Domácnosť a bývanie

sobota 25. októbra 2014

Recenzia na luxusné nohavičky OBSESSIVE

Ahoj 


Dnes Vám ukážem dve krásne , luxusné nohavičky ktoré mám z e-shopu - http://www.podsatami.eu/

Tento e-shop môžem každej žene odporučiť , či už chcete potešiť samu seba , manžela , kamarátku , nájdete tu krásne veci za super ceny . Ponuka zahŕňa -

- podprsenky a body 
- doplnky podprseniek
- nočné prádlo
- nohavičky
- plavky 
- doplnky

Všetky veci , ktoré sú vyššie vymenované majú nádherný dizajn , nájdete prádlo na každý typ postavy a pre akýkoľvek typ ženy . Skratka , iste si bežte e-shop omrknúť a presvedčte sa sami :)

Ako prvé Vám ukážem čierne nohavičky s tigrím lemovaním . Majú v sebe nenápadný akoby tigrí vzor tmavšej, hustejšej čiernej farby . Sú viacmenej priesvitné , takže by som ich radila medzi sexy kúsky :) Materiál je príjemný , nepichá , neškriabe , pohodlne sa nosia :)


Ako môžte vidieť balenie je krásne , bola som z neho veľmi milo prekvapená . Patrí medzi také tie luxusnejšie balenia nohavičiek .


Oblečené vyzerajú na postave naozaj pekne . 


Na okraji je tzv. leopardí ( alebo proste tigrí vzor ako to aj tak všetci voláme ) vzor , v ktorom je ďalší vzor ( malé dierky )


Ako vidíte , vzor o ktorom vravím vyššie :) krásny a nápaditý 


Nohavičky sú jednoducho krásne , čo poviete ? :)


Druhý typ nohavičiek ktoré mi prišli boli biele , čipkované šortkové nohavičky .
Sú taktiež mäkké , neškriabu , príjemné na dotyk , soft materiál :)


Vzor ktorý ihneď zaujme a páči sa naozaj každej žene i mužovi :)


Nohavičky sú taktiež kvalitne zabalené :)


Najviac sa mi asi páči vzor čipky , predná mašlička ktorá vytvára ešte lepší dojem z celkového vzhľadu , a vrchná tenká gumička ktorá vyzerá na moje prekvapenie po oblečení v skutku fajn :)


Predný vrchný detail , mašlička na zaviazanie 


A to vidíte celé balenie , červená krabička obsahuje už samotné nohavičky a vrchný obal do ktorého sa krabička zasunie zobrazuje nohavičky na modelke spredu a na zadnej strane zozadu .


Keď otvoríme červenú krabičku , pod bodkovaným obalom sa nachádzajú nohavičky .




Takže toto bola recenzia na dve naozaj pekné šortkové nohavičky značky Obsessive .
Verím že som Vám pomohla ak hľadáte nejaké sexy , kvalitné nohavičky .
Dodacia doba je krátka , takže sa veľa nenačakáte čo chválim , ja som čakala na tovar iba jeden deň , bol zaslaný klasicky poštou . 
Veľkosti sedia , tovar je identický s tovarom na fotografiách e-shopu . 
Materiál - úplna spokojnosť , balenie top .

Tieto a mnoho ďalších nohavičiek , spodného prádla , sexy košielok nájdete jedine na 


http://www.podsatami.eu/



Určite si mrknite e-shop aj na FB - Pod šatami 



To je pre dnešok všetko :)
Dočítania už čoskoro 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára