Domácnosť a bývanie

štvrtok 2. októbra 2014

Dove , Pure Care DRY OIL Shampoo & Conditioner

 Ahoj
 

Dnes som vyskúšala novinku v z drogérky a to šampón a kondicioner Dove Pure Care DRY OiI . 
Tento šampón je určený na veľmi suché a matné vlasy , ktorými moje žiaľ sú .
Najskôr Vám priblížim kvalitu mojich vlasov .
Moje vlasy boli kedysi naozaj pekné , lenže vekom som začala ako asi každá mladá slečna vymýšlať rôzne strihy , farbila som ich dosť často aj keď som sa stále pohybovala len v hnedých odtieňoch podobných mojej farbe , bol to predsa len zásah a nános chemikálie na vlasy . Potom prišla na rad kulma , žehlička a pravidelné fénovanie čo tiež vlasom nepridáva na kráse. 
Po čase vlasy zoslabli aj napriek pravidelnom používaní masiek a rôznych bezoplachových sprejov.
Moje vlasy sú nie práve najsilnejšie a niektoré slečny majú dva krát takú hrúbku vlasu ako ja , sú naozaj jemné a tenké . 
Po čase som tieto pokusy na mojej hrive musela teda zastaviť a už takmer rok som si vlasy nefarbila a začala som poctivo vlasy zastrihovať každý druhý mesiac, aspoň ! 
Žehličku používam len výnimočne keď vlasy potrebujem dôstojne upraviť , alebo si ňou natočím len pár predných prameňov , čo tiež dodá účesu nový rozmer . No nikdy to nerobím bez použita tepelnej ochrany v podobe sprejov alebo mliečok na vlasy . Taktiež sa vyhýbam častému fénovaniu , čo však je nie vždy možné .
Iste do dobre poznáte , ponáhľame sa , meškáme a tak siahneme po féne aj keď sme si povedali že ho obmedzíme ale úplne prestaneme používať.

Kôli tomu že mojim vlasom chcem prinavrátiť naspäť ich pôvodnú kondíciu a kvalitu , neustále hľadám prípravky ktoré by mi v tom čo najlepšie dopomohli.
Momentálne som natrafila na novinku od Dove , Pure Care DRY OIL.
Šampón má gelovú formu a zlatú / žltú farbu oleja . Vôňa je príjemná , typická pre produkty Dove a troška mi pripomína vônu Gliss Kur , konkrétne rady OIL NUTRIVE .
Na hlave krásne pení , tu nemám čo vytknúť .
Kondicioner je taktiež zlato žltej farby , ale tu je konzistencia hutnejšia a troška mi príde ako keby bol mierne naplnený vzduchom , je proste ľahký a po nanesení na dlaň vyzerá ako neuveriteľne hustá pena .Vôna je famózna , je trošku odlišná od samotného šampónu.
Kondicioner sa krásne do vlasov vpije a dá sa jednoducho zmyť . Vlasy nezatažil aj keď som  ho naniesla takmer po korienky . ( Výrobca odporúča naniesť  od stredu ku končekom)

A čo teda s mojimi vlasmy spravil ? Pomohol ? Výsledky boli vyditelné ?

Vlasy boli krásne , boli hebké na dotyk , boli o poznanie menej suché a viac sa leskli. 
Môžem usúdiť že pomohol , aj keď som ho použila zatiaľ len raz , no budem ho použivať naďalej a verím že výsledky budú ešte lepšie . 
Odporúčam používať šampón s kombináciu kondicioneru pre väčšie pôsobenie na vláskoch.

Po prvom použití chválim a pokračujem v jeho používani naďalej. 
Slabým , jemným a poškodením vlasom sadne a výsledky sa objavia ihneď po prvom použití. Môžem len odporúčať .

A prečo je taký skvelý ? čo obsahuje ? 

Obsahuje vzácne oleje , ktoré vlasom poskytujú výživu zvonka a  prenikajú aj hlboko do vlasového vlákna kde tiež vlasom dodajú potrebné živiny pre lesk a kvalitu vlasov. 
Kondicioner  účinky šampónu podporí a samotné vlasy uzavrie a obalí ich zvonku , čím zabraňuje štiepeniu vlasov a ich lámaniu.  

Balenie je pre šampón netypické , pripomína skôr balenie telového mlieka .
Ale je praktické a mňe vôbec nevadí . Naviac tým že ho musíte mať položené uzáverom nadol nestane sa Vám že pri konci šampón nebudete vedieť dostať von , je vždy pripravený na použitie :) .Klasika 250 ml .

Cena sa pohybuje od 3,50 po 4,50 eura u šampónu aj kondicionera.
No stále je to v pohode , keď si vezmeme že prípravky obsahujúce účinné oleje sú vždy o niečo málo drahšie . 

Dúfam že recenzia potešila .
Dočítania nabudúce. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára