Domácnosť a bývanie

streda 29. októbra 2014

Natura House - Pura Natura krém na tvár

Ahoj

Milé moje čitateľky , dnes Vám predstavím krém na tvár PURA NATURA od spoločnosti NATURA HOUSE .
Krém je vhodný na zmiešanú a mastnú ( problematickú) pleť , ktorá ma sklony k akné . 
Krém Purifying bol vyvinutý odborníkmi v laboratóriách Natura House na každodennú, špeciálnu starostlivosť . 

V čom Vám môže pomôcť ? 

- pri rozšírených póroch
- lesknúcej sa pleti 
- výrazne menej komedónov 
- liečba a prevencia akné 

Vďaka účinným prírodným látkam , ktoré krém obsahuje vo vysokom množstve sa pleť postupne normalizuje a upraví sa jej vzhľad. 

Dezinfekčný , keratolytický  a tonizujúci účinok sa prejavuje vďaka kyseline salycilovej a esenciálnych olejov ( tea tree , olej z majoránu záhradného ) . 
Hĺbkovo čistí , zmatňuje , upokojuje a hydratuje extrakt z bambusu a cejlónskej škorice , zinok , ktorý je taktiež obsiahnutý v tomto skvelom kréme na tvár . 
Protizápalovo pôsobia stopové prvky magnézia a extrakt z uncarie .
Preventívnu starostlivosť proti zápalom a urýchlený proces hojenia zabezpečuje obsah extraktu z ľubovníka bodkovaného , echinacei , lopúcha , zinku . 


Krém má jemnú vôňu , ktorá mi pripomína zmes byliniek , čo je naozaj veľmi príjemné . 
Má naozaj super balenie , moderná PE fľaštička s dávkovačom je veľmi praktická a hlavne nedovoľuje aby sa do krému dostal vzduch . Vzduch v kréme by mohol spôsobiť znečistenie a zhoršenie kvality krému , no v tomto prípade to nehrozí . 

Navyše do otvorčeku , odkiaľ krém už priamo vychádza môžte nasadiť takú akoby malú špachtličku , čiže krém nezostáva ani v pumpičke .

Krém sa odporúča nanášať po dôkladnom očistení pleti , ráno a večer . 
Ja som ho používala hlavne ráno , kedže sa naň dal pekne rozotrieť aj make up , čo je veľmi pozitívny fakt . Takto môžte mať pleť počas dňa liečenú , hydratovanú a chránenú pred škodlivými látkami , no zároveň môžte mať na sebe aj Váš obľúbený make up.
Viem že veľa báb má problém vyjsť z domu bez make upu ak majú problematickú pleť , no krémy na liečbu akné a čistenie pleti niesu vhodné pod make up . Preto ma tento krém strašne potešil , s ním sa to dá milé dámy , slečny ! 

A prečo som ho nepoužívala i večer ako sa odporúča ?
Moja pleť nieje zas až tak mastná , je skôr zmiešaná , na niektorých miestach suchá , je to proste strašne zložité s mojou pleťou , no mám problémy s akné . 
Tento krém by som odporúčala skôr ženám ktoré majú naozaj mastnú pleť , alebo zmiešanú mastnejšiu , pretože sa mi zdalo že trošku vysušoval , a na miestach kde mám pleť suchú mi nerobil dobre . Na miestach kde je pleť mastná bol super , naozaj zmatňuje a to dlhodobo , pleť bola akoby čistejšia a netvorili sa nové pupáčiky , taktiež ustúpili i zápalové procesy .

Takže ak mám krém zhodnotiť ako celok , iste to niesu zbytočne vyhodené peniaze .
Balenie super , obsah taktiež .
Ak máte naozaj problematickú pleť , mastnú a lesklú a chcete jej pomôcť krémom ktorý ma v sebe väčšinu ingrediencií rastlinného pôvodu a nie chemikálie vrelo odporúčam . 

Balenie obsahuje 50 ml krému a bude Vás stáť iba a len 8,90 eura .
Skvelé , čo poviete ? :)


Produkt je taliansky , čo ručí za jeho kvalitu .
Obsahuje 93,4 % ingrediencií prírodného pôvodu , čo máloktorá kozmetika v dnešnej dobe . 

Tento a veľa ďalších , profesionálnych a prirodných produktov za báječné ceny nájdete len na stránke e-shopu www.natura-house.sk 







Produkt Pura Natura - Natura House





Jedine u NATURA HOUSE




Tak , tu je tá "špachtlička " , ako som ju ja nazvala :)




Špachtlička Vám produkt takto perfektne douzavre :)





Dúfam že sa článok páčil a verím že Vás produkt zaujal. 
Iste si pozrite ponuku Natura House , nájdete tu aj produkty na vlasy, telo ,pleť, špeciálnu starostlivosť, sety a oleje .


Dočítania čoskoro
Meggi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára