Domácnosť a bývanie

pondelok 20. októbra 2014

Šlahané bambucké maslo od Eriky

Ahoj

Znovu Vám prinášam článok , recenziu na jeden z produktov od Eriky ( prvý ste mohli vidieť už na mojom blogu pár dní dozadu - levanduľové mydielko ) . 

Tentokrát to bude ŠĽAHANÉ BAMBUCKÉ MASLO , ktoré som mala možnosť vyskúšať .

V skratke Vám popíšem účinky samotného bambuckého masla pre našu pleť a vlasy .

- vyživuje naozaj suchú pokožku tela a chodidiel 
- vynikajúce účinky na pleť spálenú slnkom
- hydratuje aj pokožku vysušenú slanou,morskou vodou
- hojí popáleniny , poranenia a uštipnutia hmyzom
- vynikajúce účinky na suché , zničené vlasy 
- zmierňuje prejavy psoriázy 
- pozitívne účinky pri liečbe akné
- spomaľuje tvorbu vrások 
- dodáva pleti elasticitu a pružnosť 
- zosvetľuje jazvy 
- pomáha predchádzať striám alebo zmierniť farebné rozdiely pri už vzniknutých striách

Bambucké maslo od Eriky obsahuje vysoký podiel rastlinných sterolov , nenasýtených mastných kyselín , liečivé vosky , karitény , vitamíny a kyselirnu škoricovú . 

Hlavné zložky :

- Kokosový olej
Na pleti vytvorí akoby ochranný film a ten chráni pleť pred baktériami  zároveň zvyšuje obranyschopnosť pokožky pri pravidelnom používaní .
Veľmi prospešné pre zimné obdobie kedy pleť chráni pred mrazom :)

- Mandľový olej
Tento olej sa rýchlo vstrebáva a pleť upokojí , vyhladí a neodolateľne zjemní .
Nemusíte sa báť podráždenia ani alergickej reakcie .
Obsahuje proteíny , tuk , kyselinu linolovú , uhľohydráty , vitamíny a minerály .
Redukuje vrásky a predchádza tvorbe nepekných škvŕn na pleti .
Pleť vďaka nemu nakopne svoju prirodzenú regeneráciu a obnovu buniek , pleť sa Vám krásne prekrví .

- Olivový olej 
Účinne bojuje proti ekzémom a pomáha aj pri suchej a citlivej pleti .
Pokožku premastí , čím vyzerá mladšie a pružnejšie .

- Vitamín E
- Pomarančový výťažok
- Bambucké maslo 



Teraz sa presunieme k môjmu názoru na Bambucké maslo od Eriky .

Došlo mi v 30 ml balení na vyskúšanie .
Používala som ho prevažne na pokožku rúk , hocikedy počas dňa , na túto časť tela sa mi osvedčil . Dlhodobo som mala po jeho použití hebké ruky a nevysušovali sa .
Použila som ho aj na moje zničené vlasy .
Aj tu boli výsledky pozitívne , vlasy boli na pohľad zdravšie a menej zničené , dokonca boli oveľa vitálnejšie .
Na telo som ho použila len raz a moja pokožka bola ešte aj na druhý deň naozaj úplne vláčna a mala taký krásny pružný vzhľad .

Vôňa tohto výrobku nieje silná ani prenikavá , čo ale len potvrdzuje že neobsahuje žiadne parfumy ktoré by pokožku len zbytočne vysúšali . 

Taktiež neobsahuje ani umelé farbivá , kedže je biele :)

Ak túžite po nejakom silnom prevoňaní pokožky , tento výrobok Vás neohúri , avšak ak Vám viac záleži na celkovom vzhľade a zdravý Vašej pokožky nemôžte si vybrať lepšie .

Konzistencia je taká by som povedala "vzdušná " a ľahká , vďaka tomu že toto masielko je šľahané . Veľmi ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva , nemáte po nanesení pocit nejak premastnených rúk alebo niečo podobné . Po nanesení na pokožku sa pomaly rozpúšťa a vidíte ako sa jeho účinné látky do pokožky krásne vpijú .

Odporúčam ho každej žene ktorá túži po výrobku ktorý má naozaj viditeľné liečivé a skrášľujúce účinky a nemá záujem o produkt ktorý obsahuje plno chemických umelých látok ale čisto prírodné , zdraviu a pleti prospešné látky . Taktiež je vhodný aj pre Vašich drobcov . :)


Klasické veľké balenie 80 ml zoženiete za prijateľnú cenu 4,50 eura .

Kde ho zohnať ?
Jedine u Eriky :) ktorá však má i ďalšie handmade výrobky z prírodných prísad .
Takže šup šup pozrieť sa na jej ponuku zdravia pre Vašu pokožku a potešenie .

www.erikab.infoblog.sk 


Alebo ju kontaktujte na FB 

- Prírodná kozmetika od Eriky 

Rada Vám v prípade potreby poradí a pomôže pri výbere správneho produktu .

Verím že som pomohla pri hľadaní toho naj bambuckého masla a dočítania čoskoro.
Meggi 



 Konzistencia na výbornú ,až neveríte že to skutočne výraba Erika doma , je to profíčka :)



 Na pokožke sa postupne roztápa a živiny prenikajú do pokožky 




Balenie mi pripomína to ktoré keď si dáte namiešať krém v lekárni a dajú Vám ho presne do takéhoto alebo podobného obalu . 
Možno jediná výhrada je obal ak už veľmi chcete počuť aj negatívnu info .
Avšak mňe to neprekážalo , úzáver držal a to je to čo má spĺňať , no nie ?


A ešte jeden typ pre Vás moje čitateľky , ak máte problém so suchými perami tak si večer pred spaním naneste na peri trošku tohto bambuckého masla a do rána budú Vaše pery nááááádherné :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára