Domácnosť a bývanie

utorok 14. októbra 2014

Skin Blossom , Moisturising Body Lotion - BioBeauty.sk

 Ahoj

Dnešný článok bude venovaný telovému mlieku Skin Blossom , ktrorý som si zaobstarala z internetovej stránky Biobeauty.sk

Najskôr Vám napíšem čo to o samotnej stránke a jej produktoch .
Na tejto stránke je naozaj široká ponuka kozmetických prípravkov , v tej najvyššej kvalite .
Ponuku zahŕňa napríklad telová , vlasová a pleťová kozmetika , starostlivosť pre bábätká a deti,
kozmetika z mŕtveho mora , prírodná kozmetika , prírodná talianska a francúzska kozmetika , 
kozmetika z farmy , prírodné kozmetické doplnky a kozmetické produkty Natura Siberica , Skin Blossom , Soaphoria a mnoho , mnoho ďalšieho čo sa naozaj oplatí prezrieť a vyskúšať doslova na vlastnej koži . 
Kozmetika je výnimočná v tom že je naozaj BIO a je šetrná k životnému prostrediu . 
Neobsahuje umelé prísady , konzervanty , farbivá a podobne .
Čiže je šetrná aj pre ľudský organizmus .

Prejdime na samotnú recenziu k produktu Skin Blossom , telové mlieko . 

Toto telové mliečko má pokožku vyživiť a hĺbkovo hydratovať . 
Tieto dva fakty naozaj spĺňa , nanášala som ho denne po sprche , na celé telo a moja pokožka bola zakaždým rozmaznávaná :) Krásne pokožku na prvý pohľad vyživil a pocítila som i sľubovanú hydratáciu . Pokožka bola po jeho nanesení ihneď krajšia a pružnejšia :)
A to všetko bez nejakého nežiaduceho mastného filmu . Do pokožky sa dobre vsiakol takmer ihneď po nanesení . Ukrýva v sebe dary prírody :)

Zároveň to bola aj relaxácia pre moje zmysli a to vďaka krásnej vôni pomaranča , ktorá však nebola nejak nepríjemná a nevnucovala sa , bola to jemná , nechemická vôňa pomaranča !
Takže mliečko určite spĺňa aj aromaterapeutický účinok a po dobrej horúcej sprche ktorá pokožku vysušuje ho môžem len odporučiť . Pretože čo môže byť pre Vás a Vašu pokožku lepšie ako hydratácia a povzbudenie Vašich zmyslov :)

Navyše , čo je určite jeho plus je to , že obsahuje 83 % zložiek organického pôvodu . 
Hydratáciu,regeneráciu a zjemnenie zabezpečuje vďaka bohatej zmesi avokádového,mandľového, argánového oleja a kakaového masla. 

Výrobok spĺňa prísne kritéria pre organické produkty SOIL ASSOCIATION
Na obale nájdete logo Vegan , ktoré znamená že je tento produkt vhodný aj pre vegánov , za čo ručí zasa registrácia VEGAN SOCIETY

Telové mliečko je vhodné pre všetky typy pleti , aj tej citlivej.
Odporúčam ho na pokožku ktorá je suchá alebo poškodená .

Aktívne zložky ktoré obsahuje 
- pomarančový olej
- kakaové maslo 
- argánový olej

Použitie je klasické , pomocou pupmičky naneste množstvo aké potrebujete a poriadne vmasírujte do pokožky . 

Balenie ma veľmi príjemne prekvapilo , je praktické , kedže má pumpičku ľahko sa používa a nanesiete množstvo aké naozaj potrebujete . Zároveň sa do balenia nedostáva vzduch .

Moje osobné hodnotenie tohto krému dopadlo na výbornú a môžem ho odporučiť naozaj každému kto túži po dlhotrvajúcej hydratácií a to bez pocitu mastnej pokožky :)
Spojila sa tu dokonalosť telového mlieka a konfortnosť nanášania , super balenia .
Balenie obsahuje 300 ml a zoženiete ho za prijateľných 9,99 eur

Mliečko odporúčam a tiež aj stránku BioBeauty.sk kde si nájde kvalitnú kozmetiku za prijateľné ceny naozaj každá veková kategória s naozaj každým typom pleti . 

Presvedčte sa sami -

www.BioBeauty.sk 

Verím že sa Vám recenzia páčila a čítanie bolo pre Vás príjemné .
Dočítania už čoskoro. 
Meggi :)



 Krásne a hlavne praktické zelené balenie , ktoré už na prvý pohľad evokuje pocit prírody a čistoty 



 Spoločnosť mi taktiež k objednávke pribalila aj informačný prospekt značky NATURA SIBERICA , kde som našla úžasné produkty , ktoré zaujali ako mňa tak aj celú moju rodinu .Nájdete tu veľmi širokú škálu produktov . A myslím že je to vlastne značka ktorá patrí medzi tie , ktoré majú v ponuke najviac vysoko kvalitných produktov .



Mliečko má ľahkú konzistenciu a príjemnú pomarančovú vôňu , čo viac :) 


V balíčku mi prišli aj vzorky produktov Natura Siberica , Mineral Beauty System - Dead Sea ktoré ma veľmi potešili.

Na e-shope BioBeauty.sk práve prebieha zaujímavá akcia , kde pri objednávke nad 100 eur získate darček v podobe originál srdiečkového náramku Cruciani v hodnote 12eur .



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára