je účinný na všetky umývateľné povrchy . Produkt nesie názov Winnis Sgrassatore Universale.

Prodkuty tejto značky Winnis sú známe pre svoje ekologické zloženie .
Obaly produktov sú biologicky rozložiteľné v prírode , obal je recyklovateľný , suroviny neboli testované na zvieratkách a výroba je s minimálnym dopadom na naše životné prostredie .
A dôležitá vec , neobsahujú fosfáty a farbivá .

Konkrétne produkt Winnis Sgrassatore je vyňikajúci pomocník pre Všetky gazdinky ktoré majú neustále dilemu s čim odstrániť mastne škvrny na griloch , digestoroch , hrncoch alebo aj mastné škrvny na látke oblečenia od tuku , mazív .

Ja som ho odskúšala na grile. Iste viete ako tažko z grilu odstránite mastné usadeniny , je to práca na "pól dňa " , teda s bežnými čistiacimi prostriedkami určite .
Takže som vyskúšala či tento produkt moju prácu s grilom uľahčí , na zaschnutý gril som ho nastriekala a nechala som ho pôsobiť zhruba 10 minút , následne som vzala hubku a stačilo naozaj jemne prechádzať hubkou po grile , mastnota šla krásne dolu . Bola som v skutku nadšená :)

No a kedže mám známeho polovníka , požičala som prostriedok i jemu .
Pri spracovaní parožia ostanú na olečení nepekné mastné škvrny . 
Známemu som odporučila produkt Winnis , nech ho vyskúša a povie mi ako bol spokojný , či škvrny naozaj zišli dolu .
Na druhý deň , prišiel známy s úsmevom na tvári a povedal mi či mu tento produkt nedarujem , že je to skvelé . Škrvny šli dolu jedna radosť :) Tričko nebolo nijak poškodené pôsobením prostriedku a škrvny zmyzli .
Naozaj milé prekvapenie , ktoré sa ukrýva v tomto obale . 
Myslím že na trhu nieje veľa , ak vôbec je prostriedok ktorý sa špecifikuje na tieto škvrny od aj na oblečení , čiže v tomto je pre mňa jednotka .


Vôňa produktu je veľmi príjemná , nechemická . Má sviežu zelenú farbu .
Balenie je tak ako obsah veľmi slušné :)
Obsah 500 ml 
Cena 61 KČ ( zhruba 2 eura )


Zoženiete ho na stránke 

WWW.MADEL.CZ



Spolu s ďalšími produktami tejto značky ako sú prípravky na podlahy , na každodenné upratovanie , prípravky na pranie ale aj kozmetika a osobná hygiena.
Určite sa tam mrknite .
Dodanie tovaru je za veľmi krátky čas .



Dočítania čoskoro 
Meggi 















Pre slovenských spotrebiteľov , produkty si môžte zakúpiť i na stránke -
www.drogerie.sk

A český čitatelia , pre Vás je ti stránka -

www.drogerie.cz.


Určite na to mrknite .



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára