Domácnosť a bývanie

streda 22. októbra 2014

FRUTTINI Darčekový set - Fruity Sarbet

Ahoj

Možno sa čudujete že v posledných dňoch pribúda veľa recenzií , no ak sa mám priznať mám toho veľmi veľa a dalo by sa povedať že si takpovediac nadbieham na nasledujúce dni .

Dnešný deň Vám spríjemním článkom o darčekovom sete Fruttini - Fruity Sarbet

Tento darčekový balíček som dostala v rámci spolupráce s online - drogériou , ktorej priami link nájdete na konci článku . 

Takže prejdime na vec :)
Set ma strašne potešil a ďakujem za spoluprácu Online-drogerií .

V prvom rade má krásny obal , naozaj sa môže nazývať darčekovým a nemusíte sa hanbiť ho podarovať niekomu koho máte radi . 

Avšak samotné produkty ma už az tak neohúrili narozdiel od darčekového balenia .
Pekne poporiadku . Sprchový gél má síce praktický a aj v skutku pekný obal ( 250ml ) , avšak pre mňa nieje práve jeden z tých ktorý budem rada v sprche využívať . Má veľmi silnú vôňu takých " chcemických jahôd " čo ja nemám rada .  Skôr mi vyhovujú sprcháče FA alebo Palmolive :) Pekne pený , to áno , pokožka je po sprche voňavá a nevysušuje . No mňe proste vadí ta vôňa . Čo však pre iných môže byť úplne príjemná , jahodovo vanilková vôňa .


Telové mlieko .
Nuž , čo Vám napísať aby ste to nepochopili ako úplnu kritiku .
Malo by pokožku hydratovať a zanechať ju príjemne jemnú a vláčnu . 
Toto tvrdenie nevyvraciam , naozaj zanechá pokožku jemnú a vláčnu , aj sľubovaná hydratácia je avšak len povrchová , iste by som neodporúčala spoľahnúť sa na toto mliečko ak máte veľmi suchú pokožku . A zas vôňa ! Je tu tá pre môj nos nie práve žiadaná vôňa . To je asi jediné mínus . Ale ak by sa Vám vôňa páčila , môžem povedať že na pokožke drží , hlavne v kombinácií sprchového gélu ktorý použijete v sprche pred nanesením mliečka .
Balenie - klasika , nemám nič proti . ( 200ml)

Posledný z trojice tohto krásneho balenia je telový sprej .
Na prvý pocit sa mi zdalo že po jeho nanesení som bola lepkavá , proste sladko lepkavá .
A už sa asi opakujem ale znovu tá pre mňa nepríjemná umelá vôňa jahôd .
Pocit lepkavej pokožky sa časom stratil , no vôňa ostala čo u mňa žiaľ neprešlo .
Trvácnosť vôňe však nieje extra dlhá , čo bolo v mojom prípade aj dobre . 
Balenie je klasické s rozprašovačom ( 125ml).

Tak asi takto dopadlo testovanie darčekového setu značky Fruttini .
Celkové výrobky niesu vôbec špatné , balenie tiež v poriadku , jediné čo mi nevyhovuje je vôňa samotných produktov , nemám totiž rada také presladené "chemické"  vôňe ovocia aké ponúka výrobok . Samotná vôňa vanilky a jahody mi nevadí , len tu je trošku v inom podaní na aké som zvyknutá .
Produkt by som odporúčala skôr pre mladšie vekové kategórie ( teenegerky ) , ktorým sa páči voňať ako jahôdka a vanilka .Pre tie je to vhodný darček troch produktov v krásnom balení .
Iste sa potešia . Vôňa mnou tak kritizovaná môže byť pre iných super , skvelá a zamilujú si ju je to už vec Vášho čuchu :)

Tento darčekový produkt zoženiete na stránke -

www.online-drogeria.sk

Za prijateľnú cenu - 7, 60 eura 

Nájdete tu však aj veľa iných kvalitných produktov rôznych značiek za veľmi dobré ceny , ako som si mohla všimnúť .
Doba dodania je tých 4 - 5 dní , zaleží to od dostupnosti tovaru samozrejme , ale väčšinou sa objednávka vybaví naozaj rýchlo .
Určite sa na túto inernetovú drogériu skúste pozrieť , verím že si vyberiete to čo potrebujete a možno aj to čo Vás len má potešiť .



 Balenie je naozaj krásne :)




:)



Balenie zvrchu pripomína kvetinu :)



Tu vidíte už samotný obsah setu




Telový sprej,telové mlieko a sprchový gél



Sprchový gél ma naozaj praktické balenie


Pri tomto sprcháči sa nestane ze Vám vytečie



Telové mlieko , má jemne ružovú farbu


Telový sprej s rozprašovačom



Verím že Vás článok zaujal a budem rada ak mi do komentu zanecháte odkaz či máte aj Vy niečo z tejto sady a ako ste s ňou spokojný Vy . Ďakujem :)

Dočítania čoskoro
Meggi :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára